Witam
W związku z tym, że po uszczelnieniu nastawnika "góra i dół" pompa zaczęła puszczać zarówno pod tłoko-rozdzielaczem jak i zaworem początku tłoczenia no i niestety w tym miejscu gdzie pompa jest blisko bloku silnika. Tam najmocniej a dojście jest tragiczne.
Chcę wymienić sobie uszczelnienia na stole.
Muszę wymontować pompę i ją uszczelnić. Porady jak zrobić rozrząd jest sporo. Jednak samego demontażu i montażu pompy nie ma.
Przy demontażu pompy musimy rozpiąć rozrząd. Czyli ustawiamy Wał na " 0" w okienku.
Czy muszę zdjąć pokrywę zaworów aby zablokować wałek rozrządu z tyłu przy głowicy płaską blaszką 4,5 mm ??
No i teraz pytanie jak sobie oznaczyć pompę przed ściągnięciem z auta, żeby później ją założyć tak samo ?
Kąt wtrysku oraz dawkę potrafię sobie ustawić bo już to robiłem.
Czy przy ponownym założeniu pompy i zakładaniu paska rozrządu muszę luzować koło na wałku rozrządu ?
[A4 1.9 AFN] Demontaż i montaż pompy wtryskowej
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
najlepiej poblokowac rozrzad bys nie mial problemow potem, pompe mozna zablokowac tylko w jednym polozeniu
czerwona strzalka oznacza dziurke w ktora wklada sie blokade pompy
takze ustaw znak na 0
rozrzad zablokuj blaszka 4.5 mm
pompe zablokuj blokada i rozepnij rozrzad
na pw dalem link do porady wymiany pompy w 1.9 TD ale sposob taki sam
czerwona strzalka oznacza dziurke w ktora wklada sie blokade pompy
takze ustaw znak na 0
rozrzad zablokuj blaszka 4.5 mm
pompe zablokuj blokada i rozepnij rozrzad
na pw dalem link do porady wymiany pompy w 1.9 TD ale sposob taki sam
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt: