Post
autor: tomtytus » 05 mar 2015, 08:14
Dzięki za pomoc.
W weekend postaram się zrobić tak, jak piszesz.
[ Dodano: 2015-03-07, 15:10 ]
A tak jeszcze z ciekawości zapytam: czy potrafi mi ktoś wytłumaczyć, na jakiej zasadzie działa ten zawór (N75)?
Czy reguluje on ciśnienie poprzez zmienną częstotliwość otwarcia/zamknięcia czy poprzez może otwiera się i zamyka w pewnym zakresie?
Zrobiłem dziś test ze zdjętym zaworem: wydaje mi się że nie jest dobrze, tzn samochód zachowuje się tak, jak podczas trybu awaryjnego.
Spróbuję jutro zrobić jeszcze dwa podejścia: założyć zawór i odpiąć wtyczkę (jeśli się nie mylę - powinno być dokładnie tak samo, jak teraz, bez zaworu) oraz wszystko podpiąć tak, jak być powinno. Możliwe, że wcześniej była gdzieś nieszczelność i będzie wszystko grało.