[B4 1.9 1Z] problem z pompą.
[B4 1.9 1Z] problem z pompą.
Przedstwię się tutaj, bo wyskakuje mi błąd w temacie powitalnym.
Witam, mam na imię Mariusz, posiadam od kilku dni Audi 80 1.9 TDI 90 km oznaczenie silnika 1Z.
Mam pewien problem z pompą lub sterownikiem pompy paliwa.
Problem zaczyna się wtedy gdy puszczam pedał gazu, po ponownym wciśnięciu gazu nic się nie dzieje, auto nie jedzie. Trzeba wcisnąć sprzęgło żeby znów auto przyspieszało. Mechanik któremu przedstawiłem problem twierdzi, że może być to sterownik pompy. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał już taki problem i ewentualnie jak tą przypadłość ogarnął.
Pozdrawiam
Witam, mam na imię Mariusz, posiadam od kilku dni Audi 80 1.9 TDI 90 km oznaczenie silnika 1Z.
Mam pewien problem z pompą lub sterownikiem pompy paliwa.
Problem zaczyna się wtedy gdy puszczam pedał gazu, po ponownym wciśnięciu gazu nic się nie dzieje, auto nie jedzie. Trzeba wcisnąć sprzęgło żeby znów auto przyspieszało. Mechanik któremu przedstawiłem problem twierdzi, że może być to sterownik pompy. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał już taki problem i ewentualnie jak tą przypadłość ogarnął.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 maja 2015, 16:54 przez Maroes7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a co za błąd wyskoczył jak mogę wiedzieć bo nikt wcześniej nikt nic nie pisał że coś jest źleMaroes7 pisze:Przedstwię się tutaj, bo wyskakuje mi błąd w temacie powitalnym.
A co do twojego problemu to musisz na Muniora poczekać bo on jest spec o diesla ale coś mi się wydaje że logi by coś tu bardziej wyjaśniły.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nawet nie musze pytac jaki masz nastawnik 8-) ,bo masz standardowe objawy szwankujacego nastawnika potencjometrycznego...poszukaj na forum tematu co mozna z tym zrobic ,bo mi sie nie chce pisac po raz entyMaroes7 pisze:Problem zaczyna się wtedy gdy puszczam pedał gazu, po ponownym wciśnięciu gazu nic się nie dzieje, auto nie jedzie. Trzeba wcisnąć sprzęgło żeby znów auto przyspieszało.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak poprzednicy pisali jest padnięty nastawnik pompy, pozostaje wymiana na jakiś sprany co nie daje gwarancji że też nie padnie, ale najlepiej jest podmianka na nastawnik indukcyjny co jest lepszym rozwiązaniem i likwiduje tą przypadłość. Osobiście miałem takie same objawy i zgłosiłem się do Muniora który rozwiązał tą przypadłość.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
u mnie juz nie aktualne i łukasza jak dobrze kojarze juz tez nieKrzysiek 84 pisze:Maroes7,
[url=http://images68.fotosik.pl/930/b891242c4bd34d22med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images68.fotosik.pl/930/14097be3bd93c8e3.jpg]Obrazek[/URL]
Masz taki nastawnik na pompie i przepływkę Boscha, więc tak jak pisał Munior, masz padnięty nastawnik.
Wymiana na sprawną używkę bądź przekładka na nastawnik indukcyjny Ci pozostaje.
koledzy Szymon i Łukasz Mają całe pompy z tym nastawnikiem i sprzedają je kompletne.
Czy chodzi o taki nastawnik indukcyjny? http://allegro.pl/nastawnik-pompy-wtrys ... 06179.html
Czy przy tym trzeba jeszcze coś wymieniać?
Czy przy tym trzeba jeszcze coś wymieniać?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Taki nastawnik to tylko poczatek, potrzebujesz jeszcze ECU z wtyką i kawałkiem wiązki, górną obudowe filtra powietrza z przepływomierzem pierburga , wtyką i tez kawałkiem wiązki.Maroes7 pisze:Czy chodzi o taki nastawnik indukcyjny? http://allegro.pl/nastawnik-pompy-wtrys ... 06179.html
Czy przy tym trzeba jeszcze coś wymieniać?
A na koniec osobę która CI to ogarnie na Twojej wiązce silnika.
Rozumiem, przeszukałem już też forum. Wszystko jasne. No nic, w takim razie muszę na razie jeździć i męczyć się z tym nastawnikiem, znajomy mechanik ma sprawną całą pompę za grosze, ale z potencjometrycznym nastawnikiem niestety. Ewentualnie jakby już na prawdę paskudnie się jeździło to będę robił podmiankę. Wiecie może kto najbliżej kujawsko pomorskiego dałby radę to porządnie ogarnąć?, bo do Muniora mam bardzo daleko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wiemy, Uderzaj do EndriuMaroes7 pisze: Wiecie może kto najbliżej kujawsko pomorskiego dałby radę to porządnie ogarnąć?, bo do Muniora mam bardzo daleko