Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] silnik w budowie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

[B4 2.3 NG] silnik w budowie

Post autor: Szlif » 19 mar 2015, 04:53

Mam 2 kompletne silniki z całym osprzętem wiązką itp 2.3ng i 2.2t mc. Jakie graty z silnika Mc pasują do Ng? Ciekaw jestem też czy cała głowica by nie podeszła?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 19 mar 2015, 18:41

Głowica jest podobna. MC i NG to bardzo podobne konstrukcyjnie silniki. Po co chcesz robić coś z ng kosztem MC skoro możesz udoskonalić MC wsadzająć EFI, IC i np większe Turbo np T16 z Volvo. Auto wypluje z 250KM. Z NG trochę więcej zabawy a czy warto kosztem MC ? Moim zdaniem nie. Ja udoskonalam NG, bo nie mam MC :-P

Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 19 mar 2015, 21:54

Koszt remontu MC w tym wypadku byłby nieporównywalnie większy. NG mam w bardzo dobrej kondycji bez żadnego wkładu finansowego. To jest już trzeci mój swap w tym aucie jeździłem na MC ponad rok i szlak mnie trafiał jak ciągle przy nim grzebałem. Niekiedy po uruchomieniu wchodził w tryb awaryjny. Silnik kręcił się do 4,500 obrotów i za żadne skarby nie chciał więcej. Do wymiany pierścienie uszczelniacze itp. itd. Z chęcią bym wrócił do mojego MC ale musiałbym zrobić w nim generalny remont całego silnika tak góra jak i dół i bóg wie co jeszcze się okaże jak odkręcę głowicę. W MC mam po 10 barów na cylinder. Jeśli chodzi o turbinę to siedzi w nim kkk k26.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl