Podpiąłem dzisiaj VAG no i kąt wtrysku 54-55 się waha, dawka paliwa to 4.0mg a korekcje wtrysków to trochę dziwne ale 1cyl- 0,66mg/R 2cyl- 0,02 i spada do 0,00 mg/R 3cyl- 0,75mg/R
Wahają się te wartości ale napisałem te co były dość często widoczne <ok> I spod nastawnika smuga taka została na pompie jakby ropa wyciekała no i zapewne tak jest
I wskazanie przepływki na VAG było 840 a powinno być między 240-340 i obok podobnie było coś z MAF związane ale już wartość była około 400-410 a również powinno być 240-340, czyli przepływka do kosza?
[B4 1.9 TDI 1Z] Niebieski dym przy odpaleniu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nic nie do kosza :roll: do kosza to się przepływka nadaje jak pęknie "gorący " drucik w środku...w praktycznie kazdym innym przypadku ,da się ją uratować Ecu po ''Kostrzowym " chipie ,ma w wartosciach żądanych cały czas wartosć 850 i tak ma być ...ważne żeby wartosci osiągane ,czyli actual ,osiągały 847 i utrzymywały tą wartość do ok.3200-3400 obrotów ...oczywiście nawet w 100% sprawna przepływka ,nie będzie dobrze pokazywać ,jak będzie zbyt niskie doładowanie ,bo jak turbo słabo ssie ,to i wskazania przepływki są zanizoneMarcinexB4 pisze:I wskazanie przepływki na VAG było 840 a powinno być między 240-340 i obok podobnie było coś z MAF związane ale już wartość była około 400-410 a również powinno być 240-340, czyli przepływka do kosza?
Ostatnio zmieniony 23 lut 2015, 20:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
No to mnie uspokoiłeś, może w weekend bym zrobił te logi i wtedy by wszystko wyjaśniło <ok>MUNIOR pisze:Nic nie do kosza :roll: Ecu po ''Kostrzowym " chipie ,ma w wartosciach żądanych cały czas wartosć 850 i tak ma być ...ważne żeby wartosci osiągane ,czyli actual ,osiągały 847 i utrzymywały tą wartość do ok.3200-3400 obrotów ...MarcinexB4 pisze:I wskazanie przepływki na VAG było 840 a powinno być między 240-340 i obok podobnie było coś z MAF związane ale już wartość była około 400-410 a również powinno być 240-340, czyli przepływka do kosza?
Witam pacjent to 1.9 tdi ALH 99r 260 tys km. Po odpaleniu po nocy niebieska chmura czuć olejem na 100 % ubywało około 300-400 setek na 10 tys od tamtego roku już więcej ubywa oleju i ta chmura występuje również po zgaszeniu auta po trasie ostoi z 2-3 godzi i odpalenie i tez chmura niebieskiego dymu śmierdzi olejem i po chwili ginie. podczas jazdy nie zauważyłem by na niebiesko kopcił kreciłam na 3 do ponad 4 tys i tylko taki dym siwo czarny jak w tdi. Co obstawiacie za przyczynę uszczelniacze na zaworach?