Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3 1.8] Problem z LPG gdy cieply

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
treblaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 09 sie 2007, 13:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

[Audi 80 B3 1.8] Problem z LPG gdy cieply

Post autor: treblaa » 14 gru 2007, 18:25

Witam!
Mam Audi B3 1.8 (gaźnik 75 KM).
Mam taki problem:
Gdy silnik jest zimny pali i chodzi normalnie (na gazie), lecz gdy się zagrzeje do temperatury około 80-90 stopni i nie będzie dodawać mu się gazu obroty zaczynają falowac i silnik gaśnie. Na postoju jak i w czasie jazdy! :(
Drugi problem to taki, że ostatnio niuńka przestała odpalać na benzynie:( Kręciłem długo i nic to nie dało :( Bak pełny!
Wie ktoś może jest tego przyczyną??:(
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 gru 2007, 20:03

Jeśli chodzi o benzynę, podejrzewam zasyfiony gaźnik albo uszkodzenie jakiegoś elementu w gaźniku. Niestety jeśli chodzi o gaźniki to jestem zielony jak mój nick :-) . Co do LPG to wymień filtr gazu jeśli nie był wymieniony, spuść syf z reduktora i jedź na porządną regulację.

Awatar użytkownika
treblaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 09 sie 2007, 13:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: treblaa » 14 gru 2007, 23:44

To bedzie trzeba sie wybrac do jakiegos magika od gazu ;) A ile taka regulacja moze kosztowac??
Zapchany katalizator moglbybyc jedna z przyczyn takiego zachowania??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 gru 2007, 01:30

Wymiana filtra, spuszczenie "mazi" i regulacja nie powinna kosztować więcej niż 50 zł.
Katalizator owszem, mógłby być przyczyną takiego zachowania, ale łatwiej i taniej będzie zająć się najpierw reduktorem niż katem. Tym bardziej, że wiele wskazuje na to iż od dawna nikt się instalacją nie zajmował.

Awatar użytkownika
pawelbicz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice

Post autor: pawelbicz » 15 gru 2007, 02:16

Proponuję zacząć od dokładnej diagnozy układu benzynowego.. dopiero kiedy na Pb będzie chodzil tip top można brać się za regulację LPG <hmm>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 gru 2007, 03:43

pawelbicz pisze:Proponuję zacząć od dokładnej diagnozy układu benzynowego
To też fakt, że generalna zasada jest taka, iż do LPG podchodzimy dopiero wtedy kiedy benzyna nie sprawia problemów. Bo może być tak, że przyczyna tkwi w układzie benzynowym i jak zaczniemy od LPG to można szukać i szukać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl