Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s] Problem po wymianie tarcz i klocków

Kiwent
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2014, 17:57
Lokalizacja: Warszawa

[B3 1.8s] Problem po wymianie tarcz i klocków

Post autor: Kiwent » 20 lut 2015, 17:28

Witam. Mam następujący problem. Wymieniłem ostatnio tj 3 dni temu tarcze(Samko) i klocki firmy nie pamiętam. Wymieniłem z powodu tego, że poprzednie były już mocno zmęczone życiem i w prawym przodzie mi coś szumiało. Po wymianie jeździło się dobrze, auto normalnie hamowało i nie było nic niepokojącego. W dniu dzisiejszym po trochę szybszej jeździe i kilku mocniejszych hamowaniach prawa tarcza mi się przegrzała do tego stopnia, że z nadkola wydobywał się dym. Od razu zdjąłem koło, żeby zobaczyć co i jak. Tarcza ma widoczne fioletowe przegrzania, po zdjęciu zacisku nic nadzwyczajnego. Tłoczek schowany według mnie wszystko tak jak powinno być. Nie wiem czemu się dzieją tego typu rzeczy, czy to wina nowych komponentów czy mam coś nie tak z zaciskami? Dodam tylko, że zacisków nie regenerowałem, płynu nie wymieniałem, jedynie nasmarowałem tłoczek pastą którą mi polecił sprzedawca w sklepie z częściami. Z góry dziękuję za pomoc.

PS. Zaciski Girlinga B3 1.8S 1989

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lut 2015, 18:03

Kiwent, czy zaciski trzymały jak podniosłeś koło :?: czy nie. Jeśli nie to bym się tym nie przejmował.
Jest jeszcze szansa że tył bardzo słabo hamuje lub nawet wcale i dlatego przód jest bardziej obciążony.

Kiwent
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2014, 17:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kiwent » 20 lut 2015, 18:08

Hmm... Powiem szczerze, że nie sprawdziłem czy zacisk trzymał jak odkręciłem koło bo zabrałem się za odkręcanie zacisku, ale wydaje mi się, że nie trzymał. Co do tyłu to nie wydaje mi się żeby słabo hamował chociaż nie wiem jak to odczuć ze środka auta. Przy hamowaniu samochód jakoś nie staje dęba na przód a hamulce z tyłu są sprawne bo ręczny na 2 ząbku już mi trzyma jak należy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lut 2015, 18:16

To sprawdź to po kolejnej takiej jeździe jak nie trzymają zaciski.
Pamiętam że u mnie też bardzo śmierdziało spalenizną na początku używania nowych tarcz.

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 20 lut 2015, 18:43

Nowe tarcze powinno się powoli docierać i nie hamować zbyt mocno. Jak dla mnie stanął ci zacisk i trzyma albo prowadnice.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lut 2015, 19:01

Wertyn pisze:Nowe tarcze powinno się powoli docierać i nie hamować zbyt mocno.
ja tam docierałem już nie jedne tarcze i próbowałem i jednego i drugiego sposobu i jeszcze jakichś pośrednich i nie widzę różnicy pomiędzy nimi.

Z drugiej strony kupiłeś jakieś
Kiwent pisze:tarcze(Samko
i nawet nie wiem co to jest, po prostu nie znam w ogóle.

Kiwent
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2014, 17:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kiwent » 20 lut 2015, 19:26

Wiesz co... Tylko to mieli w sklepie na ten moment, a potrzebowałem auta.

Wilczur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2014, 23:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wilczur » 20 lut 2015, 19:38

ja do swojej zamontowałem na przodzie wentylowane nacinano-nawiercane , mikoda + klocki TRW, i mimo hamowania kilkukrotnego prawie z piskiem z 150 nic mi sie nie dzieje z nimi . polecam jak najbardziej . cena samych tarcz wyniosła mnie tylko około 300zł

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 20 lut 2015, 20:09

ja mam nacinane i nawiercane rotingera do tego klocki trw a to wszystko na zacisku 2-tłoczkowym girling 60 i mogę powiedzieć, że więcej klocków trw nie kupie bo po kilku hamowaniach zaczynają śmierdzieć. U znajomego w aucie na klockach trw i tarczy boscha też szedł dym po kilku mocniejszych hamowaniach więc może u ciebie to też wina części.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 20 lut 2015, 21:31

Wertyn pisze:klocków trw
Te klocki to śmiecie zdarłem takie kiedyś w 10 tyś przelotu i pokrzywiłem przez nie tarcze lite
Obecnie mam teraz nowe ori tarcze i klocki Audi i też do niczego strasznie pylą te klocki
Ale jak będę zmieniał to jednak sprawdzony zestaw czyli tarcze i klocki ATE dla mnie nie ma nic lepszego

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 21 lut 2015, 21:29

DYZIO pisze:
Wertyn pisze:klocków trw
Te klocki to śmiecie zdarłem takie kiedyś w 10 tyś przelotu i pokrzywiłem przez nie tarcze lite
Obecnie mam teraz nowe ori tarcze i klocki Audi i też do niczego strasznie pylą te klocki
Ale jak będę zmieniał to jednak sprawdzony zestaw czyli tarcze i klocki ATE dla mnie nie ma nic lepszego
Nie wiem co wy macie do trw ale ja uzywam 2 zestawu w b3 latam na tym zestawie 3 lata i bez problemu od paru miesięcy do b4 wlecialo trw tarcze i klocki nic jakość mi się nie dymi ,a nazwę tych tarcz które kupił kolega to pierwszy raz słyszę wiec się nie wypowiem

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 lut 2015, 21:54

Samko to włoska firma chyba, ona bardziej produkuje części do układów hamulcowych typu cylinderki, pompy hamulcowe.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lut 2015, 08:06

Ja też mam na tyle tarcze i klocki trw ale jak na razie spisują się dobrze, więc jestem zdziwiony że tak źle oceniacie tą firmę.

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 lut 2015, 09:58

Na przodzie mam zimmermanny lite i klocki trw, Zestaw hamuje w miare skutecznie, klocki fakt pylą troche, ale przy tej mocy spisuja sie bardzo dobrze, wczoraj zmieniłem tarcze z tyłu i klocki też trw założyłem.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2015, 13:45 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
GreenNatural
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2013, 22:06
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: GreenNatural » 22 lut 2015, 12:54

Krzysiek 84 pisze:Samko to włoska firma chyba, ona bardziej produkuje części do układów hamulcowych typu cylinderki, pompy hamulcowe.
[url=http://images70.fotosik.pl/636/450501aafe8c6e32med.jpg]Obrazek[/URL]
Widzisz sam sobie odpowiedziales czym ta firma się zajmuję wiec nie ma się co spodziewać parę groszy byś dołożył i miał byś trw które są według mię dobrym produktem i cena nie jest zła ,jaki był koszt twoich tarcz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl