Audi 80 B4 Sedan 1992 2.0ABK + LPG *Automat* by Kosa
Audi 80 B4 Sedan 1992 2.0ABK + LPG *Automat* by Kosa
[center]Witam,
Chciałbym przedstawić Wam moje Audi które zakupiłem 19.04.15 w Zielonej Górze. Samochód został zarejestrowany pierwszy raz 25.02.1992 roku i sprowadzony z Niemiec do naszego kraju w 2004 roku i do 2013 roku jeździł nim jeden właściciel. Dnia 27.03.2013 został sprzedany drugiemu właścicielowi w Polsce a następnie nabyłem go ja . Na gazie jeździ od 2004 roku (w tej chwili butla ważna do 2024 roku). Za samochód zapłaciłem 2800 zł.
[/center]
W skrócie:
Model: Audi 80 B4 Sedan 1992 2.0 ABK + LPG z Automatem
Pierwsza rejestracja: 25.02.1992
Pierwsza rejestracja w kraju: 01.12.2004
Data zakupu przez poprzedniego właściciela: 26.03.2014
Data zakupu przeze mnie: 19.04.2015
Instalacja LPG zamontowana: 02.12.2004
Homologacja butli LPG: do 2024 roku
Przebieg przy kupnie samochodu: 290 700 km
Wyposażenie:
-Wspomaganie
-ABS (z wyłącznikiem) - uszkodzony (pali się kontrolka)
-Szyberdach manualny (korbka)
-Lotka na tylnej klapie
-Halogeny przód
-Centralny zamek
-Automatyczna skrzynia biegów
-Tzw. Hebel
-Regulowana wysokość świateł
-Podgrzewana tylna szyba
Zdjęcia zrobione pięć dni do zakupie (24.04.2015):
W samochodzie zrobiłem:
-22.04.2015 Wymiana oleju skrzyni biegów (Pennasol ATF 3000), filtra skrzyni biegów oraz uszczelki miski olejowej (przebieg: 290 700 km) - 400 zł
-22.04.2015 Wymiana oleju w silniku (Shell 15W40), filtra oleju oraz filtra paliwa (przebieg: 290 700 km) - 200 zł
-22.04.2015 Wymiana piór wycieraczek - 20 zł
-22.04.2015 Wymiana żarówek świateł mijania (OSRAM Silverstar 2.0) - 45 zł
-22.04.2015 Wymiana żarówek świateł pozycyjnych na LED - 3 zł
-25.04.2015 Montaż radia Pioneer - 150 zł
-29.04.2015 Wymiana gumy przepływomierza (037.129.627 D) - 180 zł
-29.04.2015 Wymiana lewego przegubu zewnętrznego (Maxgear) - 155 zł
-29.04.2015 Wymiana przednich mocowań amortyzatorów (L+P) (Meyle) - 230 zł
-29.04.2015 Wymiana przekaźnika numer 30 - 44 zł
-29.04.2015 Wymiana regulatora ciśnienia paliwa (Maxgear - 7.22017.52.0) - 85 zł
-02.05.2015 Naprawa pająka świateł (nie działały światła drogowe) - 0 zł
-02.05.2015 Naprawa świateł klapy bagażnika (lutowanie wiązki kabli) - 0 zł
-02.05.2015 Montaż CB radia do tunelu przy fotelu pasażera - 0 zł
Do naprawy
-Do wymiany rozrząd
-Do wymiany końcówki drążków (L+P)
-Do wymiany tłumik środkowy
-Do wymiany pompa wspomagania
Plany:
-Do poprawy przód po stłuczce parkingowej (wymiana prawego przedniego kierunkowskazu, lampy)
-Wymiana lub malowanie zderzaków
-Do naprawy lekkie wgniecenie progu (wyjeżdżając z polnej drogi zatrzymałem się na wysokim asfalcie )
-Wymiana grilla na oryginalny Audi
[center]Niestety z powodu tego że nie mogłem uporać się ze strzałami instalacji LPG Audi zostało sprzedane dnia 25.05.2015[/center]
Chciałbym przedstawić Wam moje Audi które zakupiłem 19.04.15 w Zielonej Górze. Samochód został zarejestrowany pierwszy raz 25.02.1992 roku i sprowadzony z Niemiec do naszego kraju w 2004 roku i do 2013 roku jeździł nim jeden właściciel. Dnia 27.03.2013 został sprzedany drugiemu właścicielowi w Polsce a następnie nabyłem go ja . Na gazie jeździ od 2004 roku (w tej chwili butla ważna do 2024 roku). Za samochód zapłaciłem 2800 zł.
[/center]
W skrócie:
Model: Audi 80 B4 Sedan 1992 2.0 ABK + LPG z Automatem
Pierwsza rejestracja: 25.02.1992
Pierwsza rejestracja w kraju: 01.12.2004
Data zakupu przez poprzedniego właściciela: 26.03.2014
Data zakupu przeze mnie: 19.04.2015
Instalacja LPG zamontowana: 02.12.2004
Homologacja butli LPG: do 2024 roku
Przebieg przy kupnie samochodu: 290 700 km
Wyposażenie:
-Wspomaganie
-ABS (z wyłącznikiem) - uszkodzony (pali się kontrolka)
-Szyberdach manualny (korbka)
-Lotka na tylnej klapie
-Halogeny przód
-Centralny zamek
-Automatyczna skrzynia biegów
-Tzw. Hebel
-Regulowana wysokość świateł
-Podgrzewana tylna szyba
Zdjęcia zrobione pięć dni do zakupie (24.04.2015):
W samochodzie zrobiłem:
-22.04.2015 Wymiana oleju skrzyni biegów (Pennasol ATF 3000), filtra skrzyni biegów oraz uszczelki miski olejowej (przebieg: 290 700 km) - 400 zł
-22.04.2015 Wymiana oleju w silniku (Shell 15W40), filtra oleju oraz filtra paliwa (przebieg: 290 700 km) - 200 zł
-22.04.2015 Wymiana piór wycieraczek - 20 zł
-22.04.2015 Wymiana żarówek świateł mijania (OSRAM Silverstar 2.0) - 45 zł
-22.04.2015 Wymiana żarówek świateł pozycyjnych na LED - 3 zł
-25.04.2015 Montaż radia Pioneer - 150 zł
-29.04.2015 Wymiana gumy przepływomierza (037.129.627 D) - 180 zł
-29.04.2015 Wymiana lewego przegubu zewnętrznego (Maxgear) - 155 zł
-29.04.2015 Wymiana przednich mocowań amortyzatorów (L+P) (Meyle) - 230 zł
-29.04.2015 Wymiana przekaźnika numer 30 - 44 zł
-29.04.2015 Wymiana regulatora ciśnienia paliwa (Maxgear - 7.22017.52.0) - 85 zł
-02.05.2015 Naprawa pająka świateł (nie działały światła drogowe) - 0 zł
-02.05.2015 Naprawa świateł klapy bagażnika (lutowanie wiązki kabli) - 0 zł
-02.05.2015 Montaż CB radia do tunelu przy fotelu pasażera - 0 zł
Do naprawy
-Do wymiany rozrząd
-Do wymiany końcówki drążków (L+P)
-Do wymiany tłumik środkowy
-Do wymiany pompa wspomagania
Plany:
-Do poprawy przód po stłuczce parkingowej (wymiana prawego przedniego kierunkowskazu, lampy)
-Wymiana lub malowanie zderzaków
-Do naprawy lekkie wgniecenie progu (wyjeżdżając z polnej drogi zatrzymałem się na wysokim asfalcie )
-Wymiana grilla na oryginalny Audi
[center]Niestety z powodu tego że nie mogłem uporać się ze strzałami instalacji LPG Audi zostało sprzedane dnia 25.05.2015[/center]
Ostatnio zmieniony 26 maja 2015, 20:31 przez kosa006, łącznie zmieniany 17 razy.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Piotrekdriver1, To wlot powietrza - jeśli nie jest oryginalny to został wycięty przez gazowników żeby było lepsze chłodzenie. Tak samo zastosowany jest bardzo duży stożkowy filtr powietrza
PS. piszę się rzadko (bez urazy kolego)
dartweider, Witam również . Ogólnie to ma mnie wozić wszędzie gdzie chcę . Najpierw mechanika a potem się zobaczy. Pewnie jakieś dymienie lamp itd. Na pewno nie gleba ponieważ auto musi wjechać wszędzie. Zobaczymy co czas przyniesie...
Pozdrawiam! I dziękuję za miłe przyjęcie w gronie posiadaczy 80!
PS. piszę się rzadko (bez urazy kolego)
dartweider, Witam również . Ogólnie to ma mnie wozić wszędzie gdzie chcę . Najpierw mechanika a potem się zobaczy. Pewnie jakieś dymienie lamp itd. Na pewno nie gleba ponieważ auto musi wjechać wszędzie. Zobaczymy co czas przyniesie...
Pozdrawiam! I dziękuję za miłe przyjęcie w gronie posiadaczy 80!
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
posiadanie gleby nie oznacza że nigdzie nie wjedziesz :mrgreen: wjedziesz wszedzie tylko ostrożniej a to plus:Pkosa006 pisze:dartweider, Witam również . Ogólnie to ma mnie wozić wszędzie gdzie chcę . Najpierw mechanika a potem się zobaczy. Pewnie jakieś dymienie lamp itd. Na pewno nie gleba ponieważ auto musi wjechać wszędzie. Zobaczymy co czas przyniesie...
dartweider, w sumie masz rację może źle się wyraziłem. Po prostu nie położę jej tak żebym się zastanawiał czy nie urwę zderzaka wyjeżdżając z parkingu Ale to baaaaardzo oddalone plany i nawet strasznie mnie do tego nie ciągnie. Tak samo jak nie wiadomo jakie fele. Ten oryginalny felunek jest ładny i zostanie ze mną tylko z czasem pójdzie do renowacji i dokupię jeden brakujący dekielek
zbyszkin, to szerokości i mało awarii życzę kolego
[ Dodano: 2015-05-06, 21:52 ]
Niestety Audi dnia 05.05.15 wracając z woj. Łódzkiego (zrobiło trasę 450 km bez problemu) uderzyło gazem w przepływomierz po czym straciło moc ale jeszcze jechało, potem kolejny strzał i auto zgasło. Stało jeden dzień na zatoczce 10 km od mojego miasta i dziś po odpięciu przepływomierza odpaliło na benzynie (na gazie nie odpaliło a po próbie przełączenia gasło) ale obroty spadały do zera i gasł. Pomimo tego dałem rade jakoś na ciągłym gazie dojechać do mechanika. Teraz stoi i czeka na wszystkie elementy zapłonu (kopułka, palec, świece i przewody), potem okaże się czy przepływomierz jest jeszcze dobry (jeśli nie to wymienię). Potem pojadę do dobrego gazownika.
[center]Niestety z powodu tego że nie mogłem uporać się ze strzałami instalacji LPG Audi zostało sprzedane dnia 25.05.2015[/center]
zbyszkin, to szerokości i mało awarii życzę kolego
[ Dodano: 2015-05-06, 21:52 ]
Niestety Audi dnia 05.05.15 wracając z woj. Łódzkiego (zrobiło trasę 450 km bez problemu) uderzyło gazem w przepływomierz po czym straciło moc ale jeszcze jechało, potem kolejny strzał i auto zgasło. Stało jeden dzień na zatoczce 10 km od mojego miasta i dziś po odpięciu przepływomierza odpaliło na benzynie (na gazie nie odpaliło a po próbie przełączenia gasło) ale obroty spadały do zera i gasł. Pomimo tego dałem rade jakoś na ciągłym gazie dojechać do mechanika. Teraz stoi i czeka na wszystkie elementy zapłonu (kopułka, palec, świece i przewody), potem okaże się czy przepływomierz jest jeszcze dobry (jeśli nie to wymienię). Potem pojadę do dobrego gazownika.
[center]Niestety z powodu tego że nie mogłem uporać się ze strzałami instalacji LPG Audi zostało sprzedane dnia 25.05.2015[/center]