Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20v 7a]Audi 80 coupe quattro

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

[2.3 20v 7a]Audi 80 coupe quattro

Post autor: Grzegorz83 » 22 lut 2015, 16:42

Witam,nie mogę znaleźć nic na ten temat wiec zakładam nowy,a mianowicie kupiłem już wyżej wymieniony samochód i mam problem taki ze chodzi równo na wszystkich cylindrach ale w czasie jazdy do 5 tys obr jedzie bo jedzie a później tak jak by się włączył piaty cylinder dodam ze palec,kopułka,świece i kable są wymienione dodam ze słychać jakieś odgłosy z pod pokrywy zaworów tak jak by łańcuszek luźny.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2015, 20:12 przez Grzegorz83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 lut 2015, 16:46

Grzegorz83, nazwij poprawnie temat https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 22 lut 2015, 22:59

A masz LPG ??, stuki mogą być z aparatu zapłonowego bo były tam 2 wersje zębatek bodajże mosiężna i ''plastikowa''.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 lut 2015, 07:20

heh, a wiedziałeś co kupujesz? ...

A wymieniłeś aparat zapłonowy na taki z 11mm paluchem czy siedzi tam standardowy normalny szeroki? Bo chyba wiesz, a przynajmniej Twój mechanik powinien wiedzieć, że w 7A/3B były INNE aparaty zapłonowe niż w NG i pochodnych?

[ Dodano: 2015-02-23, 07:23 ]
ps. sprawdź czy nie masz luźnego koła rozrządu z przodu silnika... na wale korbowym.

Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

Post autor: Grzegorz83 » 23 lut 2015, 17:41

Auto kupiłem od starszej kobiety więcej stało niż jeździło ma przejechane 116 tys było kupione w polskim salonie i pisze co było wymienione niedawno bo dostałem faktury to co ta kobieta robiła, pisze to na forum bo chce mieć jakiś odnośnik od czego zacząć wy macie większe doświadczenie bo już macie te auta,w moje auto trzeba trochę serca włożyć i będę powoli działać.

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 23 lut 2015, 18:03

Wrzuć jakieś zdjęcia bo jestem bardzo ciekawy tego auta. Starsza kobieta, mały przebieg, nie dawno taki oglądałem i mam nadzieję ze to nie ten.
Co do stuków to gość od którego kupiłem twierdził, że hałasuje zębatka a winny był łańcuch.

Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

Post autor: Grzegorz83 » 23 lut 2015, 18:55

To zdj z ogłoszenia a potem dodam inne,auto kupiłem w Grajewie
http://alegratka.pl/ogloszenie/sprzedam ... 77413.html

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 23 lut 2015, 19:23

Byłem, widziałem i mam tylko nadzieję że kupileś go taniej niż kobieta sobie życzyła. Mi zeszła do 8 ale to i tak bylo za wiele. Z jednej strony cieszę się że taki rodzynek trafił do kogoś kto chce to odbudować, jednak martwi mnie ile pracy Cię czeka. Szkoda że go nie odpalałem, bo wiedziałbym o co chodzi z dźwiękami pod pokrywą, ale kobieta była z księżyca i szkoda było czasu na gadki.

Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

Post autor: Grzegorz83 » 23 lut 2015, 20:01

No myślę ze dużej tragedii nie ma auto jeździ trzeba tylko te usterkę wyeliminować,napędy sprawne blokada tez,do zrobienia jest łożysko gumy na wahaczach na już no i lakier odnowić.
Kobieta trochę z ceny jeszcze zeszła tzn do 7450zl no i przegląd techniczny zrobiła bo się okazało ze się skończył.

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 23 lut 2015, 20:12

Jak masz długie palce, to spróbuj sprawdzić łańcuch. Jeżeli będziesz mógl go ruszyć do góry, to pewnie on hałasuje. Aparat łatwo sprawdzić jaka jest zębatka, w razie czego mam na zapasie z metalową zębatką.

[ Dodano: 2015-02-23, 20:15 ]
No i rozrząd zmontuj nowy, żeby niespodzianki nie było, przy okazji będziesz pewien że jest poprawnie złożony.

Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

Post autor: Grzegorz83 » 23 lut 2015, 20:52

No rorzad mam już zamówiony jutro ma być to jest na pierwszym planie bo podejrzewam ze nie był wymieniany od nowości,jeśli cie mogę zapytać jak wyjąc ten aparat,trzeba tam odkręcić te śrubki żeby sprawdzić te zębatkę dobrze myślę?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 23 lut 2015, 23:42

A łańcuch nie ma hydraulicznego napinacza?? czy tylko ślizg ??
(a tak na marginesie to niezła moc jest w ogłoszeniu :mrgreen: )

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 24 lut 2015, 06:17

krs pisze:A łańcuch nie ma hydraulicznego napinacza?? czy tylko ślizg ??
(a tak na marginesie to niezła moc jest w ogłoszeniu :mrgreen: )
Nie ma napinacza i nie ma ślizgu - jest łańcuch i koła zębate ( łańcuchowe ) na wałkach.

Apatrat ma jedną nakrętkę 8mm.

Grzegorz83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 03 lut 2015, 11:44

Post autor: Grzegorz83 » 28 lut 2015, 18:08

Jest możliwe ze zębatka aparatu zapłonowego jest tak wyrobiona ze ja słychać na zewnątrz samochodu i ze to ona powoduje te chwilowa nie równą pracę silnika?

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 28 lut 2015, 18:56

ja bym raczej obstawiał na łańcuszek. Jak będziesz robić to go też wymień - koszt jakieś 40pln (plus uszczelka pokrywy zaworów -100pln- i nowe simmeringi wału i wałka górnego - kolejne 40pln). Przynajmniej za jednym zamachem spokój na lata. Imho zębatka w aparacie nie da takiego głośnego dźwięku, szczególnie jeśli masz tą plastikową... A zbyt luźny łańcuch to poprzestawiane fazy i już masz cyrk jak się patrzy. :) U mnie jak kupiłem to łańcuszek się podnosił od pozycji zerowej jakieś 3mm w góre a nie było go słychać jeszcze...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl