[Audi Coupe Quattro AAH] by Żana
-
Onlinedamian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dziękuje dziękuję :lol:
Niestety brak czasu na cokolwiek ale auto cały czas powoli lecz sukcesywnie jest coraz bliżej końca...
wnętrze zostało złożone już w 95%, najpierw zostały zerwane stare maty bitumiczne, oznaki korozji zostały wyszlifowane, zabezpieczone fertanem, później na to poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego, na to czarna farba wykańczające, później nowe maty bitumiczne, a na nie filc wygluszeniowy i dywan.
Obecnie czekam tylko na fotele z TT z podgrzewaniem i całość wnętrza zostaje zamknięta.
po wnętrzu przyszedł czas na podwozie.. i tak zostało zdemontowane WSZYSTKO, podłoga i każda oznaka korozji została wyszlifowana do czystej blachy, na wszystko poszedł na 40 godzin FERTAN, obecnie czekam aż wyschnie podklad epoksydowy i na wszystko trafia nowa warstwa zabezpieczająca baranek.
Dziś odebrałem całe zawieszenie z piaskowania/malowania i powoli zaczynamy skladać. <mikolaj> <mikolaj>
Pozdrawiamy
Niestety brak czasu na cokolwiek ale auto cały czas powoli lecz sukcesywnie jest coraz bliżej końca...
wnętrze zostało złożone już w 95%, najpierw zostały zerwane stare maty bitumiczne, oznaki korozji zostały wyszlifowane, zabezpieczone fertanem, później na to poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego, na to czarna farba wykańczające, później nowe maty bitumiczne, a na nie filc wygluszeniowy i dywan.
Obecnie czekam tylko na fotele z TT z podgrzewaniem i całość wnętrza zostaje zamknięta.
po wnętrzu przyszedł czas na podwozie.. i tak zostało zdemontowane WSZYSTKO, podłoga i każda oznaka korozji została wyszlifowana do czystej blachy, na wszystko poszedł na 40 godzin FERTAN, obecnie czekam aż wyschnie podklad epoksydowy i na wszystko trafia nowa warstwa zabezpieczająca baranek.
Dziś odebrałem całe zawieszenie z piaskowania/malowania i powoli zaczynamy skladać. <mikolaj> <mikolaj>
Pozdrawiamy
Ostatnio zmieniony 22 lut 2015, 09:24 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Powoli prace idą do przodu, bardzo powoli... niestety składanie to samo co rozkręcanie, które trwało 3 godziny. Teraz wszystko do czyszczenia, malowania, nowe śruby, smarowanie, pasowanie i tak w kółko - 10razy dłużej niż się rozbierało, ale ważne że zaczyna być widać koniec.
Zamontowane osłony termiczne, cały tylny zawias, linki ręcznego, hamulce, przewody hamulcowe i przewody paliwowe, wał, osłony. Teraz kolej na wyspawanie wydechu, będzie od początku do końca kwasówka 2.5 cala, jeden mocno wyciszony końcowy tłumik na zamówienie na wzór oryginalnego, oczywiście z kwasu z końcówkami 2x 70mm, jak chłopcy zrobią tłumik biorę się za łączenie tego w całość.
Wpadła tylna "pełna" podpora dyfra - łapa, bardzo dobra sprawa, polecam.
cdn.
p.s. szukamy fajnych klasycznych 17stek.
Zamontowane osłony termiczne, cały tylny zawias, linki ręcznego, hamulce, przewody hamulcowe i przewody paliwowe, wał, osłony. Teraz kolej na wyspawanie wydechu, będzie od początku do końca kwasówka 2.5 cala, jeden mocno wyciszony końcowy tłumik na zamówienie na wzór oryginalnego, oczywiście z kwasu z końcówkami 2x 70mm, jak chłopcy zrobią tłumik biorę się za łączenie tego w całość.
Wpadła tylna "pełna" podpora dyfra - łapa, bardzo dobra sprawa, polecam.
cdn.
p.s. szukamy fajnych klasycznych 17stek.