Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Dlawienie szarpanie silnika przy jezdzie ze sta

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 kwie 2015, 21:14

Jak masz bliżej do Katowic pisz PW.

mazur1896
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 wrz 2013, 08:11

Post autor: mazur1896 » 14 kwie 2015, 23:44

Francis1982 Jakies 320km

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 15 kwie 2015, 00:26

Jakiej generacji masz LPG? Zwykły mieszalnik czy sekwencja?

mazur1896
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 wrz 2013, 08:11

Post autor: mazur1896 » 19 kwie 2015, 20:10

Stag 200 tomassetto wymienilem niebieski czujnik temp. i przekaznik 30 wszystko z ASO orginal i lipa nadal nierowna praca i inne objawy nie ustąpiły.Francis 1892 pomocy

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 20 kwie 2015, 16:33

Na początku przyjrzałbym się podstawowym ustawieniom. Rozrząd i zapłon.

https://audi80.pl/b4-20e-abk-ustawia ... 533,15.htm

Są tam też moje zdjęcia jak mniej więcej ma wyglądać zapłon.

Według tematu: https://audi80.pl/b4-20-abk-male-kom ... t88845.htm uwaga dotycząca wartości przesunięcia środka palca względem nacięcia na obudowie aparatu jest prawdziwa. Nie są to 3.5 mm lecz 1.75 mm w lewo. Palec kręci się w prawo i by uzyskać wyprzedzenie środek palca ma patrzeć 1.75 mm na lewo od nacięcie.

Oczywiście należy patrzeć prostopadle i w przypadku takich prac wszystko zależy też od umiejętności. Dla bezpieczeństwa możesz nawet ustawić na równo i się przejechać. Wówczas masz zapłon ustawiony na ok. 0st. i pozwala to uruchomić bezpiecznie auto.

Jeżeli dla 0st objaw nerwowej pracy po rozgrzaniu ustał masz winowajcę. Obstawiam, że możesz mieć za wczesny zapłon. Wtedy ABK świruje najbardziej.

I nie ustawiaj tego na plastikach. Znak na kole zamachowym w obudowie sprzęgła na równo z płaskim nadlewem, po wewnętrznej stronie kropka na kole rozrządu ma się pokryć z krawędzią głowicy jak na zdjęciach z linka (nie trzeba zdejmować pokrywy tylko mocno przyświecić odkręcając plastik ustalający osłonę paska). Dobrze korektorem zaznaczyć i stwierdzić kiedy kropka jest najbliżej tego punktu. No i palec-aparat jak wspomniałem.

O gaz pytałem podejrzewając strzał ale to raczej mało prawdopodobne.

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 22 kwie 2015, 16:24

Panowie, jednak nie sonda. Jak jezdzilem bez sondy silnik sie nie dusil, nie szarpal. Xalozylem dzis nowa sonde i jest to samo. Zagrzeje sie i zaczyna sie dlawic i szarpac. Czego szukac dakej!?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl