trzeba będzie wyciągać to się wyciągnie no trudno na razie chce obniżyć ale coś czuję że 60/60 będzie za mało a na gwint mnie na razie nie stać bo najchętniej bym kupił
a więc poniedziałek wielkanocny ale z nudów i już nie mogłem wytrzymać i się okazało że te 10 więcej ET by się zdało
Audi 80 B3 1991 2.0 E
ostatnio oglądałem Audi 90 z takimi felgami to nie wystawały bardzo, bieżnik opony w ogóle nie wystawał jedynie profil ale tamta miała lekko wyciągnięte nadkola z tyłu i błotniki od B4 z przodu i chyba oponę 210 ale pewności nie mam, z reszta jak bieżnik nie wystaje to nie powinni się przyczepić, myślę ze u ciebie opona 210 lub 205 przez co zrobiłby się większy naciąg i może bieżnik by się schował
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 581720.JPG
jak będzie taka gleba to będzie naprawdę miodzio <ok> <ok>
gościu też ma 16 9j z et 25 bo wyczytałem na niemieckim forum ale ma napisane że ma gwint 75/70 a jak ja chce kupić zawias obniżający 60/60 to właśnie boje się że będzie za mało i będzie piało
jak będzie taka gleba to będzie naprawdę miodzio <ok> <ok>
gościu też ma 16 9j z et 25 bo wyczytałem na niemieckim forum ale ma napisane że ma gwint 75/70 a jak ja chce kupić zawias obniżający 60/60 to właśnie boje się że będzie za mało i będzie piało
diesel09, a masz fotkę od przodu tej B3? bo widzę że jakiś inny zderzak jest z przodu. A co do twoich felg, to jak założysz węższą oponę na niższym profilu i obniżysz auto to może w tedy się uda to pochować, ewentualnie możesz trochę stoczyć tą część felgi która łączy się z piastą, ale to ekstremalne rozwiązanie.