[B4 2.0 ABT] strzelające sprężyny
[B4 2.0 ABT] strzelające sprężyny
witam, po wymianie z przodu amortyzatorów i łożysk mocowania pojawiły się strzelania w sprężynach pojawiające się od czasu do czasu podczas jazdy i np. przy podnoszeniu na podnośniku jednej strony wynikające prawdopodobnie z jakichś naprężeń. Czy sprężyny są symetryczne, czy też mają górę i dół a jeśli tak, to w jaki sposób odróżnić górę od dołu?
Chciałbym podpiąć się pod temat, co prawda u mnie siedzi ABK, ale problem mam identyczny z prawą przednią sprężyna. Kombinowałem już z doginaniem blaszek. Na początku chwila ciszy, później znowu to samo czyli pukanie na dziurach. przy zmianie biegu, ruszaniu i przyspieszaniu. Dodam tylko że problem pojawił się po wymianie amortyzatorów (poduszki też były zmieniane. Sprawdzałem dokręcenie amortyzatorów i wszystko jest w porządku. Tracę już wiarę... Może być coś nie tak ze sprężyna ? Na pewno nie jest pęknięta...
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
Podłączę się.
Co do tych blaszek bo widzę że u mnie są odgięte - zrobilem foto jak odgięta jest blaszka u mnie: podczas skręcania kierownicą słychać jak sprężyna przeskakuje z obu stron/.
W zakupionych kolumnach blaszka jest wygięta tak:
U mnie blaszkę wygiął mechanik który wymieniał amorki. Czy tak powinna być odgięta? Czy to może być powód strzelających sprężyn?
Co do tych blaszek bo widzę że u mnie są odgięte - zrobilem foto jak odgięta jest blaszka u mnie: podczas skręcania kierownicą słychać jak sprężyna przeskakuje z obu stron/.
W zakupionych kolumnach blaszka jest wygięta tak:
U mnie blaszkę wygiął mechanik który wymieniał amorki. Czy tak powinna być odgięta? Czy to może być powód strzelających sprężyn?