Aldi oooo nareszcie - popieram jazdę na luzie jak najbardziej - tylko uwaga w "sznurku" aut oraz przy dużym ruchu to już nie jeździmy na luzie (bezpieczeństwo)aldi pisze:Kilka stron wcześniej przedstawiłem wyliczenia, że bardziej opłaca się długo toczyć na luzie niż krótko hamować silnikiem. Teraz obejrzałem film w którym pokazany jest tryb w nowych BMW z automatyczną skrzynią biegów. W tym trybie jazdy po zdjęciu nogi z gazu skrzynia wrzuca na "luz":
-
P o p i e r a m i podpisuję się pod tym !wujo1 pisze:ja póki swojego TDI nie nagrzeję do 90 stopni to zmieniam bieg przy 2000-2200 , jak się nagrzeje to do 3000 nieraz daję ale przeważnie 2400-2500 , na trasie to praktycznie ciągnę go do samego końca na każdym biegu żeby go przedmuchać i potem 2000-3000 trzymam obroty zależy jaka droga