Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Gaśnie przy dodaniu gazu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

[B4 2.0 ABK] Gaśnie przy dodaniu gazu.

Post autor: mayster750 » 05 mar 2015, 18:47

Witam, mam problem otóż na PB jak dodam gazu to auto tak jak by się dusiło jak puszczę gaz to normalnie chodzi na wolnych obrotach. Problem występuje tylko na PB na LPG II generacji wszystko działa jak należy. Co może byc przyczyną takiej pracy silnika?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 05 mar 2015, 18:55

może pompa paliwowa już umiera , albo coś z regulatorem jest . A jak odpala ??

mayster750
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 07 gru 2011, 17:22
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mayster750 » 05 mar 2015, 19:03

Strasznie opronie. Czasami uda się wkręcic w obroty.

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 07 mar 2015, 15:48

mam podobnie od niedawna. Odłącz niebieski czujnik temperatury i zobacz czy da się jechać na PB.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 11 mar 2015, 14:56

jak masz LPG 2 gen to podłącz Kompa przełączna PB i sprawdź czy nie zalewa jej. Albo świecę wykręć Świeca prawdę Ci powie :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 mar 2015, 15:27

mayster750, dobrze by było pod vag'a podpiąć i zobaczyć co tam piszczy. Ostatnio kumplowi podpinałem to czujnik temp. przy +9 stopniach na dworze pokazywał -37, silnik niemiłosiernie zalewany paliwem i auto nie miało w ogóle siły, a na gazie w miarę oki. Może u Ciebie tak być, chodź bardziej bym tu obstawiał tps który prawdopodobnie pokazuje jakieś głupoty. Na forum jest temat w który jest napisane jak za pomocą multimetra sprawdzić czy on płynnie działa, poszukaj, chyba że masz dostęp do vaga jak pisałem wcześniej.

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 11 mar 2015, 21:16

kolejny myk to sonda lambda, wiem z doświadczenia że nawet jak tps pokazuje bzdury to auto i tak jako tako jedzie.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 13 mar 2015, 18:23

1. Czy były strzały gazu?
2. Do samego odpalania sonda ma niewiele.
3. Bardziej obstawiam że elektrozawór LPG może nie trzymać i na dwóch paliwach ABK to na pewno nie pojedzie. Chyba, że zimny ale będzie ciężko.

Można na noc odłączyć aku i zobaczyć czy jest jakakolwiek zmiana.

A ten problem na PB był już dawno, pojawiał się sukcesywnie czy wystąpił nagle?

chlebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 14 wrz 2013, 10:27

Post autor: chlebek » 13 mar 2015, 22:36

no fakt sonda a odpalanie niewiele, zostaje VAG VAG VAG i szukanie od tej strony.

Awatar użytkownika
kochan1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:29
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kochan1984 » 14 mar 2015, 09:52

Zobacz od najlatwiejszej rzeczy wymiem filtr paliwa mozliwe ze jest zapchany. Ja tak mialem podobne objawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl