Witam wszystkich.
Jak w temacie kupiłem niedawno Audi 80 cabrio 1.8 v20. Musiał bym wymienić pompę paliwa bo troszkę głośno chodzi zwłaszcza jak paliwo dochodzi do rezerwy. Czy może ktoś się orientuje czy można taką kupić nówkę czy są jakieś zamienniki.
Taka sama jak na tej aukcji.
nr. pompy 965 356 389 00
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-80-CABRI ... 4d14200aa3
Audi maniacy proszę o pomoc naprawdę zależy mi na waszej poradzie, tych pomp jest tyle a ja jako laik nie wiem nawet na co patrzeć. Myślałem że to wewnętrzna pompa ale wyraźnie słychać że to właśnie tak którą pokazałem.
[ Dodano: 2015-04-17, 07:36 ]
Przepraszam za post pod postem. Klubowicze naprawdę liczę na waszą pomoc ta pompa śni sie mi po nocach szukam szukam i znaleźć nie mogę. Tych 80 Cabrio z silnikiem 1.8 ADR musiało być naprawdę mało zrobionych. Są tylko stare na aukcjach a nie chcę pakować casy w coś co znów może paść.
Może wiecie gdzie mogę znaleźć informacje jaką pompę paliwa mogę zastosować.
[Cabrio 1.8 ADR] 1.8 v20 pompa paliwa głośno działa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Mam identyczne objawy.Damian80b4LDZ pisze:Mam to samo w ABK.Stoje na światłach silnika nie słychać radio sobie gra cicho i słyszę tylko buczenie pompy paliwa ,na dodatek chwile pracuje i na chwile się wyłącza i znowu chwilę pracuje i tak cały czas
Auto stało 2 lata trochę miałem czyszczenia i wydaje mi sie że dlatego pompe szag trafił mimo faktu że gość czasem odpalał samochód.
Gadałem z kilkoma "mechanikami" mówili że może być byle jaka pompa byle Volty sie zgadzały i taka sama ilość barów. I w tym momencie jeste w kropce bo naprawdę nie wiem co wybrać. Jeszcze wymienię wewnętrzną pompe ale akurat z nią nie problemów żeby dostać.
Znalazłem sporo aukcji ale kiedy sprawdzam kompatybilność z moim autem to nie ma. Pisałem wiadomości do sprzedających czy ta pompa będzie sie nadawała, ale wszyscy odpisywali że nie i nie mają takiej pompy na zamiennik. A zwykle była to osoba zajmująca się sprzedażą części do samochodów.PieterB pisze:no ale i a4 były te silniki jak mi się wydaje więc nie sądzę by części nie były dostępneVuko pisze:Tych 80 Cabrio z silnikiem 1.8 ADR musiało być naprawdę mało zrobionych.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko tam były pompy w zbiorniku a w cabrio pompa jest jak w B3 zewnętrzna.PieterB pisze:no ale i a4 były te silniki jak mi się wydaje więc nie sądzę by części nie były dostępneVuko pisze:Tych 80 Cabrio z silnikiem 1.8 ADR musiało być naprawdę mało zrobionych.
Jak chce się tanio pompę to można kupić jakąkolwiek zewnętrzną może też być uniwersalna zewnętrzna. Wystarczy aby dawała 5-6 barów.
Na co patrzeć żeby zamówić dobrą ( tz. żeby mocowania do przewodów paliwowych były dobre) i jakiej marki żeby też mi dobrze służyła.
Przykładowo czy coś takiego będzie dobre?
http://www.ebay.co.uk/itm/Bosch-044-Ext ... 230c2efec3
Czy jak będzie za dużo barów to będzie jakiś problem dla silnika?
Przykładowo czy coś takiego będzie dobre?
http://www.ebay.co.uk/itm/Bosch-044-Ext ... 230c2efec3
Czy jak będzie za dużo barów to będzie jakiś problem dla silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Trzeba by pomierzyć jakie wejścia i wyjścia ma twoja pompka. A jak nie będzie takiej jak potrzeba to trzeba będzie rzeźbić.Na co patrzeć żeby zamówić dobrą ( tz. żeby mocowania do przewodów paliwowych były dobre) i jakiej marki żeby też mi dobrze służyła.
O ciśnienie się martw bo i tak regulator w listwie upuszcza nadmiar ciśnienia. Regulator w listwie masz zapewne 4 barowy, więc pompka powinna mieć trochę więcej.