Witam
Po długiej przerwie spowodowanej budową własnego domku wracam z kilkoma problemami a mianowicie;
1. Przy staniu w korku wciskalem pedał stopu a silnik zszedł z obrotów na 500 i dawał oznaki jak by chodził na 3-ech świecach, po puszczeniu pedału wszystko wracało do normy. Dodam tylko ze na bank po 5latach LPG na bank nie mam sondy lambdy.
2. Po awaryjnej niedzielnej wymianie nagrzewnica zimą nie wiem ile jadę i ile przejachalem oraz jak ciepło mojemu autku. Czy ktoś może mi pod powiedzieć od czego tu zaczac?
[B4 2.0 ABT] przy wyciskaniu pedału stop nie równomierna pra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:42
co do pierwszego to faktycznie spadanie obrotów do takiego poziomu może oznaczać problem z pracą serwa, stawia za duży opór i "dusi" silnik.
Co do drugiego to zacznij od sprawdzenia bezpieczników i później dopiero przewodów. żeby dostać się do kostki licznika musisz odkrecić plastikowa osłonkę (tam gdzie stacyjka) i dwie śrubki mocujące licznik. Uważaj bo plastik licznika który go trzyma jest bardzo kruchy i łatwo go uszkodzić.
Co do drugiego to zacznij od sprawdzenia bezpieczników i później dopiero przewodów. żeby dostać się do kostki licznika musisz odkrecić plastikowa osłonkę (tam gdzie stacyjka) i dwie śrubki mocujące licznik. Uważaj bo plastik licznika który go trzyma jest bardzo kruchy i łatwo go uszkodzić.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ze co niby??? jak może serwo stawiać opór? nie dusi ale serwo padnięte nieszczelne poszła membrana lub wielozawór i dostaje lewe powietrzeco do pierwszego to faktycznie spadanie obrotów do takiego poziomu może oznaczać problem z pracą serwa, stawia za duży opór i "dusi" silnik.
wojtek-007 pisze:Co do drugiego to zacznij od sprawdzenia bezpieczników i później dopiero przewodów. żeby dostać się do kostki licznika musisz odkrecić plastikowa osłonkę (tam gdzie stacyjka) i dwie śrubki mocujące licznik. Uważaj bo plastik licznika który go trzyma jest bardzo kruchy i łatwo go uszkodzić.
Nie ma czarodziejskiego bezpiecznika od tych funkcji jest tylko ogólny jak by on padł to by nic nie działało.
- grubby_m
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
- Lokalizacja: kutno / łódzkie
- Kontakt:
Witam znów po długiej przerwie znalazłem chwilkę na moja audiolke i wymieniłem serwo i pompkę hamulcową odpowietrzyłem i nic Nadal te same objawy a dodatkowo mam słabo hamujący tył Wymieniłem korektor siły hamowania zaciski z tyłu (tarcza) i z przodu odpowietrzone i nadal słabo tył hamuje. Bez abs-u nie blokuje kół tylnych.
Licznik rozebrałem sfotografowałem, sprawdziłem wszelkie możliwe widoczne kostki i też nic nie ożyło:(
Wrzucam foty licznika
spakowane duży rozmiar bądź link mniejszy rozmiar"
http://zapodaj.net/501645bd12dd0.jpg.html
http://zapodaj.net/3437632c4f6ad.jpg.html
http://zapodaj.net/9eae5ba949141.jpg.html
http://zapodaj.net/aa252b96c458a.jpg.html
http://zapodaj.net/20b26dbf8ecd2.jpg.html
http://zapodaj.net/786907940e1d2.jpg.html
http://zapodaj.net/4ccc8eeaf75c9.jpg.html
http://zapodaj.net/8560ce7fe85a6.jpg.html
http://zapodaj.net/c3c87491617c4.jpg.html
http://zapodaj.net/342c6e5cf5e2b.jpg.html
http://zapodaj.net/4fd50771f9eb0.jpg.html
http://zapodaj.net/50380cdf44153.jpg.html
Licznik rozebrałem sfotografowałem, sprawdziłem wszelkie możliwe widoczne kostki i też nic nie ożyło:(
Wrzucam foty licznika
spakowane duży rozmiar bądź link mniejszy rozmiar"
http://zapodaj.net/501645bd12dd0.jpg.html
http://zapodaj.net/3437632c4f6ad.jpg.html
http://zapodaj.net/9eae5ba949141.jpg.html
http://zapodaj.net/aa252b96c458a.jpg.html
http://zapodaj.net/20b26dbf8ecd2.jpg.html
http://zapodaj.net/786907940e1d2.jpg.html
http://zapodaj.net/4ccc8eeaf75c9.jpg.html
http://zapodaj.net/8560ce7fe85a6.jpg.html
http://zapodaj.net/c3c87491617c4.jpg.html
http://zapodaj.net/342c6e5cf5e2b.jpg.html
http://zapodaj.net/4fd50771f9eb0.jpg.html
http://zapodaj.net/50380cdf44153.jpg.html