[B4 1Z] poduszki amortyzatorow-wymiana
Magiel jest sucha, wycieków nie ma. Sprawdziłem dziś i faktycznie chrobotanie/dzwięk otwierania starych drzwi dochodzi z okolicy magla. Przy dociskaniu drążków do grodzi dzwięki cichły. Albo końcówki drążków trzeszczą w uchwycie przy maglu, albo ten sworzeń pod harmonijką dostał kurzu i nie idzie płynnie.
Dzięki, zajrzę do etki i czegoś odpowiedniego tam napaciam.
Dzięki, zajrzę do etki i czegoś odpowiedniego tam napaciam.
Nie ma co trzeszczeć, ale jednak trzeszczy.
Zawias cały oprócz stabilizatorów wymieniony( sworznie, tuleje przegubów, końcówki drążków, poduchy amorów ). Ruszałem zwrotnicami z odłączonymi drążkami kierowniczymi i cisza.
Dzwięki dochodzą na 95% z okolic magla/tłoka/wewnętrznych końcówek drążków.
Nie rozbierałem magla, nie wiem dokładnie jak ten tłok się przesuwa, stąd moje pytanie czy warto tam coś smarować.
Hudy możesz mieć racje z ciężko pracującymi wewnętrznymi końcówkami drążka i z tarciem tłoka. Na dniach postaram się tam zajrzeć.
Zawias cały oprócz stabilizatorów wymieniony( sworznie, tuleje przegubów, końcówki drążków, poduchy amorów ). Ruszałem zwrotnicami z odłączonymi drążkami kierowniczymi i cisza.
Dzwięki dochodzą na 95% z okolic magla/tłoka/wewnętrznych końcówek drążków.
Nie rozbierałem magla, nie wiem dokładnie jak ten tłok się przesuwa, stąd moje pytanie czy warto tam coś smarować.
Hudy możesz mieć racje z ciężko pracującymi wewnętrznymi końcówkami drążka i z tarciem tłoka. Na dniach postaram się tam zajrzeć.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Łukasz jedyne miejsce gdzie może coś wydawać dzięki to połączenie tego tłoka od przekładni kierowniczej z drążkami kierowniczymi. Naprawdę jeśli nie hałasują końcówki drążka i inne łączniki to pozostaje sama przekładnia. Pod osłonę nic nie dawaj tylko ją wymień bo jak dostanie się syf to może uszkodzić samą przekładnię. Wymiana zajmuje może z godzinę bo sam to robiłem tu masz opis: https://audi80.pl/b4-1z-wymiana-gumo ... t37059.htm
Tomek ten smar pewnie jest do listwy zębatej która jest wewnątrz przekładni a samego tłoka nie ma po co smarować. To tak jak byś smarował tłok amortyzatora.
Tomek ten smar pewnie jest do listwy zębatej która jest wewnątrz przekładni a samego tłoka nie ma po co smarować. To tak jak byś smarował tłok amortyzatora.
Mi trzeszczały nowe końcówki drążków to pojechałem do apteki, kupiłem strzykawkę z igłą. Do strzykawki nalałem oleju i przebijając igłą gumę, wstrzyknąłem oleju. Jeżdżę tak już długo i guma jest cała, luzu nie ma i jest cisza ( Filozofom którzy powiedzą że zaraz guma uszkodzi się dziękuję ). Problem mam z zawieszką bo coś gdzieś mi puka ale za miesiąc mam przegląd to się dowiem
Po pracy zajrzałem pod machę, ale ciasno, ciemno, zimno, nakręciłem film i zamknąłem garaż
Trzeszczy tylko przy zmianie kierunku kręcenia kierownicą, koła odprężają, drążki napinają się w druga stronę i słychać ten dźwięk
PS: to białe to smar, którym próbowałem lać po drążkach
Trzeszczy tylko przy zmianie kierunku kręcenia kierownicą, koła odprężają, drążki napinają się w druga stronę i słychać ten dźwięk
PS: to białe to smar, którym próbowałem lać po drążkach