Witam,
Instalacja sekwencyjna: centralka KME diego, wtryski czarny matrix, reduktor również diego, problem mój jest taki:
Autko zimne przełącza się na gaz i zaczyna gasnąć, gdy przełączę szybko na PB jedzie dalej.
Co udało mi się sprawdzić:
gdy pojadę kawałek dalej i ręcznie przełączę na gaz a silnik ma ok 40st. (tzn taką temp mam na wskaźniku w kabinie) wtedy problemu nie ma. A więc na cieplejszym silniku jest ok.
Po podpowiedzi kolegi sprawdziłem czujniki temp zarówno na parowniku jak i na listwie, oba pokazywały właściwą temperaturę. Kolejne podejrzenie padło na filtry i trzpień na reduktorze, filtry czyste, trzpień również, rozebrałem wtyczkę od elektrozaworu i przelutowałem na nowo poczyściłem styki, podmieniłem filterek fazy lotnej. . Problem dalej występuje. Podmieniłem filterek fazy lotnej. Jakieś pomysły gdzie szukać dalej usterki?
Dodam, że nie jest to też kwestia samego gazu, ponieważ to już 6 tankowanie od kiedy problem wystąpił, zmieniłem stacje i też nie pomogło.
Zapomniałem napisać, że podczas jazdy nie ma żadnych objawów, wolne obroty nie falują ani na gazie ani na benzynie, auto powiedzmy nie szarpie, świece nowe, palec kopułka też, przewody WN zmieniałem w zeszłym roku ok 20tys km.
[B4 2.0 ABK] Problem przy przełączaniu na gaz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Po jeździe zdejmujesz wężyk podciśnienie i wąchasz czy nie czuć gazu. Możesz też zdjąć go na odpalonym silniku i sprawdzić czy z króćca na reduktorze nie idzie gaz. Najlepiej by było nasadzić inny wężyk (ten zdjęty z reduktora zatkać) o włożyć jakiegoś słoika z wodą i patrzeć czy nie idą bąbelki.
Ciśnienie po przełączeniu powinno być na poziomie ciśnienia ustawionego w programie. Maksymalnie może być wyższe o 0,2--,3 Bara niż przy rozgrzanym silniku.
Ciśnienie po przełączeniu powinno być na poziomie ciśnienia ustawionego w programie. Maksymalnie może być wyższe o 0,2--,3 Bara niż przy rozgrzanym silniku.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź