Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem przy porannym przełączniu na LPG

Wszystko co związane z LPG
Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 18 mar 2015, 17:02

OK,dzieki aldi , powiedz mi jeszcze jaki powinna być właściwa liczba w rubryce opóźnienie odczytu sondy po przejściu na gaz ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2015, 17:07

Zależy w jakim czasie sonda startuje ale to już zależy od samochodu i kondycji sondy. Dla bezpieczeństwa możesz dać dłuższy.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 18 mar 2015, 17:17

dłuższy czas nie będzie powodował dłuższego przełączania się na gaz ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2015, 17:35

Nie, po prostu czas po jakim brany jest odczyt z sondy lambda a nie czas po jakim następuje przejście na gaz. Jedynie jak przesadzisz z wartością Default to może zacząć palić więcej gazu przy jeździe na krótkich odcinkach.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 25 mar 2015, 15:54

Pytanie jak minimalne otwarcie kroków w zmieniłem z 31 na 20 ,a maxymalne z 90 na 105 może się pogorszyć dynamika ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 mar 2015, 19:35

Musiałbyś zobaczyć podczas przyspieszania jakie osiąga wartości silniczek krokowy podczas przyspieszenia. Jeśli parownik jest sprawny i dobrze wyregulowany to zmiana tych wartości może nic nie zmienić jeśli wartość pracy krokowca będzie oscylowała wokół 50-70.
Te wartości to tylko ogranicznik aby w razie gdyby sterownik nie mógł wymusić falowania sondy to aby za bardzo nie otwierał/zamykał silniczka krokowego.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 19 kwie 2015, 16:32

Problem rozwiązany,winowajcą był walnięty krokowy od gazu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl