Co Panowie myślicie o następującym usprawnieniu w silniku AAH z BLOS-em:
wężyk doprowadzający dodatkowe powietrze (omija tylko przepustnicę) na wolnych obrotach, przesunąć przed BLOS tak aby podawał czyste powietrze a nie mieszankę :?:
oczekiwany przeze mnie efekt to jeszcze bardziej stabilna praca oraz niższe zużycie paliwa zwłaszcza na wolnych obrotach.
czekam na opinie fachowców-blosowców
[AAH BLOS] wężyk dodatkowego powietrza
Obawiam się, że silnik bedzie nierówno pracował. U mnie np. w okolicy przepustnicy poza regulacją wolnych obrotów- czyli jej otwarcia jest ,dysza regulacyjna powietrzem które omija przepustnicę. Próbowałem kręciłem już tym i za ciekawie to nie wypada.
Ogólnie to nie wiem jaki masz problem i o co tak naprawdę walczysz?? Czyżbyś miał zbyt wolne schodzenie silnika z wysokich obrotów?? Ile Ci pali?
Ogólnie to nie wiem jaki masz problem i o co tak naprawdę walczysz?? Czyżbyś miał zbyt wolne schodzenie silnika z wysokich obrotów?? Ile Ci pali?
I tak ma właśnie palic :mrgreen:
Powietrze dodatkowe możesz podac za przepływomierzem, ale lepiej przed blosem.
Powiem Ci tak: silnik musi się troszkę przyzwyczaic do blosa, kazdemu wychodzi to inaczej, a wszelkie mozliwe kombinacje z dodatkowym powietrzem są jak najbardziej wskazane. Mozesz kręcic srubami na blosie, podnieśc maksymalnie przepustnicę blosa- trzeba pokombinowac, zeby ustawic jak najbardziej optymalnie. Najlepiej to robic doświadczalnie tzn: jeden tydzień sprawdzasz spalanie i kręcisz jedną srubą następny tydzień już dwoma śrubami i tak aż do wyczerpania śrub regulacyjnych lub ich gwintów :mrgreen:
Pozdrawiam
Powietrze dodatkowe możesz podac za przepływomierzem, ale lepiej przed blosem.
Powiem Ci tak: silnik musi się troszkę przyzwyczaic do blosa, kazdemu wychodzi to inaczej, a wszelkie mozliwe kombinacje z dodatkowym powietrzem są jak najbardziej wskazane. Mozesz kręcic srubami na blosie, podnieśc maksymalnie przepustnicę blosa- trzeba pokombinowac, zeby ustawic jak najbardziej optymalnie. Najlepiej to robic doświadczalnie tzn: jeden tydzień sprawdzasz spalanie i kręcisz jedną srubą następny tydzień już dwoma śrubami i tak aż do wyczerpania śrub regulacyjnych lub ich gwintów :mrgreen:
Pozdrawiam