Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 b3 Comfort Edition] Oddam moja Emerytke w dobre rec

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 sie 2014, 21:37

Zbysiuuu pisze:1.8t albo 4.2
Ogromną masz rozbieżność. Generalnie dla mnie pod każdym względem wygrywa 4.2, pomijam spalanie, bo skoro o tym piszesz to chyba nie jest Ci obce, a duszenie z 1.8T ponad 400Km moim zdaniem mija się z celem, ale jak kto lubi. Zdecydujesz sam, o ile pomysl nie spali na panewce, i tak finalnie wybierzesz to co będziesz chciał, opisywać i porównywać tutaj nie ma czego bo to dwie skrajności, turbo i n/a, 4 i 8garów. Co do "palenia" opon, nie bierz tego tak do siebie, ludzie lubią fantazjować i opowiadać bajki. Prawda jest taka, że nawet 200konnym 1.8T możesz konkretnie narobić dymu, a równie dobrze na dobrych oponkach 4.2 będzie względnie dobrze się trzymało.
Nad quattro się nie rozczulaj, wkładając tam 150 konne czy nawet 200 1.8t będzie miała tak samo łatwo zerwać na suchym jak fiat 126p, choć sam w sobie napęd jest super, to każdy kto ma quattro będzie je chwalił i polecał, a Ci co nie mają będą Ci mówić że Ci więcej spali ;-)

Zbysiuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 10 mar 2014, 19:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Zbysiuuu » 17 mar 2015, 20:17

No wiec nastał ten dzień kiedy pod domem zagosciło poliftowe Paseratti a Babcie trzeba oddac pod opieke kogos innego <buu> Aktualnie ogłoszenie tylko dla Was i AKP. Na prawde chciałbym zeby audiczka nie trafiła do rzeźnika który jej założy lusterka M-power i przyciemni lampy szprajem. Trosc ogłoszenia z akp:

"Kupiona rok temu z prywatnych rak Pana 60+ (sasiad mojego sasiada ciotki stryjecznej wujka szwagra). Wczesniej własciciel jego ciotka w DE.
Wersja Comfort Edition (blenda, chromy,jasny welur w kratke, wspomaganie. roleta w półce, jakies stare radio ale z wejściem aux wiec mozna podłączyc np telefon) 1.8 PM 90km
Auto w doskonałym stanie. Na chwile obecna dysponuje przebiegiem 142tys (w polsce od 95tys w 2006r.)
Na drzwiach ledwo ale widoczna naklejka serwisowa. Jajko w 96r miało 19tys km.
Nie mam książki zeby przebieg potwierdzic. Ja jestem go pewien bo auto znam. Jak ktos sie nia przejedzie tez mysle że uwierzy.
Lakier w stanie dobrym, nie był polerowany. Na lewej stronie w dwóch miejscach slad po życzliwym debilu z kluczem. Na masce 2 małe wgniotki na brzegu 2x2cm
Była kiedys przygoda w prawy przód. Wymieniony był tylko zderzak, pomalowana maska i prawy błotnik powyżej listwy. Podłużnice nie były tkniete. Nie ma różnicy w odcieniach. Lampa lewy tył była wymieniona ale na nieoryginalna. Blenda w stanie idealnym (co nie zdarza sie czesto). Na całej budzie nie ma nawet minimalnej rdzwki.

W aucie wczoraj wymieniony prawy łacznik, przewody WN,
Pół roku temu palec, kopułka i uszczelniacze zaworowe z powodu apetytu na olej.
Od tego czasu zrobiłem ok 3 tys i nie ubyło nawet milimetra na bagnecie. Nie kopci, nie dymi.

Do zrobienia tylko olej za ok 1tys km. słychac troche łożysko na alternatorze, wiązka klapy do sprawdzenia bo nie ma podswietlenia tablicy ale mysle ze to ogarne.

Zawieszenie nie wytłuczone chociaz mam wrazenie ze słychac lewy łacznik ale musze to potwierdzic na stacji diagnostycznej, silnik i skrzynia pracuje idealnie. W środku tapicerka idealna, czysta. Wymieniony mieszek biegów.
Przy wymianie łacznika ogledziny tarcz-grubość jak nowe, klocki też. Reczny trzyma jak dzwon.
Jeździ prosto, hamuje prosto, nie zostawia plam po sobie.
Takich 80-tek jest juz mało. Nie raz i nie dwa byłem zaczepiany na parkingu pod sklepem czy pod blokiem bo ktos chciał ja sobie obejrzec.
Auto nie picowane do sprzedania ale utrzymane w pedantycznej czystosci. Silnik nie myty. Służyło nam od poczatku na dojazdy żonie do pracy. Sprzedajemy bo kupilismy kombi.
Rysy na lewym boku chciałem dac do pomalowania niestety trzeba by było pomalowac cały bok. Lakiernik mi to odradził ze wzgledu na lakier który jest oryginalny.
Jak widac na zdjeciach auto na stalówkach z ori kołpakami i ładnymi zimówkami na 2-3 sezony.
Letnie alusy tez 14. Opony ładne ale juz troche poparciałe.
W aucie nic nie brakuje. Jest osłona aku, rozrzadu czy płyta pod silnikiem. Jest ori apteczka i nawet fabryczny klucz do kół w pokrowcu. Pomimo ze pekniety poprzedni właściciel go nie wyrzucił to ja tez nie.

Cena 5.5 do rozsadnej negocjacji.
Jak na b3 moze nie jest to niska cena ale auto jest warte nawet wiecej.
Telefon do mnie 503 458 095
Pozdrawiam Zbyszek"
Na hasło "forum" cena dodatkowe 2 stówki w dół na flaszeczke <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga