[B3 1.6 RA/SB] Ciśnienie oleju/elektryka
[B3 1.6 RA/SB] Ciśnienie oleju/elektryka
Witam mam pytanko czy pompa wspomagania od 1.9 TDI 1Z B4 podejdzie do 1.6 TD SB B3 bo mam okazję taką dorwać na szrocie a mi się już powoli kończy.
I jeszcze takie pytanko czy od B4 do B3 podejdzię elektryka tzn. szyby, centralny, szyberdach, lusterka? Pozdrawiam.
I jeszcze takie pytanko czy od B4 do B3 podejdzię elektryka tzn. szyby, centralny, szyberdach, lusterka? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 01:03 przez Sroczka, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok dzięki wielkie, ale mam jeszcze jedno pytanie nie wiem czy napisać już tu czy zakładać nowy temat, w każdym bądź razie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to. Otóż przy skręcaniu czasami zaczyna migać kontrolka oleju ale tylko przy skręcaniu, oleju jest wystarczająco, więc nie wiem w czym może być problem... Jakiś czujnik? Proszę o pomoc
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Przyczyn może być kilka ale ja osobiście zaczął bym od sprawdzenia przewodów idących do czujnika ciśnienia oleju. Może coś nie styka, może jakieś kable są przetarte i na zakrętach nie stykają i zaczyna świecić kontrolka. Następnie sprawdził bym ciśnienie oleju podczas jazdy. Jeśli czujnik był by sprawny to podczas jazdy z podpiętym zegarem na zakrętach ciśnienie powinno spadać. Jeśli by spadało to problem leży w pompie. Jeśli z ciśnieniem nic by się nie działo to winny czujnik. Oczywiście poziom oleju na bank w normie?
Olej na pewno w normie, który dokładnie to czujnik? Tzn, gdzie się znajduję A i zaczęło mi się to robić jak poziom oleju był na minimum, tzn w trakcie jazdy zobaczyłem że miga kontrolka na zakrętach, sprawdziłem poziom oleju i rzeczywiście było go mało było to niedługo po zakupie auta, zmieniłem olej i kontrolka dalej miga na zakrętach. Oleju jest na bagnecie na maks. Zegar się wpina w miejsce czujnika?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Są dwa czujniki. Jeden na 0,3 Bara i załącza się na wolnych obrotach a drugi na 0,9 Bara i załącza się przy obrotach powyżej 2tys. Ciśnienie nie może być niższe niż 2bary przy 2tys obrotów. Czujniki są przy filtrze oleju lub jeden może być z tyłu głowicy nie wiem jak są ulokowane w Sb. Odkręć jeden z nich i wepnij zegar.
Ok dzięki wielkie, ogarne narazię w jakim stanie są kabelki, a jak zdobędę zegar to podłącze i sprawdzę.
[ Dodano: 2015-03-27, 11:28 ]
Ciśnienia oleju nie sprawdziłem do tej pory, ale problem rozwiązałem nie wiem jakim cudem tego nie sprawdziłem do teraz ale po prostu było za mało płynu chłodniczego i najwidoczniej ta kontrolka jest do dwóch rzeczy. Dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2015-03-27, 11:28 ]
Ciśnienia oleju nie sprawdziłem do tej pory, ale problem rozwiązałem nie wiem jakim cudem tego nie sprawdziłem do teraz ale po prostu było za mało płynu chłodniczego i najwidoczniej ta kontrolka jest do dwóch rzeczy. Dziękuję za pomoc.