Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1z] Notlauf na autostradzie

oOo

[1.9 1z] Notlauf na autostradzie

Post autor: oOo » 19 kwie 2015, 23:05

Szukalem odpowiedzi na forum, z czego wynika, ze niby winny n75, ale w zasadzie nie ma pewnosci.
Moj problem jest taki, ze auto przy autostradowych predkosciach czesto lapie notlaufa skutkiem czego jest mul, az do odpalenia silnika ponownie. Nie zauwazylem tego przy predkosciach nizszych niz 120km/h poza tym objawy pojawiaja sie czasami, a czasami nie. Mam wrazenie, ze gdy po dluzszej jezdzie z taka predkoscia odpuszam nagle gaz wowczas pojawia sie ww. objaw. Bede wdzieczny za sugestie.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, 22:48 przez oOo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 kwie 2015, 09:07

Zrób bajpas omijając n75 i się wszystkiego dowiedz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 kwie 2015, 09:09

nie omijaj n75.
Przeładowuje po prostu. Sprawdzić gdzie i co wadzi, albo kierownice (jeśli są), albo N75, albo program.
Mogą być walnięte podciśnienia też, grucha np.
Nie ma co pytać, trzeba sprawdzać. N75 na początek, bo on musi być sprawny, jeśli się chce sprawdzać resztę.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 kwie 2015, 09:17

Kierownice w 1z? Chce sprawdzić n75 to niech zrobi bajpas albo niech podmieni na sprawny i niech testuje. Gruchę też może sprawdzić jak pracuje.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 kwie 2015, 09:22

napisałem - jeśli są - może zrobił apgrejd turbo przy okazji czipa?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 kwie 2015, 09:30

Bajpas, gruszka czy nie uszkodzona i jak pracuje oraz wężyki to do sprawdzenia na początek.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 kwie 2015, 15:53

oOo, oOo, _uwaga

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 kwie 2015, 15:54

Logi 3 i 11 grupy wrzuć.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2015, 16:57

Krzysiek 84 pisze:Logi 3 i 11 grupy wrzuć.
I wszystko na temat 8-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 kwie 2015, 17:11

Panowie nie każdy ma czym zrobić logi. Strasznie leniwi się zrobiliście ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2015, 17:27

hudy pisze:Panowie nie każdy ma czym zrobić logi. Strasznie leniwi się zrobiliście
Raczej konkretni ,nie kazdy lubi bawić się we wróżkę 8-) bez logów to zgadywanka ... nie da się np.wyłapać wielu rzeczy ,choćby dziurawego wezyka do mapsensora w ecu , a to również będzie powodować odcinkę .... i nie pomogą tu żadne testy ,bo tylko w logach będzie to widać .Logi to podstawa ,ktoś kto je lekceważy ,nie powinien brać się za diagnozowanie tego auta,a ktoś kto nie ma możliwości ich zrobić ,a chce szybko i sprawnie usunąć usterkę ,nie wganiajac się w zbędne koszty ,powinien jak najszybciej je zrobić 8-) Dobrego speca od tych aut ,poznacie po tym że diagnozę zaczyna zwykle od logów w czasie jazdy...reszta to zagadywaczo-wymieniacze ;-)
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, 17:39 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 kwie 2015, 17:39

Może i tak może i nie. Ja od 3 miesięcy walczę z szarpaniem w passacie b5 AJM. Robiłem logi które wrzucałem na naszym forum i na forum AKP i nikt nie byl w stanie mi pomóc. Z logów podobno nic nie wynika a szarpanie jak było tak jest. Także logi nie zawsze są dobrem na całe zło <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 kwie 2015, 17:40

hudy pisze:Także logi nie zawsze są dobrem na całe zło <ok>
W przypadku wynalazków z dwumasą i na pompowtryskach , zgadzam się ...tam nie wszystko będzie widać :-/ Proste 1z czy im podobne ,biją je w prostocie diagnozy na łeb ,choć i tu nie wszystko da się zobaczyć w logach ...ale taki banał jak przyczynę odcinki ,będzie widać na pewno 8-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 kwie 2015, 18:55

Jak ktos nie ma możliwosci zrobienia logów to N75 trzeba załatwić na podmianke lub bajpas zrobić, przejrzeć dolot, wężyki sterowania turbiny i ten z Ecu do Ic, A to już troche czasu zajmuje ;-)

oOo

Post autor: oOo » 20 kwie 2015, 22:53

Sprobuje zrobic logi na obwodnicy (co bedzie sporym wyzwaniem, aby uchwycic objaw), ale narazie nie mam czym poniewaz dysk w laptopie mi zdechl.
Szczerze liczylem na jakas magiczna porade, ale widze, ze cudow nie ma :)
Turbo narazie jeszcze t15 auto po chipie i to po nim objawy zaczely sie pojawiac, ale ze pochodzi z pewnego zrodla to raczej nie jest przyczyna. Wrzuce logi to bedziemy myslec dalej, dziekuje za dotychzcasowe rady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl