[80 B4 ACE+] 1994 competition michau'a :) recaro S2 str.4
Siemasz, kolejny temat cisniecia na ACE. Jakbym wiedzialmze ta audi jest na sprzedarz to sam bym ja pewnie kupil. Nie przejmuj sie 16V to bardzo dobre silniki. Twoj odrazu kupiles na digi I wiec ominely Cie problemy z ktorymi walczy wiekszosc uzytkownikow ACE i prze ktore te silnik maja zla slawe. Zreszta jakby ace byl dobrze ustawiony to tez potraf cieszyc, ja niejeden wtrysk mechaniczny ustawalem i auto smigal bez zarzutow. Problem jest ze niewiele osob to potrafi i mowia ze ACE zle. A no wlasnie gdy wtrysk zle ustawiony to pal duzo i niestety tez duzo paliwa leje przez pierscienie do oleju, rozrzedza go i sie zaciera.
Zreszta wszyscy madrale skoro wiecie ze wada ACE jest zaciranie panewek to co za problem wymienic na nowe p zakupie lub wjac wal przwymiarowac przeszlifowac wal i skalibrowac korby?
16v na digim na mapie dale smialo 160km ( na wicej bym nie liczyl) ale i tak to duzo bo tam nawet zadngo turb niema a moc podobna do np 5 czy 6 garowych odpowiednikow z audi b4.
Kto nie zna tego silnika ten nie zna jego potencjalu. Jak chcesz kolego to mam gotowy wsad pod digi na 160 km. Wystarczy wymienic kosc w kompie.
Jak jeszcze raz uszlysze cos zlego na temat ACE t sie wkur.... poczytajcie sobie forum vwgolf i znajdzcie mi jedna zla opinie nt. Silnika 16v. Jakos tylko wsod uzytkownikow b4 same negatywy. Samo ulozenie silnika nestanowi przeciez problemu.
POZDRO I 16V 4 LIFE
Zreszta wszyscy madrale skoro wiecie ze wada ACE jest zaciranie panewek to co za problem wymienic na nowe p zakupie lub wjac wal przwymiarowac przeszlifowac wal i skalibrowac korby?
16v na digim na mapie dale smialo 160km ( na wicej bym nie liczyl) ale i tak to duzo bo tam nawet zadngo turb niema a moc podobna do np 5 czy 6 garowych odpowiednikow z audi b4.
Kto nie zna tego silnika ten nie zna jego potencjalu. Jak chcesz kolego to mam gotowy wsad pod digi na 160 km. Wystarczy wymienic kosc w kompie.
Jak jeszcze raz uszlysze cos zlego na temat ACE t sie wkur.... poczytajcie sobie forum vwgolf i znajdzcie mi jedna zla opinie nt. Silnika 16v. Jakos tylko wsod uzytkownikow b4 same negatywy. Samo ulozenie silnika nestanowi przeciez problemu.
POZDRO I 16V 4 LIFE
Silniki vw a silnimi audj, to 2 rozne rzeczy. Tak samo jak 2.3 10v audi i 2.5l vw.
Najwieksz wada ace, to poprzedni wlasciciel. I nie uzywaj wulgaryzmow.
Co do zmiany kosci w kompie, to chetnie poczytam o Twoim sposobie. Jak bez rezania wiazki do wtryskow itd niby to dziala? Co z map sensorem? Skad komp bedzie bral sygnal o dawce mieszanki paliwowo powietrznej?
To nie abk ze da sie wstawic kosc z wsadem do kompa zeby zastapicnprzeplywomierz powietrza. Wystarczy map sensor i czujnik. Tam listwa z wtryskami itd juz sa.
Tak wiec czekamy na Twoj opis.
Nawet jeśli masz na myśli samego kompa, to u niego nie ma już fabryki, tylko ma innego kompa typu piggi prog, więc taki komp mu nic nie da, tym bardziej bez strojenia. Każdy, ale to każdy silnik wymaga strojenia, bo będzie go zalewać, albo brakowało mieszanki. To nie fury AMG itd paroletnie że możesz wgrywać gotowce. Jakby to było takie proste, to strojenie z hamownia nie kosztowało by 800zł a nawet ponad tysiaka. Jesteśmy z podobnych okolic. Bywam w siedlach. Do łukowa nie daleko. Chętnie sprawdzę Twoje patenty. Sam mam ng na efi. I nie 1 zestaw sprzedałem i założyłem i nie 1 jeszcze w tym miesiącu założę.
Co do ace turbo, to nie 1 ng jeździło na turbo. Abk itd. Dla chcącego nic trudnego. No i majętnego <ok>
A takie bączki to ja swoim bez turbo kręcę na krajowej 2 :mrgreen: Może teraz z 17 w wawie było by to trudniejsze, ale wykonalne.
Najwieksz wada ace, to poprzedni wlasciciel. I nie uzywaj wulgaryzmow.
Co do zmiany kosci w kompie, to chetnie poczytam o Twoim sposobie. Jak bez rezania wiazki do wtryskow itd niby to dziala? Co z map sensorem? Skad komp bedzie bral sygnal o dawce mieszanki paliwowo powietrznej?
To nie abk ze da sie wstawic kosc z wsadem do kompa zeby zastapicnprzeplywomierz powietrza. Wystarczy map sensor i czujnik. Tam listwa z wtryskami itd juz sa.
Tak wiec czekamy na Twoj opis.
Nawet jeśli masz na myśli samego kompa, to u niego nie ma już fabryki, tylko ma innego kompa typu piggi prog, więc taki komp mu nic nie da, tym bardziej bez strojenia. Każdy, ale to każdy silnik wymaga strojenia, bo będzie go zalewać, albo brakowało mieszanki. To nie fury AMG itd paroletnie że możesz wgrywać gotowce. Jakby to było takie proste, to strojenie z hamownia nie kosztowało by 800zł a nawet ponad tysiaka. Jesteśmy z podobnych okolic. Bywam w siedlach. Do łukowa nie daleko. Chętnie sprawdzę Twoje patenty. Sam mam ng na efi. I nie 1 zestaw sprzedałem i założyłem i nie 1 jeszcze w tym miesiącu założę.
Co do ace turbo, to nie 1 ng jeździło na turbo. Abk itd. Dla chcącego nic trudnego. No i majętnego <ok>
A takie bączki to ja swoim bez turbo kręcę na krajowej 2 :mrgreen: Może teraz z 17 w wawie było by to trudniejsze, ale wykonalne.
Kolega ma w opisie digifant I i ja o tym kompie pisze. Mam kosc eprom ze zmieniona mapa pod 16v i w paru juz 16v dziala wysmienicie. Poczytaj sobie o mozliwosciach digi I to nie bedziesz zadawal pytan typu skad info o dawce. Digi I ma wbudowany mapsensor.
Silnik 16v poprzeczne a wzdluzne rozni glownie miska, kolektor ssacy i wydechowy i jakies roznice w odlewie bloku pod lapy silnika (chociaz 6a mial takie same a np. poprzeczny ABF ma juz odlewy pod wzdluzne lapy) reszte czesci prosze sobe sprawdzic w etce czy napewno sie roznia.
Idealnym przykladem rezana 16v byl moj byly golf legitymujacy sie 157 km popartymi hamownia. Dlatego tez z sntymentu bede teraz rzezbil kolejne 16v tylko ze w b4.
Znam te silniki na wylot i znam ich slabe punkty ale nie lubie jak kazdy pisze ze ace to smiec bo poprostu nie potrafi sie nim zajac.
Ps. To nie jest licytowanie sie co da sie zrobic w turbo tylko chodzi o mozliwosci 16v
Silnik 16v poprzeczne a wzdluzne rozni glownie miska, kolektor ssacy i wydechowy i jakies roznice w odlewie bloku pod lapy silnika (chociaz 6a mial takie same a np. poprzeczny ABF ma juz odlewy pod wzdluzne lapy) reszte czesci prosze sobe sprawdzic w etce czy napewno sie roznia.
Idealnym przykladem rezana 16v byl moj byly golf legitymujacy sie 157 km popartymi hamownia. Dlatego tez z sntymentu bede teraz rzezbil kolejne 16v tylko ze w b4.
Znam te silniki na wylot i znam ich slabe punkty ale nie lubie jak kazdy pisze ze ace to smiec bo poprostu nie potrafi sie nim zajac.
Ps. To nie jest licytowanie sie co da sie zrobic w turbo tylko chodzi o mozliwosci 16v
A ja od poczatku o digi i wiec po cto ta dyskusja? 16v to dobre silniki a wtrysk elektroniczny zwieksza ich potencjal wiec prosze o nie pisanie glupot o ace jak ktos go ie ogarnia.
2.2 20v turbo tez jest wymagajacym silnikiem i jeszcze pare lat temu po forach krazyla opinia ze nie da se dobrze zagazowac. (Mozna sobie sprawdzic stare posty) Mowie jak kts sie nie zna to niech nie pisze. Tak samo jak to ze mech wtrysk ble. Ja dwa lata jezdzilem na mechaniku z blosem z moca 145 km w silniku 2.0 16v bez zadnej awari
2.2 20v turbo tez jest wymagajacym silnikiem i jeszcze pare lat temu po forach krazyla opinia ze nie da se dobrze zagazowac. (Mozna sobie sprawdzic stare posty) Mowie jak kts sie nie zna to niech nie pisze. Tak samo jak to ze mech wtrysk ble. Ja dwa lata jezdzilem na mechaniku z blosem z moca 145 km w silniku 2.0 16v bez zadnej awari
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Konstruktor
- Forum Audi 80
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 cze 2013, 21:21
- Lokalizacja: Bieruń (Tychy)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt: