Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Czy błąd o numerze 00575 dotyczy zaworu N75

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 19 mar 2015, 07:59

Kolczat pisze:dokładnie o ten króciec mi chodzi, tylko teraz czy trzeba by kupić porządny manometr, czy jakiś tani wystarczy?

edit: w sprawie tanich to prostuje, bo 100pln i tak trzeba dać, zobaczymy
Ja mam z allegro za chyba coś 80 zł i spokojnie działa:) nie musisz kupowac za 300 manometru:), wepnij sie wlasnie tam gdzie myslisz:) to dobra okazja jest aby zainwestowac sobie w dodatkowe zegary, ja wywalilem temp oleju i dalem w jego miejscu doladowanie, dokupic banke czujnik cisnienia oleju i podlaczyc to sobie wszystko. A jak nie to wczesniej mialem u gory w klatce nawiewu zamontowany sam manometr

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 mar 2015, 08:53

no tych dodatkowych inwestycji sie zbiera coraz wiecej :-P ale ten pomysł jest dobry, tylko przydało by sie kupić zegaro doładowania podobny charakterem do reszty orinalnych doadtkowych zegarów

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 19 mar 2015, 09:02

Kolczat pisze:no tych dodatkowych inwestycji sie zbiera coraz wiecej :-P ale ten pomysł jest dobry, tylko przydało by sie kupić zegaro doładowania podobny charakterem do reszty orinalnych doadtkowych zegarów
Masz z biała tarcza i czarna tarcza podświetlanie już nie pamiętam jakie są:) poszukaj na allegro sobie, na pewno coś znajdziesz:)
Ja nie wiem czemu ty tego jeszcze nie masz :D hahaha słuchaj Nysa się już zbliża :D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 mar 2015, 17:43

Tu masz w stylu VDO

A tu Inne wzory

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 mar 2015, 07:46

Krzysiek 84, o super dzieki, średnica jest taka sama jak reszta dodatkowych zegarów?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 mar 2015, 07:57

Tak 52 mm <piwo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 mar 2015, 13:44

logi zrobione, jak ktoś ma możliwość niech mi je roszyfruje, po części z bratem mamy pewne wnioski, tylko chciałem zobaczyć czy porkywają się one z opinia jakiegoś pasjonata logów :-P

http://sendfile.pl/pokaz/288220---mKpJ.html

http://sendfile.pl/pokaz/288221---jlOH.html

http://sendfile.pl/pokaz/288222---N95P.html

http://sendfile.pl/pokaz/288223---YPJc.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 mar 2015, 13:50

Kolczat,
wrzuć na http://vaglog.pl/
będzie szybciej i czytelniej

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 mar 2015, 16:05

http://vaglog.pl/log_209585.html

http://vaglog.pl/log_209586.html

ale tylko dwa z nich zinterpretował jako logi dwa pozostałe w ktorych nazwa jest zmieniona nie zuploadowal

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 mar 2015, 16:52

Z początku chyba nie miałeś pedału gazu wciśniętego do końca. Przepływka ok, ale doładowania Ecu nie widzi.
Wężyk sprawdzałeś ten od Intercoolera do Ecu :?:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 mar 2015, 17:31

Wiec tak, pomiar byl robiony na 3 biegu od okolo 1500 obotow pozniej pedal w podloge i jazda do powyzej 4000-4500 obrotow, niestety okazalo sie ze mam termostat zrabany i max co dalo sie zagrzac silnik to 64 stopnie i na takiej temperaturze byl robiony pomiar, oczywiscie jazda odbywala sie na plaskiej rownej prostej drodze bez wzniesien i obnizen, robilismy kilka takich przejazdow.

Co do wezyka to go jeszcze nie sprawdzilem, jutro mam w planie przejrzec zawirszenie i jak starczy czasu to odkrece cala obudowe filtra i obejrze ten wezyk, tylko czy przy samym ecu tez by trzeba sprawdzic a nie chce mi sie sciagac deski rozdzielczej, dlatego pytanie czy na pewno wezyk wpada do srodka kolo serwa a komputer jest pod schowkiem? Bo troche nie logiczne zeby wezyk wchodzil do srodka po stronie kierowcy zeby pozniej cofac sie w srodku w strone pasazera?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 mar 2015, 18:20

Kolczat pisze:pomiar byl robiony na 3 biegu od okolo 1500 obotow pozniej pedal w podloge i jazda do powyzej 4000-4500 obrotow,
Jak zauważył Krzysiek 84, ecu "nie widzi "doładowania .Jeżeli auto zbiera się dobrze zanim złapie awaryjny,to ewidentnie ciśnienie w dolocie jest jak należy ,tylko jest przetarty wężyk z cisnieniem do ecu .Nie utrudniaj więc sobie życia rozbieraniem czegokolwiek,bo węzyk zwykle rozłazi się pod akumulatorem ,co można od razu stwierdzić wymacując go tam ręką .Niszczy go tam zwykle wysoka temperatura z rury wydechowej ,albo się po prostu przeciera .Wystarczy go tam rozciać i połaczyć jakimś gumowym kawałkiem .W innych miejscach praktycznie nic się z nim nie dzieje ,wiec zanim zaczniesz szukać w innych miejscach ,sprawdż pod akumulatorem ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 mar 2015, 20:14

Super to jutro rozbiore obudowe filtra powietrza zeby wiedziec dokladnie ktory to przewod, jutro napisze jaki efekt

EDIT:

znowu obsuwa czasowa, ale dziś znalazłem prawdopodobnie winowajcę, tylko trochę nie ten przewód o którym pisaliście i nie wiem czy on może siać takie spustoszenie w moim doładowaniu? przewód ten idzie od obudowy filtra powietrza, a właściwie od jakiegoś czegoś przyczepionego z tyłu obudowy patrząc z przodu samochodu, przewód jest mocno pęknięty, tak jak pisał MUNIOR, pękł pod podstawą akumulatora, tylko czy tu jest źródło problemu? prowadzi on do serwa :shock: dokładnie widać na zdjęciu że łączy się z grubym przewodem idącym od silnika do serwa, gdzie kupować ten przewód, ASO? jeżeli tak to jak gościowi go opisać, pomóżcie Panowie

zdjęcia:

http://zapodaj.net/781113e5c78da.jpg.html

http://zapodaj.net/fb300cd34e7fe.jpg.html

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 24 mar 2015, 21:22

Kolczat pisze:Super to jutro rozbiore obudowe filtra powietrza zeby wiedziec dokladnie ktory to przewod, jutro napisze jaki efekt

EDIT:

znowu obsuwa czasowa, ale dziś znalazłem prawdopodobnie winowajcę, tylko trochę nie ten przewód o którym pisaliście i nie wiem czy on może siać takie spustoszenie w moim doładowaniu? przewód ten idzie od obudowy filtra powietrza, a właściwie od jakiegoś czegoś przyczepionego z tyłu obudowy patrząc z przodu samochodu, przewód jest mocno pęknięty, tak jak pisał MUNIOR, pękł pod podstawą akumulatora, tylko czy tu jest źródło problemu? prowadzi on do serwa :shock: dokładnie widać na zdjęciu że łączy się z grubym przewodem idącym od silnika do serwa, gdzie kupować ten przewód, ASO? jeżeli tak to jak gościowi go opisać, pomóżcie Panowie

zdjęcia:

http://zapodaj.net/781113e5c78da.jpg.html

http://zapodaj.net/fb300cd34e7fe.jpg.html
Cos przyczepione to n18 jest od ERG, ale czy to bruździ?? raczej nie.
Jak chcesz mam te przewody, zmierz tylko jakiej dlugosci potrzebujesz, lub zarzuć silikon i tez będzie dobrze.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 mar 2015, 23:11

Na pierwszym zdjęciu masz przewód ,ale od ABS ...zupepełnie bez związku z twoim problemem :roll: a przewód z podcisnieniem idący od serwa ,powinien iść do n18 od EGR i o ile jest podłaczony tam gdzie powinien ,to nie ma żadnego wpływu na to co się dzieje z doładowaniem ...nio chyba że ktoś coś nacudował i pozamieniał miejscami przewody od EGR i N75 ,wtedy różne cuda mogą się dziać.Miałeś szuakć wezyka z ciśnieniem ,idącego z IC do komputera ,który jest taki sam jak ten który znalażłeś ii który idzie do serwa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl