Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8 PM] Temperatura płynu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

[80 B3 1,8 PM] Temperatura płynu

Post autor: Organista18 » 07 gru 2006, 17:03

Witam.

:-? Kupiłem ostatnio Audi80 b3 1,8 91r. I mam problem z temperaturą płynu w chłodnicy, mianowicie wskazówka pokazuje na trasie 100 a po miescie 110. Poprzedni właściciel mówil ze jest to wina wskażnika i ma juz ten problem dość długo..... ale czy moge w to wierzyc, nie chciałbym zatrzec mojego dopiero co zakupionego autka. Co może być problemem tak wysokiej temperatury?autko chodzi super, rowno, no ale ta temp. Myslełem o wentylatorze na chłodnicy, nie włącza się i .... Prosze o porady...
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:26 przez Organista18, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafalski82 » 07 gru 2006, 18:08

Albo wskażnik tak jak mówił poprzedni właściciel,albo termostat za pożno się otwiera,stawiałbym na to drugie.

organista18

Post autor: organista18 » 07 gru 2006, 18:51

Spróbuje wymienic termostat i wtedy zobacze co bedzie

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 07 gru 2006, 19:50

Termostat i czujnik wentylatora chłodnicy bym sprawdził. Oczywiście może to być też ten wskaźnik...

Rezolut

Post autor: Rezolut » 10 gru 2006, 18:10

To czy otwiera termostat czy nie możesz sprawdzić łapiąc za grube rury biegnące do chłodnicy. Zaczynają robić się ciepłe gdy otworzy sie termostat. W dolnej szęści człodnicy masz szujnik załączający silnik elektrowentylatora chłodnicy. Zsuń z niego wtyszke i zewrzyj przewody, wentylator powinien wystartować. Jeżeli nie, sprawdź bezpiecznik w skrzynce orac przekażnik sterujący. Możesz jeszcze sprawdzic silnik podajc na niego napięcie wprost z akumulatora. Jak do czegoś dojdziesz napisz, pomoge Ci. Powodzenia.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 10 gru 2006, 21:46

Dzięki bardzo. Bede walczył..... przeciez nei może tak byc, że z taką temp. bede jeździł. Pozdrawiam... :mrgreen:

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 22 gru 2006, 19:19

na 100% czujnik w chlodnicy zawiesil sie
nowka sztuka kosztuje jakies grosze okolo 30 pln

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 23 gru 2006, 19:56

taki zamienni kosztuje jakieś 12-15zł. Kiedyś taki kupowałem i sprawował się długooo aż auto sprzedałem. I jeździ pewnie na nim do dziś!

szant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 gru 2006, 09:57
Lokalizacja: Kielce

Post autor: szant » 24 gru 2006, 01:06

zanim kupisz ten czujnik to sprawdz wentylator na krótko z akumulatora i wtedy bedziesz wiedział na 100% ;-)

tomek44480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52

Post autor: tomek44480 » 28 gru 2011, 19:18

Miozesz miec walniety termostat.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 28 gru 2011, 21:55

...albo możesz nie mieć termostatu... u mnie tak było bo poprzedni właściciel go wyrzucił...
Silnik bardziej się grzał na światłach, postojach itp do ponad 90 * a tak nie powinno być :lol:

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 29 gru 2011, 00:06

Jak dla mnie to dziwne bo bez termostatu silnik powinien mieć temperaturę jak na całkowicie otwartym termostacie. Czyli nie powinien się przegrzewać tylko niedogrzewać.

tomek44480 jaki sens w tym żeby odświeżać dziesiątki starych kotletów sprzed 2-3 lat? Przecież te problemy są już dawno rozwiązane.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl