[B4 1.9 1Z] problem z wskazaniem paliwa i zegarkiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 kwie 2015, 19:07
[B4 1.9 1Z] problem z wskazaniem paliwa i zegarkiem
Mam następujący problem: wskaźnik paliwa nie działa w ogóle, pływak jest sprawdzony przez mechanika i ponoć wszystko elegancko, sprawdziłem podłączenie i wszystko wygląda normalnie, natomiast na zegarze zaraz obok wskaźnika paliwa znajduje się takie pokrętło, które zdaje się być za mało wysunięte, jeśli komuś z Was coś to powie. Drugim problemem jest zerowanie się zegarka, kiedy ustawiam go na dobrą godzinę, po jakimś czasie sam się resetuje. Jakies pomysły?
To polećmy po kolei. Jeśli pływak działa i sprawdziłeś podłączenie to zostają zegary.
Na początek obstawiałbym stabilizator 10V ale wtedy nie działałby też wskaźnik temperatury.
Jeśli działa to może gdzieś na płycie licznika przerwała się ścieżka albo sam wskaźnik doznał uszkodzenia i zwyczajnie trzeba go wymienić.
Pokrętło o którym mówisz celowo jest wsunięte głębiej ponieważ służy do ustawiania na wskaźniku rezerwy paliwa i raczej nie ma potrzeby nim merdać. Prawie na pewno z awarią wskaźnika nie ma nic wspólnego.
Resetowanie się zegarka oznacza zanik napięcia. Jeśli nie jest to spowodowane rozładowaniem akumulatora lub jego odłączaniem (np. niedokręcone klemy) to szukałbym w zegarach. Od ścieżek elektrycznych przez piny po sam zegarek.
Na początek obstawiałbym stabilizator 10V ale wtedy nie działałby też wskaźnik temperatury.
Jeśli działa to może gdzieś na płycie licznika przerwała się ścieżka albo sam wskaźnik doznał uszkodzenia i zwyczajnie trzeba go wymienić.
Pokrętło o którym mówisz celowo jest wsunięte głębiej ponieważ służy do ustawiania na wskaźniku rezerwy paliwa i raczej nie ma potrzeby nim merdać. Prawie na pewno z awarią wskaźnika nie ma nic wspólnego.
Resetowanie się zegarka oznacza zanik napięcia. Jeśli nie jest to spowodowane rozładowaniem akumulatora lub jego odłączaniem (np. niedokręcone klemy) to szukałbym w zegarach. Od ścieżek elektrycznych przez piny po sam zegarek.