Moze cos pomoge a wiec ,( cytat ) istotnym elementem przekładni kierowniczej ze wspomaganiem sa przewody oleju, których budowa i długość mogą wywołać szumy i pulsacje.Dla unikniecia tych mankamentów w układzie sastosowano przewód ciśnieniowy z tłumikiem drgań. Nie zawsze musi to byc pompa czy tez maglownica własnie przerobiłem temacik wymieniajac najpierw pompe wspomagania potem maglownice i nic nie dało wiec znalazłem te informacje na internetku i powoli zabieram sie do wymiany.Jak po wymianie ucichna mi szumy to dam znac, a i jeszcze jedno mi szumi tylko na kołach prosto
[ Dodano: 2013-09-11, 21:31 ]
Witam ponownie jednak był to przewód zasilajacy ten od pompy do maglownicy po wymianie cichutko az miło powodzenia <ok>
[all] szumy drgania wspomagania
[all] szumy drgania wspomagania
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2013, 20:46 przez Mario26, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
[B4 2.0 ABK] SZUMIĄCA MAGLOWNICA
pojawił się problem który mnie bardzo zaniepokoił,dziś rano jadąc spokojnie ok 80KM/h zaczęła dość mocno szumieć maglownica dźwięk podobny jak w przypadku nieszczelności kolektora .
wspomaganie nadal działa
podczas skręcania na postoju tak jak i w czasie jazdy szum ustaje jednak po puszczeniu kierownicy pojawia się znowu
co może być przyczyną
wspomaganie nadal działa
podczas skręcania na postoju tak jak i w czasie jazdy szum ustaje jednak po puszczeniu kierownicy pojawia się znowu
co może być przyczyną
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 19:52 przez jacek199315, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam to samo. Raczej na tym forum nie znajdziesz na to odpowiedzi bo malo tu ludzi technicznie myslacych. Jednakze z moich spostrzerzen i studiowan innych forow moge podac pare mozliwych przyczyn.
Po 1 trzeba rozgdraniczyc czyto tylko szum czy moze jek. Temu drugiemu towazyszy pienienie sie plynu w zbiorniku wiec latwo to wyeleminowac.
Jezeli to szum tylko gdy nie obracasz (tak jak u mnie) to mozliwosci sa dwie:
Albo rozdzielacz w maglownicy sie uszkodzil/puscilo uszczelnienie i plyn przelewa sie miedzy sekcjami
Albo przewod zasilajacy jest uszkodzony, rozwarstwiony albo przytkany.
U mnie chyba magiel bo zaczolem to slyszec po wymianie. Jednakze nie moge tez wykluczyc tego przewodu. Dodam ze im ciplej tym bardziej to slychac a potrafi wkurzyc
[ Dodano: 2015-04-14, 21:27 ]
Dzisiaj wymienilem przewod zasilajacy maglownice i niestety nadal to samo. Wiec to juz mam wykluczone.
Teraz albo pompa albo magiel-ze wskazanim na magiel
Po 1 trzeba rozgdraniczyc czyto tylko szum czy moze jek. Temu drugiemu towazyszy pienienie sie plynu w zbiorniku wiec latwo to wyeleminowac.
Jezeli to szum tylko gdy nie obracasz (tak jak u mnie) to mozliwosci sa dwie:
Albo rozdzielacz w maglownicy sie uszkodzil/puscilo uszczelnienie i plyn przelewa sie miedzy sekcjami
Albo przewod zasilajacy jest uszkodzony, rozwarstwiony albo przytkany.
U mnie chyba magiel bo zaczolem to slyszec po wymianie. Jednakze nie moge tez wykluczyc tego przewodu. Dodam ze im ciplej tym bardziej to slychac a potrafi wkurzyc
[ Dodano: 2015-04-14, 21:27 ]
Dzisiaj wymienilem przewod zasilajacy maglownice i niestety nadal to samo. Wiec to juz mam wykluczone.
Teraz albo pompa albo magiel-ze wskazanim na magiel