Pisałem ci wyżej problemem jest kostka stacyjki spadek na lini "15" przerabiałem ten temat dokładnie bo sam mam spadek o 1v.miron72 pisze: Sądzę jednak, że się okaże iż to on jest zgnębiony. Tylko muszę mieć czas na wyjęcie i weryfikację cholera.
[B3 2.0 PS] Dodatkowe zegary, skalowanie woltomierza.
I dałbyś za to głowę? :roll:
Bo wskaźniki nie zużywają się i nie nawalają wcale, tylko łącza...
Ja się Koledzy nie pienię, bez nadinterpretacji proszę, ale wiele kwestii do mnie nie przemawia -dyrdymały o napięciu ładowania 13.4, czy na Allacha ok. 12V....jazda do końca akumulatora i firma Audi poleca zainteresować się, czy wszystko ok...
A Audi niekoniecznie ma różne napięcia ładowania jako auto -tylko kwestia jaki regulator dostanie, bo akumulatory są takie same. I sądzę, że zamiast 13.7 jak będzie ładowanie 14.2 to tylko na dobre wyjdzie. Oczywiście wiem, że za duże też jest niedobre.
Z jednej strony czytam też jakie to wskaźniki nie są ogólne i niedokładne(0.5V do 1V), a z drugiej ma mi zacząć pokazywać dobrze po przeskrobaniu styków czy wymianie iluś tam...
To jak jest w końcu?
Laboratoryjnie ustawiane woltomierze firmy np. VDO są gorsze niż byle gó...o za 3PLN z bazaru?
To jakaś magia wskazania napięć w tym zakresie? :shock:
Nie róbmy jaj -ja wiem, że są spadki napięć na instalacji, pisałem o tym, lecz mnie nie interesują.
Pytałem o skalowanie woltomierza, czy ma jakąś fabryczną możliwość(choć ze zdjęć wynika, że nie). Przekładanie wskazówki niestety chyba wymaga gięcia obramówki szkła.
Co ma wskaźnik moim zdaniem pokazywać pisałem i zdania nie zmienię.
Prędzej będzie miał własne okablowanie w bezpośrednie sąsiedztwo akku.
Bo informacje o jakimś oczywistym spadku napięć z instalacji mam w tyłku(zwłaszcza, że zasilanie urządzeń jest prądem prawidłowej wartości o czym ktoś z "uwagą" stara się nie doczytać), interesuje mnie czy akumulator jest prawidłowo ładowany.
Tyle na dziś, jak ktoś lubi niech mu ładuje 12.2V(w/g audi jest ok jak czytam :lol: ), nie o tym temat i chciałbym, żeby ktoś kto ewentualnie skalował woltomierz podzielił się uwagami.
Bo wskaźniki nie zużywają się i nie nawalają wcale, tylko łącza...
Ja się Koledzy nie pienię, bez nadinterpretacji proszę, ale wiele kwestii do mnie nie przemawia -dyrdymały o napięciu ładowania 13.4, czy na Allacha ok. 12V....jazda do końca akumulatora i firma Audi poleca zainteresować się, czy wszystko ok...
A Audi niekoniecznie ma różne napięcia ładowania jako auto -tylko kwestia jaki regulator dostanie, bo akumulatory są takie same. I sądzę, że zamiast 13.7 jak będzie ładowanie 14.2 to tylko na dobre wyjdzie. Oczywiście wiem, że za duże też jest niedobre.
Z jednej strony czytam też jakie to wskaźniki nie są ogólne i niedokładne(0.5V do 1V), a z drugiej ma mi zacząć pokazywać dobrze po przeskrobaniu styków czy wymianie iluś tam...
To jak jest w końcu?
Laboratoryjnie ustawiane woltomierze firmy np. VDO są gorsze niż byle gó...o za 3PLN z bazaru?
To jakaś magia wskazania napięć w tym zakresie? :shock:
Nie róbmy jaj -ja wiem, że są spadki napięć na instalacji, pisałem o tym, lecz mnie nie interesują.
Pytałem o skalowanie woltomierza, czy ma jakąś fabryczną możliwość(choć ze zdjęć wynika, że nie). Przekładanie wskazówki niestety chyba wymaga gięcia obramówki szkła.
Co ma wskaźnik moim zdaniem pokazywać pisałem i zdania nie zmienię.
Prędzej będzie miał własne okablowanie w bezpośrednie sąsiedztwo akku.
Bo informacje o jakimś oczywistym spadku napięć z instalacji mam w tyłku(zwłaszcza, że zasilanie urządzeń jest prądem prawidłowej wartości o czym ktoś z "uwagą" stara się nie doczytać), interesuje mnie czy akumulator jest prawidłowo ładowany.
Tyle na dziś, jak ktoś lubi niech mu ładuje 12.2V(w/g audi jest ok jak czytam :lol: ), nie o tym temat i chciałbym, żeby ktoś kto ewentualnie skalował woltomierz podzielił się uwagami.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ale takie skalowanie nic ci nie da bo zmiana temperatury otoczenia czy coś to i tak będzie uciekało. Wiem po sobie ze zimą są najmniejsze spadki w porównaniu z latem. Czyli ustawisz teraz tak jak ma być a zimą wyskoczy tobie 15V.Nie róbmy jaj -ja wiem, że są spadki napięć na instalacji, pisałem o tym, lecz mnie nie interesują.
Tu jedynie może pomóc bezpośrednie zasilanie z akumulatora przez przekaźnik.