[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Nagły spadek mocy...
[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Nagły spadek mocy...
Witam.Skończyły już mi się pomysły na rozwiaązanie problemu więc proszę o pomoc mądrzejszych forumowiczów jadąc dziś na trasie przy prędkości 120-130km/h przy wyprzedzaniu nagle odcięło mi moc,po zresetowaniu zapłonem moc wróciła ale na chwilę.Borykam się z tym już 2 lata,wymieniłem już zawór N75, przepływomierz,przewody ciśnieniowe od N75,a tydzień temu zregenerowałem turbinę.Auto podobno ma podniesiona moc na około 115KM,tak przynajmniej mowił poprzedni właściciel,w porównaniu z autami 90 konnymi da się to odczuć.Osprzęt w aucie mam pierburga.Nie mam juz pojęcia co jest przyczyną.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I co z tego podłączenia wywnioskował :?: Nic :?: Dziwne :roll: ....Masz ewidentną "odcinkę "z przeładowania ,i na 100% bedzie zapisany w sterowniku bład związany z róznicą ciśnień w dolocie ,czyli z doładowaniem ...Przyczyna banalana ,sposób usuniecia również ,vag w zasadzie nie jest do tego potrzebny ,a skoro twój mechanik tego nie wie ,to kiepski z niego spec A apropo niemożności połaczenia się ze sterownikiem ,to o ile na starym osprzęcie jeszcze bym uwierzył że ktoś nie daje rady ,to na nowszym ,gdzie nie ma z tym najmniejszego problemu ,raczej ciężko mi uwierzyć :roll: tym bardziej że jak piszesz połaczyłeś się z ABS ,czyli interfejs i program ,działa jak należymike20 pisze: Nie wiem co może być przyczyną,mechanik podłaczał VAGa.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tu nie ma co się bawić w rozmyślanie i zgadywanki :roll: tylko podłączasz vaga i robisz logi dynamiczne bloku 011 z ciśnieniem doładowania i 003 ze wskazaniami przepływomierza ....kilka minut jazdy i powinno być widać co jest nie tak ...bez tego nikt nie jest w stanie stwierdzić co jest przyczynąmike20 pisze:Myslicie że może być wypięty z IC lub być nieszczelny?