Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 kwie 2015, 08:20

bierzesz się za swap bez ETKI ? Odważnyś.
Powrót z nagrzewnicy wraca trójnikiem w mały obieg.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 16 kwie 2015, 17:48

Leo pisze:bierzesz się za swap bez ETKI ?
tez przekładałem bez etki i wiedzy z neta jezeli chodzi o mechanikę
jedyne przy czym potrzebowałem pomocy to elektryka

Awatar użytkownika
prociu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: prociu » 17 kwie 2015, 15:15

Powiedzcie mi jak rozwiązaliście w swoich autach kwestie filtra powietrza. Bo mi pucha nie wejdzie pod maske. Zastanawiam się, czy gdybym ściął dół tej puchy i zaspawał tak, żeby pod filtrem zostało jakieś 2cm, to czy to pozostanie bez wpływu na pracę silnika. Wolałbym uniknąć stożków...

Awatar użytkownika
smog_16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: smog_16 » 05 maja 2015, 16:50

prociu, czemu chcesz uniknąć srożka ? U mnie śmiga pięknie , do tego bardzo fajnie słychać jak turbo schodzi z obrotów.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 05 maja 2015, 19:16

Obrazek



ori puszka s2 aby

Damian2311
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:33
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Damian2311 » 06 maja 2015, 21:34

Siemka pany pomożecie od czego ta kostka AEB numer tej kostki 1J0 973 723 nie mam pojecia od czego ona jest posiada 2 kabelki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 maja 2015, 21:52

Czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 26 maja 2015, 12:03

jaka skrzynie mozna dac do 1.8t jesli ma sie Qv6?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 maja 2015, 12:37

dr.lolek pisze:jaka skrzynie mozna dac do 1.8t jesli ma sie Qv6?
Jaką chcesz aby przełożenia z dyfrem się zgadzały.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 26 maja 2015, 14:32

no ok

czyli jak mm most AAT i skrzynie AWU (zV6) to moge spiac to z 1.8t bez jakiegos wielkiego problemu?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 26 maja 2015, 20:12

dr.lolek pisze:no ok

czyli jak mm most AAT i skrzynie AWU (zV6) to moge spiac to z 1.8t bez jakiegos wielkiego problemu?
Jeśli skrzynia i dyfer mają te samo przełożenie to tak, silnik tutaj się nie ma do niczego.

Lukiszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 gru 2014, 15:06
Lokalizacja: Brw/Konst

Post autor: Lukiszu » 04 cze 2015, 07:48

witam, czytam sobie czytam i albo słabo czytam albo nikt nie przekładał silnika AVJ do B4
chciałem zadać kilka pytań ponieważ jest to silnik z 2000-2002 B5 czy oprócz immo które trzeba wywalić ze sterownika mogę napotkać na jakieś dziwne niespodzianki ze strony elektrycznej?
czy łapy które posiadam ze swojej Compi ACE i z dawcy mi wystarczą?
no i najważniejsze pytanie czy faktycznie AVJ będzie bezproblemowo pasował na skrzynie przy napędzie Q?

jawor36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2015, 02:26

Post autor: jawor36 » 05 cze 2015, 10:51

Skrzynia powinna pasować, ale może być problem z przepustnicą bo jest elektroniczna + nowszego typu czujniki w skrzyniach. Ps. Jakby co, zamiast AVJ polecam BEX, oryginalnie 190KM, posiadam takowy na swapa po 110tyś km przebiegu. Po zrobieniu mapy wyciągamy na nim ok 225KM, miałem, chipowałem.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 15 cze 2015, 17:10

Witam, szybkie pytanie mam - czy 1.8T z A6 C5 (przed lift) bez problemu wrzucę w zamian za ABT..? Chodzi mi głównie o to jakie łapy silnika potrzebuję oraz co z elektryką, zegary chciałbym wrzucić od A6, bo są z pełnym FIS'em, pytanie czy da się to uruchomić w całości albo w jakim stopniu żeby wskazania były OK?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 cze 2015, 17:37


ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl