[B4 2.0 ABK] Dlawienie szarpanie silnika przy jezdzie ze sta
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Na początku przyjrzałbym się podstawowym ustawieniom. Rozrząd i zapłon.
https://audi80.pl/b4-20e-abk-ustawia ... 533,15.htm
Są tam też moje zdjęcia jak mniej więcej ma wyglądać zapłon.
Według tematu: https://audi80.pl/b4-20-abk-male-kom ... t88845.htm uwaga dotycząca wartości przesunięcia środka palca względem nacięcia na obudowie aparatu jest prawdziwa. Nie są to 3.5 mm lecz 1.75 mm w lewo. Palec kręci się w prawo i by uzyskać wyprzedzenie środek palca ma patrzeć 1.75 mm na lewo od nacięcie.
Oczywiście należy patrzeć prostopadle i w przypadku takich prac wszystko zależy też od umiejętności. Dla bezpieczeństwa możesz nawet ustawić na równo i się przejechać. Wówczas masz zapłon ustawiony na ok. 0st. i pozwala to uruchomić bezpiecznie auto.
Jeżeli dla 0st objaw nerwowej pracy po rozgrzaniu ustał masz winowajcę. Obstawiam, że możesz mieć za wczesny zapłon. Wtedy ABK świruje najbardziej.
I nie ustawiaj tego na plastikach. Znak na kole zamachowym w obudowie sprzęgła na równo z płaskim nadlewem, po wewnętrznej stronie kropka na kole rozrządu ma się pokryć z krawędzią głowicy jak na zdjęciach z linka (nie trzeba zdejmować pokrywy tylko mocno przyświecić odkręcając plastik ustalający osłonę paska). Dobrze korektorem zaznaczyć i stwierdzić kiedy kropka jest najbliżej tego punktu. No i palec-aparat jak wspomniałem.
O gaz pytałem podejrzewając strzał ale to raczej mało prawdopodobne.
https://audi80.pl/b4-20e-abk-ustawia ... 533,15.htm
Są tam też moje zdjęcia jak mniej więcej ma wyglądać zapłon.
Według tematu: https://audi80.pl/b4-20-abk-male-kom ... t88845.htm uwaga dotycząca wartości przesunięcia środka palca względem nacięcia na obudowie aparatu jest prawdziwa. Nie są to 3.5 mm lecz 1.75 mm w lewo. Palec kręci się w prawo i by uzyskać wyprzedzenie środek palca ma patrzeć 1.75 mm na lewo od nacięcie.
Oczywiście należy patrzeć prostopadle i w przypadku takich prac wszystko zależy też od umiejętności. Dla bezpieczeństwa możesz nawet ustawić na równo i się przejechać. Wówczas masz zapłon ustawiony na ok. 0st. i pozwala to uruchomić bezpiecznie auto.
Jeżeli dla 0st objaw nerwowej pracy po rozgrzaniu ustał masz winowajcę. Obstawiam, że możesz mieć za wczesny zapłon. Wtedy ABK świruje najbardziej.
I nie ustawiaj tego na plastikach. Znak na kole zamachowym w obudowie sprzęgła na równo z płaskim nadlewem, po wewnętrznej stronie kropka na kole rozrządu ma się pokryć z krawędzią głowicy jak na zdjęciach z linka (nie trzeba zdejmować pokrywy tylko mocno przyświecić odkręcając plastik ustalający osłonę paska). Dobrze korektorem zaznaczyć i stwierdzić kiedy kropka jest najbliżej tego punktu. No i palec-aparat jak wspomniałem.
O gaz pytałem podejrzewając strzał ale to raczej mało prawdopodobne.