Witam! Obecnie przerobiłem mcpersony przednie do formy, którą widać na zdjęciu.
Dowiedziałem się od kogoś (a następnie z tego forum), że należy dodatkowo skrócić mcperson o okolo 4cm pod wąsem - wiadomo, żeby auto niżej siadło, więc muszę to jeszcze uczynić.
Mam z tej okazji kilka pytań:
-Czy mcperson należy po prostu skrócić poprzez wycięcie tych 4cm pod "wąsem", czy należy obniżyć "wąs" o 4cm względem obecnego stanu zachowując pierwotną długość mcpersona?
-Jeżeli mcperson należy skrócić o 4cm to jaki amortyzator założyć? czy wtedy nie będzie potrzebny krótszy wkład?
-Jak najlepiej wykonać tą operację?
Korzystałem z wyszukiwarki i znalazłem wiele tematów, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co do moich pytań powyżej.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że ten temat coś wniesie do forum
[B4 1.9 1Z] Rezanie Gwintu przód, czyli co i jak, żeby było
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
musisz skrócić całą kolumne, przeniesienie wąsa nic nie da, najlepiej kup amor z astry F, jest on krótszy od tego z audi i pod niego obniz wysokosc mcpersona, jednak czy chcesz obcinac pod wasem czy nad wasem zostawiam w Twojej gestii, ja wiem ze wystarczy skrócic kolumne od góry czyli nad wąsem i uzyska się efekt, jak zaczniesz ciąć kolumne pod wąsem to zastanów sie w jaki sposób uzyskasz prawidłowy kąt z jakim przylega wąs do kolumny w momencie spawania wąsa
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
Ok, tylko pytanie jak to zrobić jeżeli mam mcpersony w takiej juz formie? Jak to skrócić od góry jak mam juz wspawana nagwintowana rurę? Myślałem o tym, zeby uciąć pod spawem was i pózniej to wszystko zaspawac. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi. P.S przepraszam za brak polskich znaków, pisze z telefonu
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
szczerze Ci powiem że nie widzę Twojego zdjęcia, ale to pewnie przez miejsce z którego piszę, dlatego nie wiem jak Ci mam pomóc w konkretnym przypadku, jednak tak jak pisałem wcześniej, możesz to zrobić tak jak chcesz i planujesz, ale zastanów się nad zachowaniem kąta wąsa względem mocowania do zwrotnicy, jeżeli zrobisz to krzywo to możesz mieć problemy z ustawieniem zbieżności samochodu