Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] remont czy wymiana silnika?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2011, 09:15

Sam sobie odpowiadasz na pytanie ;) Jeśli masz kase rób remont. Zawsze bardziej jest to opłacalne niz kupno uzywki " niezanego pochodzenia " Nigdy nie wiesz ile uzywany pochodzi. Chyba ze wyrwiesz uzywany w naprawde dobrej, niskiej cenie
jesli autkiem na prawde zamierzasz dlugo jezdzic dobra opcja jest remont silnika(drozsza ale pewniejsza)


osobisicie gdybym byl przed wyborem wymiana || remont

wybral bym remont by byc pewnym co sie ma pod maska pzodraiweam serdecznie

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 26 sie 2011, 09:19

Przecież ten 1000 zł co na używany silnik miałbym przeznaczyć to już można powiedzieć że byłby na dobry początek tego remontu.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2011, 10:18

spider15 pisze: A ze sie tak spytam z ciekawosci... Silnik 1.8 20V z a4 podchodzi bez przeróbek ?
Trochę przeróbek jest, poczytaj: https://audi80.pl/b4-20-ace-adr-swap ... t45782.htm

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 27 sie 2011, 16:33

Widzę że trochę kombinacji jest przy założeniu 1.8 20V z A4...

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 27 sie 2011, 16:35

Nikt nie poda Ci wszytkiego na tacy. Poprostu chodzi tu o to ze za podobna kase masz lepszy silnik z wieksza moca i lepsza kultura pracy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 sie 2011, 16:35

Jeszcze jedna opcja to szukać ADRa z Audi Cabrio i powinno być plug&play.
Kombinacje tam były chyba głównie przez kolektor, którego wlot trafiał na serwo. Sprawę załatwił kolektor z Cabrio z takim samym silnikiem i jak się okazało jest taki sam tylko różni się odstawkę dla przepustnicy.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 28 sie 2011, 04:21

karolas123 pisze:Nikt nie poda Ci wszytkiego na tacy.
To ja zdaję sobie z tego sprawę, bo takich silników jest sporo na rynku i są o wiele młodsze niż model ABK i o wiele mniejszym przebiegu :-)

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 26 lut 2015, 11:27

witam :-D u mnie się szykuje wymiana ...mam stuki na rozgrzanym silniku jak dam gazu tak czasem też cos puknie metalicznie...dżwięk jakby ze środka silnika...mówili mi panewki drugi szklanka więc motor z niemiec znalazłem za 650 co myślicie ...dużo zabawy z przerzutką jest?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lut 2015, 12:34

luki88 pisze:...dużo zabawy z przerzutką jest?
Zależy od umiejętności i dostępności do dobrych narzędzi.

bogdan1976
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
Lokalizacja: augustów

Post autor: bogdan1976 » 26 lut 2015, 13:40

ja robię przerzutkę w jeden dzień

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 26 lut 2015, 13:54

Zastanawia mnie jedno ABK to pancerne silniki, jak ludzie to zjeżdżają?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 26 lut 2015, 19:11

Damian80b4LDZ, A jednak jest to możliwe, osobiście tego doświadczyłem że obróciło mi panewkę na wale korbowodowym. Olej i filtr wymieniany na czas, silnik nie miał żadnych wycieków a stał się problem ale temat już ogarnięty i dalej jest ABK w Audi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lut 2015, 19:26

Właśnie słabym punktem jest układ korbowy. Znajomemu nawet w JNie bez żadnej zapowiedzi skończyła się panewka. Bardziej pancerne jest NG bo ma solidny dół i górę a jedyną wadą jest mechaniczny wtrysk.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2015, 19:27 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 26 lut 2015, 19:26

Ja w swoim ABK tez wymieniałem silnik bo po paru dniach po kupnie zaczęła pukac sobie panewka

luki88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 23 cze 2014, 23:02
Lokalizacja: bialystok

Post autor: luki88 » 27 lut 2015, 21:25

ja kupiłem od dziadka a on widocznie nie dbał o stan oleju ...abk lubi miec stan a on dał dupy widocznie....więc wstawie drugi i części z tamtego mi zostaną na zapas ...mi sie wydaje że w dzień da sie ogarnąc...jak wszystkie śróby będą sie odkręcać po ludzku :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl