Witam,
mam taki problem, jakieś dwa lata temu zostawiłem cabriolet na zimowanie w garażu (odpadalnie co drugi tydzien, czyli wyjazd przed garaż w celu zagrzania samochodu i powrót do garażu na kolejne dwa tygodnie), na wiosne wyjechałem na ulicę i zaczęło mi coś chrobotać w skrzyni podczas przyspieszania (dokładnie przy dużym momencie), popytałem i podpowiedziano mi, że winny jest za mały poziom oleju w skrzyni biegów, oczywiście prawda, było mało, wlałem ubytek i chrobotanie ustało, z tym że w między czasie auto zaczęło tracić moc (mniejszy moment), na dzień dzisiejszy już wiem, że powodem strat mocy był pęknięty wąż z IC do turbo, w ciągu ostatnich dni wymieniłem uszkodzony wąż. Auto ożyło ale wrócił problem chrobotania, nie jest ono tak częste jak wtedy gdy był zbyt niski poziom oleju w skrzyni, ale zdarza się przy mocniejszym przyciskaniu gazu, moje pytanie co może być przyczyną chrobotania?
ps: był temat w podobnej nazwie, jednak rezultatem okazał się luźny wydech, dlatego stawiam nowy temat
[Cabrio 1Z] Chrobotanie w skrzyni
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no coz, biegi wchodza naprawde przyjemnie, mam bezposrednie porownanie do audi a4 ktorym jezdze na codzien, gdzie jest zdecydowanie wiekszy przebieg, a silnik o tym samym oznaczeniu i auta z tego samego rocznika, pewnie skrzynie tez podobne, zadnych wibracji na budzie nie wyczuwam, ale w sumie koncze problem braku mocy, pozostal mi do sprawdzenia zawor n75 i moc powinna wrocic do normy, wtedy polatamy z maksymalna predkoscia i wezme pod uwage drgania, czy to auta czy lewarka bo pewnie tez musialby przenosic... Bloku, tego sprzegla pewnie nie da sie zbadac bez zrzucania czegos z samochodu?