[2,3 20v] Kto mi zredagule LOGI
No jak to liczyłem że mi powiesz co wymienić i co wyregulować którą śrubkąLeo pisze:no ale ej, zinterpretować tabelkę na podstawie swoich wyników przecież potrafisz? Co jeszcze mamy Ci powiedzieć? Ten silnik niestety za dużo się w diagnozę nie pobawi, co najwyżej błędy możesz zczytać.
To nie jest jednoznaczne z odczytaniem grupy zerowej, jak na obrazku powyżej.
Spoko dzięki za pomoc ja z Vagiem nie miałem wiele do czynienia, stąd te braki wiedzy i doświadczenia.
Aczkolwiek jak będziesz miał problem z Land Rover`em to wal jak w dym..
A to na koniec jeszcze jedno pytanie, czujnik położenia przepustnicy ma dwie wtyczki czy wiecie za co jest odpowiedzialna ta 2 pinowa na kabelku ? Mam delikatnie przytopioną tą wtyczkę, zmierzyłem oporność i w teorii działa..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No widać, bo co wkleiłeś to nie logi tylko screen obrazu z wartościami.olaf pisze: Spoko dzięki za pomoc ja z Vagiem nie miałem wiele do czynienia, stąd te braki wiedzy i doświadczenia.
Aby zrobić loga trzeba kliknąć przycisk LOG i zacząć zapisywanie. Log to plik z powyższymi wartościami tylko zapisywanymi kilka razy na sekundę co umożliwia sprawdzenie jak zmieniają się wartości w czasie.
Później takiego loga można wrzucić na http://vaglog.pl/ aby sobie popatrzeć na wartości. Albo skonwertować załączonym do vagcoma programem aby móc obejrzeć w arkuszu kalkulacyjnym.