Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6,1.8,2.0] kruciec układu chłodniczego

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

[1.6,1.8,2.0] kruciec układu chłodniczego

Post autor: Oofol » 09 gru 2007, 12:47

Panowie mam z tym nie lada problem... Chodzi mi o króciec który przykręcany jest po prawej stronie do bloku silnika (wchodzą do niego 2/3 czujniki - zależy od wersji). PO zakupie auta kupiłem nowy bo org. był pęknięty przy śrubie. Na nowym pojeździłem niespełna tydzień i pękł mi na skrzyżowaniu... Kupiłem kolejny innej firmy i przez przeszło rok wymieniłem tylko 2 razy oringi pod czujnikami a teraz wymieniłem duży oring ten uszczelniający przy bloku i znowu jeden oring przy czujniku a teraz widzę że dalej ciek nie i kolejny oring muszę zmienić...
Macie też może z tym problem? Czy komuś udało się kupić króciec i oringi dobrej jakości - takie żeby się po kilku tysiącach nie robiły kwadratowe? Po prostu już nie mam do tego siły :evil: cały czas mam mokry blok silnika i już nie chce mi się ciągle dolewać płynu <buu>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 gru 2007, 15:40

A składałeś wszystko na sylikon? Jak nie to walnij na syliko tak zeby wyszło troche na wierzch nie ma bata zeby ciekło.

Darek_32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 09 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Darek_32 » 09 gru 2007, 19:10

Mnie też cieknie spod tego króćca. Kupiłem oring, jutro wymiana. Zobaczymy jak długo wytrzyma.

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 14 gru 2007, 22:03

Mam ten sam problem, pytałem już o to na forum i dostałem odpowiedz żeby kupować tylko oryginalny ten króciec. Byłem też na warsztacie i powiedzieli mi że bez sylikonu się nie obejdzie. Jest to słaby punkt tego samochodu i bez sylikonu zawsze zaczyna stamtąd lać.

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 14 gru 2007, 23:58

Faktycznie ten króciec często cieknie :-/ Wymieniałem w benzynce i bez silikonu było super,jakiś zamiennik to był,oringi kupiłem po 1zł też było super bez przecieków :-D
Może trzeba popaść dobrą sztukę,bo kumpel też wymieniał 2,czy trzy razy :mrgreen:
U mnie ciekło przez tą małą tulejkę metalową co śruba wchodzi(mikro-szczelina).
Oofol, może za mocno to skręcasz i pęka coś :?:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 gru 2007, 08:22

Ja na szczęście mam z tym spokój ale polecam firme FEBBI kolega załozył bo tez mu ciekło i teraz ma spokój.

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 15 gru 2007, 09:58

Oofol, może za mocno to skręcasz i pęka coś
właśnie w tym może być problem. Kruciec jest plastikowy i bardzo łatwo pęka.

Awatar użytkownika
pavik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 24 lis 2007, 12:34
Lokalizacja: Lubartów, okolice

Post autor: pavik » 15 gru 2007, 14:23

Oofol zrób tak jak Ci radził Solskier. Montuj na sylikon. Ja u siebie tak zrobiłem. dałem czarny silikon zeby nie było widac i nawet kropelka tamtedy nie ucieknie :-)

Po to są w otworach te metalowe tulejki zeby nie pękło przy dokręcaniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl