KAROLEK22XX, no całe szczęście, ale błotnik raczej będe musiał wymienić bo jest na nim tona szpachli, a pozatym kolor jakby ''matowieje'' PROmil, spokojnie Hubert, bez emocji, owszem lampa, ale błotnik przy ''końcu gdzie do klapy dochodzi'' jest krzywy Przemas80, dzięki za radę, już napisałem, mam nadzieję, że będzie akurat miał + wiem, wszystko miałem wymierzone, ale zaczął napier_alać śnieg i wszystko ''pouciekało'' A na forum pytałem ale bez rezultatu
+ Teraz w kolejce jest próg do zrobienia od strony pasażera z przodu, bo ktoś kiedyś zamiast go naprawić, to ''zaćpał'' szpachlą i nawet nie pomalował :evil: a skoro juz będzie robiony, to w takim razie nie ma innej opcji jak pomalować w całości oba, i teraz pytanie czy na ''baranka'' czy na ''płasko''? Co radzicie?
P.S: Listwa progowa od dłuższego czasu już czeka :mrgreen:
A tu foto jak to wygląda
Listwa :
+ Sorki za jakość, ale póki co dysponuję tylko telefonem :mrgreen:
Zrób jak w ori czyli taki lekki baranek bo na gładko to bądź co bądź kamyki spod kół robią swoje,a znaczki to ja ci mogę pomierzyć u brata jak ma 80 przyklejone tylko z stolicy jak przyjedzie to ci wyśle wymiary tego
Przemas80, chyba zrobię tym ''barankiem'' bo wygląda dobrze, a i ochrona lepsza napewno też Co do ''rozmieszczenia emblematów'' byłbym bardzo wdzięczny , gdyż chcę , żeby to porządnie wygladało, a nie tak jak teraz
P.S: Audi jutro zawoże gościowi na malowanie progów, więc myślę, że w tydzień/półtora da radę to zrobić Oczywiście jak odbiore maszynę to wstawię zdjęcia jak to wyszło <ok>
Wczoraj odebrałem auto od malowania progów
Efekt jest bardzo pozytywny, o wiele lepiej teraz to wszystko wygląda, nie szpeci :mrgreen: FOTO:
Z prac, zdjęcia, dzięki uzytkownikowi TOSIA
[/b]I kilka zdjęć, zrobionych przezemnie dzisiaj :mrgreen:
Wstawiam ''nieco'' lepsze zdjęcia, ale i tak nienajlepszej jakości, jak ogarnę jakiś lepszy aparat, to zrobię ogólna sesję
Jutro zabieram się za demontaż osłony blaszanej nad tłumikiem, gdyż jest zadzewiała, muszę wyczyścić i dobrze zabezpieczyć przed rudą :lol: , a jak już będe blisko to zapewne końcówka wydechu załapie się na General Polerejszyn :mrgreen:
joevegaa a jaak, czerwone do czerwonego ciągnie heh :mrgreen:
Kilka fotek, z ogólnego sprzątania:
Kilka zdjęc z spotu KTT Krotoszyn, i małego spotu z użytkownikiem PROmil
Mam kilka kwestii, i chciałbym, zebyście pomogli mi się zdecydować/doradzić
*ostatnio rozrząd przeskoczył o jeden ząbek( przejechane 7k) i tu pytanie, czy nie lepiej zmienić na nowy, gdyż silnik ABK jest kolizyjny?
*wiem, że wcześnie pytam, ale na następny sezon najprawdopodobniej zakładam ''Borbet T'' ''17'' i tu pytanie, czy jest duża różnica w komforcie jazdy między ''15'' (obecne) i ''17''?
Z góry dzięki za poświęconą chwilę
Wszystko zależy od profilu opony i czy przede wszystkim wstawisz jakiś kit czy gwint? ja przesiadłem się z seryjnego zawieszenia i felg 15' profil opony 65 na kit -60/-40 i felga 17' profil 40/50 i szczerze... taczka :mrgreen: ale to jest do przewidzenia... Trzepać i walić w kręgosłup na pewno będzie mocniej.