[B3 RA] obrotomierz z benzyny do diesla
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
W TDI będzie działać bez żadnego rezania, w Turbo D, oraz D należy go zmodzić wg opisu który jest tu na forum albo na centrum Audi 80 (nie pamiętam już czy tu, czy tam). Po zmodzeniu i wyregulowaniu nie ma żadnego przekłamania i obrotomierz funkcjonuje prawidłowo, jedyne co drażni trochę to skala do 7000 obr/min ale pozatym jest OK.
arwam, Obrotki z benzyny 4 i 5 zyl. są identyczne. Oczywiście jak masz licznik VDO, to obrotek też musi być VDO. Jakiego diesla masz na myśli... TD czy TDI? Jeżeli TDI, to nie trzeba przerabiać. Jeżeli D lub TD, to trzeba zrezać jak w tym linku <ok>
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
to wiem . poprzednie M-TDI miałem 1.5 roku i wiem z czym to się je poprostu wcześniej nie wiedziałem czy obrotki od R5 się nadają ale koledzy wszystko wyjaśnilipawelrybak15 pisze:tylko musisz przerobić tak jak do zwykłego D/TD bo w MTDI też będzie sygnał z alternatora
Witam
panowie czy ma ktoś może schemat elektryczny instalacji silnikowej od 2.2KV i ewentualnie kilka foto komory silnika?
będzie mi potrzebne z tego względu że wyciągam wiązkę ori i z niej będę rzeźbił wiązkę do swojego M-TDI.
szczególnie zależy mi na tym żeby się dowiedzieć skąd obrotek bierze sygnał i który to PIN w liczniku, z moich info wynika że obrotek w piecio cylindrówkach bierze sygnał nie z cewki zapłonowej a z ECU,
i mam jeszcze pytanie bo jeszcze nie zdązyłem się przyjrzeć wiązkom elektrycznym, czy wiązki silnikowe, ABS'u i przednie do świateł itp są rozdzielone czy może zintegrowane?
dzięki
a odnośnie jeszcze schematów instalki silnikowej oraz fotek komory silnika, może jeszcze ktoś pomóc?
[ Dodano: 2012-03-19, 22:46 ]
mam jeszcze jedno pytanko Panowie, w 2,2KV skąd jest brany sygnał dla obrotka, z cewki, modułu zapłonowego, z ECU?
i prosiłbym o wskazanie ewentualnie odpowiedniego Pinu
a odnośnie jeszcze schematów instalki silnikowej oraz fotek komory silnika, może jeszcze ktoś pomóc?
[ Dodano: 2012-03-19, 22:46 ]
mam jeszcze jedno pytanko Panowie, w 2,2KV skąd jest brany sygnał dla obrotka, z cewki, modułu zapłonowego, z ECU?
i prosiłbym o wskazanie ewentualnie odpowiedniego Pinu
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: