Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 RA/SB] Ciśnienie oleju/elektryka

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sroczka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lut 2015, 03:41
Lokalizacja: Stalowa

[B3 1.6 RA/SB] Ciśnienie oleju/elektryka

Post autor: Sroczka » 21 lut 2015, 04:08

Witam mam pytanko czy pompa wspomagania od 1.9 TDI 1Z B4 podejdzie do 1.6 TD SB B3 bo mam okazję taką dorwać na szrocie a mi się już powoli kończy.

I jeszcze takie pytanko czy od B4 do B3 podejdzię elektryka tzn. szyby, centralny, szyberdach, lusterka? :-) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 01:03 przez Sroczka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 lut 2015, 17:11

Sama pompa powinna podejść jedynie koło pasowe może być inne. Co do pozostałych rzeczy między b3 a b4 nie ma różnicy. Nie jestem jednak pewny co do szyberdachu.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 lut 2015, 17:36

Jak o silnik szyberdachu chodzi to podchodzi. Reszta jak kolega wyżej napisał.

Awatar użytkownika
Sroczka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lut 2015, 03:41
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: Sroczka » 01 mar 2015, 17:59

Ok dzięki. A jak kupię tą pompę z TDI to mogę ze swojej przełożyć to koło pasowe do tej z TDI?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 mar 2015, 19:02

Tak koło jest na 3 śrubach przekręć swoje i będzie śmigać.

Awatar użytkownika
Sroczka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lut 2015, 03:41
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: Sroczka » 01 mar 2015, 20:33

Ok dzięki wielkie, ale mam jeszcze jedno pytanie nie wiem czy napisać już tu czy zakładać nowy temat, w każdym bądź razie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to. Otóż przy skręcaniu czasami zaczyna migać kontrolka oleju ale tylko przy skręcaniu, oleju jest wystarczająco, więc nie wiem w czym może być problem... Jakiś czujnik? Proszę o pomoc

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 mar 2015, 21:11

Przyczyn może być kilka ale ja osobiście zaczął bym od sprawdzenia przewodów idących do czujnika ciśnienia oleju. Może coś nie styka, może jakieś kable są przetarte i na zakrętach nie stykają i zaczyna świecić kontrolka. Następnie sprawdził bym ciśnienie oleju podczas jazdy. Jeśli czujnik był by sprawny to podczas jazdy z podpiętym zegarem na zakrętach ciśnienie powinno spadać. Jeśli by spadało to problem leży w pompie. Jeśli z ciśnieniem nic by się nie działo to winny czujnik. Oczywiście poziom oleju na bank w normie?

Awatar użytkownika
Sroczka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lut 2015, 03:41
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: Sroczka » 01 mar 2015, 22:25

Olej na pewno w normie, który dokładnie to czujnik? Tzn, gdzie się znajduję A i zaczęło mi się to robić jak poziom oleju był na minimum, tzn w trakcie jazdy zobaczyłem że miga kontrolka na zakrętach, sprawdziłem poziom oleju i rzeczywiście było go mało było to niedługo po zakupie auta, zmieniłem olej i kontrolka dalej miga na zakrętach. Oleju jest na bagnecie na maks. Zegar się wpina w miejsce czujnika?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 mar 2015, 06:46

Są dwa czujniki. Jeden na 0,3 Bara i załącza się na wolnych obrotach a drugi na 0,9 Bara i załącza się przy obrotach powyżej 2tys. Ciśnienie nie może być niższe niż 2bary przy 2tys obrotów. Czujniki są przy filtrze oleju lub jeden może być z tyłu głowicy nie wiem jak są ulokowane w Sb. Odkręć jeden z nich i wepnij zegar.

Awatar użytkownika
Sroczka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lut 2015, 03:41
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: Sroczka » 02 mar 2015, 13:54

Ok dzięki wielkie, ogarne narazię w jakim stanie są kabelki, a jak zdobędę zegar to podłącze i sprawdzę. :-)

[ Dodano: 2015-03-27, 11:28 ]
Ciśnienia oleju nie sprawdziłem do tej pory, ale problem rozwiązałem nie wiem jakim cudem tego nie sprawdziłem do teraz ale po prostu było za mało płynu chłodniczego i najwidoczniej ta kontrolka jest do dwóch rzeczy. Dziękuję za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl