Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Rezanie Gwintu przód, czyli co i jak, żeby było

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MarianStefan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
Lokalizacja: Poznań

[B4 1.9 1Z] Rezanie Gwintu przód, czyli co i jak, żeby było

Post autor: MarianStefan » 20 kwie 2015, 23:59

Witam! Obecnie przerobiłem mcpersony przednie do formy, którą widać na zdjęciu.
Dowiedziałem się od kogoś (a następnie z tego forum), że należy dodatkowo skrócić mcperson o okolo 4cm pod wąsem - wiadomo, żeby auto niżej siadło, więc muszę to jeszcze uczynić.

Mam z tej okazji kilka pytań:

-Czy mcperson należy po prostu skrócić poprzez wycięcie tych 4cm pod "wąsem", czy należy obniżyć "wąs" o 4cm względem obecnego stanu zachowując pierwotną długość mcpersona?

-Jeżeli mcperson należy skrócić o 4cm to jaki amortyzator założyć? czy wtedy nie będzie potrzebny krótszy wkład?

-Jak najlepiej wykonać tą operację?

Korzystałem z wyszukiwarki i znalazłem wiele tematów, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co do moich pytań powyżej.

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że ten temat coś wniesie do forum <piwo>
Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 kwie 2015, 08:35

musisz skrócić całą kolumne, przeniesienie wąsa nic nie da, najlepiej kup amor z astry F, jest on krótszy od tego z audi i pod niego obniz wysokosc mcpersona, jednak czy chcesz obcinac pod wasem czy nad wasem zostawiam w Twojej gestii, ja wiem ze wystarczy skrócic kolumne od góry czyli nad wąsem i uzyska się efekt, jak zaczniesz ciąć kolumne pod wąsem to zastanów sie w jaki sposób uzyskasz prawidłowy kąt z jakim przylega wąs do kolumny w momencie spawania wąsa

Awatar użytkownika
MarianStefan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MarianStefan » 21 kwie 2015, 10:03

Ok, tylko pytanie jak to zrobić jeżeli mam mcpersony w takiej juz formie? Jak to skrócić od góry jak mam juz wspawana nagwintowana rurę? Myślałem o tym, zeby uciąć pod spawem was i pózniej to wszystko zaspawac. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi. P.S przepraszam za brak polskich znaków, pisze z telefonu

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 kwie 2015, 11:34

szczerze Ci powiem że nie widzę Twojego zdjęcia, ale to pewnie przez miejsce z którego piszę, dlatego nie wiem jak Ci mam pomóc w konkretnym przypadku, jednak tak jak pisałem wcześniej, możesz to zrobić tak jak chcesz i planujesz, ale zastanów się nad zachowaniem kąta wąsa względem mocowania do zwrotnicy, jeżeli zrobisz to krzywo to możesz mieć problemy z ustawieniem zbieżności samochodu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl