gratuluję zakupu <ok> szkoda że nie zrobiłeś fotek wnętrza kabiny, silnika i bagażnika...
niby wnętrze było ale niezbyt dokładnie... świetna baza do zrobienia naprawę fajnego wozu... powodzenia w projekcie
Audi coupe b3 2.3 NG by Maslu
W wolnym czasie chętnie zrobie:)DEDHI pisze:gratuluję zakupu <ok> szkoda że nie zrobiłeś fotek wnętrza kabiny, silnika i bagażnika...
niby wnętrze było ale niezbyt dokładnie... świetna baza do zrobienia naprawę fajnego wozu... powodzenia w projekcie
jak narazie,sporo pomysłów:)
1. kiera od s4 trojramienna z poduszką:) juz jest
2. dobra felga:) jest ,ale opony lato wiec nie zakładam:)
3. turbo:) no jeszcze do wiosny poczekać muszę,chyba, żemi przejdzie
3. nowy wydech z kwasówki:) plan:)
Coupe faktycznie fajne.
turbo do ng nie założysz. Zniszczysz silnik tylko a z tego co widzę to fajna sztuka. Skoro nic się z nim nie dzieje, to nie psuj go. Jeśli chcesz turbo, to zmień silnik. Sam mam już drugie ng i wiem co mówię. Przerabiam ng na wtryski elektroniczne. Swego czasu sam chciałem uturbić ng, ale to nie ma sensu. Prędzej silnik się rozpadnie niż to sensownie pojedzie na turbinie. Kompresor da mniej mocy, ale nie zabije silnika.
Szkoda psuć takie ładne coupe. Tym bardziej że jest zachowane w oryginale.
turbo do ng nie założysz. Zniszczysz silnik tylko a z tego co widzę to fajna sztuka. Skoro nic się z nim nie dzieje, to nie psuj go. Jeśli chcesz turbo, to zmień silnik. Sam mam już drugie ng i wiem co mówię. Przerabiam ng na wtryski elektroniczne. Swego czasu sam chciałem uturbić ng, ale to nie ma sensu. Prędzej silnik się rozpadnie niż to sensownie pojedzie na turbinie. Kompresor da mniej mocy, ale nie zabije silnika.
Szkoda psuć takie ładne coupe. Tym bardziej że jest zachowane w oryginale.
No może masz racjęemanuel33 pisze:Coupe faktycznie fajne.
turbo do ng nie założysz. Zniszczysz silnik tylko a z tego co widzę to fajna sztuka. Skoro nic się z nim nie dzieje, to nie psuj go. Jeśli chcesz turbo, to zmień silnik. Sam mam już drugie ng i wiem co mówię. Przerabiam ng na wtryski elektroniczne. Swego czasu sam chciałem uturbić ng, ale to nie ma sensu. Prędzej silnik się rozpadnie niż to sensownie pojedzie na turbinie. Kompresor da mniej mocy, ale nie zabije silnika.
Szkoda psuć takie ładne coupe. Tym bardziej że jest zachowane w oryginale.
mam jeszcze avanta z ACE na pokładzie to może tam jakiś AEB wpadnie;)