[B4] Montaż bi-xenonów pod H4
[B4] Montaż bi-xenonów pod H4
Dzisiaj wziąłem sie za montaz zakupionego zestawu Bi-xenonów o barwie 6000K. Wg wszystkich zapewnien montaz powinien zająć do 1 godz mi zeszło sie prawie 3 ale pokoleji.
Pierwszy problem pojawił sie gdzie zamontowac zapalnik i sterownik długie/krótkie z prawej strony foto nr 1. Z lewej strony jest łatwy dostep i wystarczajaco duzo miejsca foto nr.2. Po wymontowaniu całego filtra powietrza jedyne słuszne miejsce znalazłem pod lampa przednią foto nr3.Z lewej strony wystawała śrubka którą wykorzystałem do przykręcenia zapalnika fotonr.4. Po zamontowaniu zapalników problem pojawił sie z miejscem montazu sterownika długie/krótkie. Udało sie znaleźć miejsce pod filtrem foto nr.5. Ostatnim krokiem pozostało wywiercenie otworów w obudowie lampy aby przeprowadzic kable zasilające żarówki. Najwięcej czasu zeszło na znalezieniu odpowiednich miejsc na montaz zapalników, samo podłaczenie jest łatwe i proste.
Pierwszy problem pojawił sie gdzie zamontowac zapalnik i sterownik długie/krótkie z prawej strony foto nr 1. Z lewej strony jest łatwy dostep i wystarczajaco duzo miejsca foto nr.2. Po wymontowaniu całego filtra powietrza jedyne słuszne miejsce znalazłem pod lampa przednią foto nr3.Z lewej strony wystawała śrubka którą wykorzystałem do przykręcenia zapalnika fotonr.4. Po zamontowaniu zapalników problem pojawił sie z miejscem montazu sterownika długie/krótkie. Udało sie znaleźć miejsce pod filtrem foto nr.5. Ostatnim krokiem pozostało wywiercenie otworów w obudowie lampy aby przeprowadzic kable zasilające żarówki. Najwięcej czasu zeszło na znalezieniu odpowiednich miejsc na montaz zapalników, samo podłaczenie jest łatwe i proste.
Czyli rozumiem że do lamp soczewkowych bez problemu mogę wsadzić zestaw xenonów i nie muszę sie o nie bać Pytam bo słyszałem że oryginalnie montowane xenony mają jakieś chłodzenie itp. :roll: Wolę sie upewnić :->zgredek27 pisze:Dlaczego maja niszczyc odblysniki? Przeciez to zestaw ksenonów a nie żarówek malowanych na niebiesko o mocy 100W
Odbłysnikom nic sie nie stanie xenony maja nizszą temp pracy niz zwykłe żarówki. Jechałem wieczorkiem to jest duza róznica szczególnie jeżeli o widocznośc pasów i znaków, droga tez, ale efekt bedzie widoczny po ustawieniu prawidłowo lamp i podczas jazdy w nocy. Dołączam pozostałe fotki.
Zaleta tego zestawu jest dodatkowy sterownik odpowiadajacy za zmiane świateł i nie trzeba przerabiac instalacji przy pająku, żeby xenon nie gasł po zmianie.
Zaleta tego zestawu jest dodatkowy sterownik odpowiadajacy za zmiane świateł i nie trzeba przerabiac instalacji przy pająku, żeby xenon nie gasł po zmianie.
W tym temacie podałem link od kogo kupiłem viewtopic.php?t=10628
H4 to nie soczewka, to zwykle lampy, tu ten "bi-xenon" polega na tym ze w zarniku cos sie przestawia (tak to zrozumialem z opisu jakiejs aukcji). w normalnym bixenonie w zarniku nic sie nie zmienia tylko w soczewce jest jakas przeslona ktora zmienia kat swiecenia. w lampach zespolonych odblysnik do swiatel dlugich (ktore staja sie niby zbedne) jest calkiem inaczej ustawiony i ciekawym jak takie zrobienie swiatel dlugich z krotkich wyglada w rzeczywistosci (o ile dobrze rozumiem ten bixenon z allegro)
Dzisiaj jak bede wracał z pracy to zrobie fotki na krótkich i długich w porównaniu do zwykłych żarówek i sami ocenicie i czy dobrze swieca.
[ Dodano: 2007-12-17, 20:08 ]
Dołączam fotki w nocy ale sa robioone w różych warunkach i nie oddaje to efekty jaki jest a xenony śwoeca duzoooo lepiej niz zwykłe H4
[ Dodano: 2007-12-17, 20:08 ]
Dołączam fotki w nocy ale sa robioone w różych warunkach i nie oddaje to efekty jaki jest a xenony śwoeca duzoooo lepiej niz zwykłe H4