założyłem AC (ACBC w poszukiwaniu) ale wszystkiego jeszcze nie podłączyłem i mam mały problem bo jak mam prawie pół baku paliwa to na zakręcie mi piknie i rezerwa się zapali co mnie denerwuje. Co z tym zrobić :?:cobra pisze:
Minon, założyłeś już AC/BC do swojego zeciora?
[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC
No,no....to juz wiem czemu sie nie odzywasz dlugo na forum, a to sie okazuje, ze rzezbisz sobie samochodzik na cacuchno To bede musial zobaczyc jak ci to wszystko wyszlominon1 pisze:Wiem nawet od kogo chcesz to kupić. Dla mnie proponował to za 800zł. troszkę to niby dużo, ale z drugiej strony.....
Bierz.
Obrotek nie podejdzie.
U mnie autocheck już zamontowałem. Zajebiście mi się podobuje :lol:
Tak dla przypomnienia urządzenie przejmuje kontrolę:
- ilości płynu hamulcowego,
- temperaturę płynu chłodzącego,
- oleju,
- ilości wody do spryskiwacza szyby przedniej,
- rezerwy paliwa
- ładowania czy nie za duże czy nie za małe,
- przepalowych żarówek tył przód (postój drogowe)
Wszystkich opcji na razie nie podłączyłem bo zimno i nie mam za bardzo gdzie, ale już nie długo 8)
Zostało jeszcze tylko światła tył, przód i brzęczyk.
Ja u sibie mam jak narazie full manual check'a i tylko na oko i recznie sprawdzac moge te to wszystko, ale moze kiedys...... najpierw chetnie obejrze Twoje dzielo
i gratulancjum
hehe no to też ale jakiś czas siedziałem a w sumie jeździłem na nartach we Włoszech i nie miałem czasu, a co tam potrzebujesz :?:TDI80 pisze:No,no....to juz wiem czemu sie nie odzywasz dlugo na forum, a to sie okazuje, ze rzezbisz sobie samochodzik na cacuchno To bede musial zobaczyc jak ci to wszystko wyszlominon1 pisze:Wiem nawet od kogo chcesz to kupić. Dla mnie proponował to za 800zł. troszkę to niby dużo, ale z drugiej strony.....
Bierz.
Obrotek nie podejdzie.
U mnie autocheck już zamontowałem. Zajebiście mi się podobuje :lol:
Tak dla przypomnienia urządzenie przejmuje kontrolę:
- ilości płynu hamulcowego,
- temperaturę płynu chłodzącego,
- oleju,
- ilości wody do spryskiwacza szyby przedniej,
- rezerwy paliwa
- ładowania czy nie za duże czy nie za małe,
- przepalowych żarówek tył przód (postój drogowe)
Wszystkich opcji na razie nie podłączyłem bo zimno i nie mam za bardzo gdzie, ale już nie długo 8)
Zostało jeszcze tylko światła tył, przód i brzęczyk.
Ja u sibie mam jak narazie full manual check'a i tylko na oko i recznie sprawdzac moge te to wszystko, ale moze kiedys...... najpierw chetnie obejrze Twoje dzielo
i gratulancjum
No już chyba wiem o co chodzi zapodałem tam zdjęcie. Dzięki.RaKo pisze:minon1, w temacie ukryte funkcje autochecka pisałem Ci co zrobić żeby poprawnie wskazywało rezerwę
minon1 pisze: hehe no to też ale jakiś czas siedziałem a w sumie jeździłem na nartach we Włoszech i nie miałem czasu, a co tam potrzebujesz :?:
Nic nie potrzebuje tak konkretnego, no moze jakiejs wygraniej gotowki wiekszej
bym wyremontowal na cacy samochodzik
tak tylko stwierdzam fakty, ze cosik dlugo sie nie odzywales,
tak myslalem ze gdzies moze wyjechlales.
A ja po naprawie skrzyni, co prawda, nie chodza biegi tak idealnie jak w masełko,
ale chodza wszystkie, a ta skrzynia chyba juz taki ma urok,
jeszcze rozrzad mi zostal z takich glownych rzeczy i ten nieszczesny termostat,
chyba ze bede z kartonami jezdzil jak Ty
No i turbo waz bede musial zrobic, ale nia mam gdzie i kiedy zajrzec do tego,
zimno teraz i ciemno szybko sie robi wiec nie robota.
To pozdrowionka i czekam na obejrzenie Twoich cudeniek
<ok> ale na takich cudach byś nie zakończył zapewniam <mikolaj>WOJTEK26 pisze:Tam pozostałe cuda bym sobie odpuścił najwazniejsze zeby pokazywał spalanie,srednia prędkość i czas jazdy reszta nie jest mi potzrebna.
[ Dodano: 2008-01-10, 20:34 ]
Jeszcze nie wszystko podłączone, ale..................wygląda to tak
podoba mi się bardzo <urodziny>
[ Dodano: 2008-01-16, 19:16 ]
No i już wszystko lata, ale pojawił się problem bo zawyża spalanie.
trzeba montować dodatkową płytkę.
http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t ... 4cdf021f9a
Czy ktoś może to przetłumaczyć :?:
Biorę się za robotę i zbieram części.
Ja to umiem tak przetłumaczyc
Przygotowania po oryginalnych komputerów brzegu (BC) przy tym
Audi 80 B4 TDI od Bj 1994 MKB "1Z" 202 NM
Audi kabriolet TDI od Bj 1996 MKB 1Z i później AHU
Dopasują to diesli - on sygnału konsumpcyjnego dla komputera brzegu
Trudności ona przy wbudowaniu podnieść się leżą samotnie przy sygnale konsumpcyjnym. Sygnał konsumpcyjny (frekwencja) diesli leży wokół pewne wyższego jako przy benzynach. To przychodzi tak to przy wbudowaniu BC's zawsze za wysokie wartości zawiadamiane są.
Sygnał konsumpcyjny zostanie przy ster motorowy do dyspozycji gestellt "pin 9" przy wariantach dieslowych. To przewodnictwo nie jest nałożyć na sterze motorowym i musi uzbroić po zostać za pomocą kontakt wtyczkowy. Dlatego nie znajdzie się także za instrumentem kombi allseits opisanych wtyczek z żółtą żyłą.
To nie jest 9 w oryginalnym planie pędu rzeki pin / dokumentacja o. g. Pojazdy znajdują do.
Jak stawiam ma pewnie to ja właściwym pin :
Mierzę z Multi metrem napięcie między masą i pin 9.
Wskazać uderzenie dadzą gazowe przy tym (-> 3000 U / min) napięcie podwyższa się aż do bliską do 3 - 5 woltów. Zabierze się gaz, zakład przesuwający, napięcie opada na 0 woltach. Ca zostaną w gazie legowiska. 0,3 – zawiadomić 0,5 woltów. To mierzenie jest przeprowadzone z powodzeniem i wartości odpowiadają około pierwsza przeszkoda jest zrobiona forom. Nic nie stoi teraz operacji BC przystawki więcej w tym dróg.
Jak sygnał jest jedną modulował rozległość puls napięcie prostokąta, ona także oryginał BC potrzebuje, nazwał następując zawsze "PWM".
PWM sygnału jest gładzone już przez ster motorowy uwolni (z grubych wahań).
Które zadanie ma BC przystawek:
Podnieść PWM sygnału steru motorowego i dopasować wydać znowu dla BC.
Jak funkcjonuje :
PWM sygnału jest dopasowywane w wejściu specyfikacji mikroprocesora.
Program podniesie wartośćmierzona oryginalnego sygnału konsumpcyjnego i dopasuje przez zestrojone własny pole znające to. On obliczył / zestrojona pole znać wartość wyjścia leży tu teraz z frekwencji na poziomie to BC rozumie także właściwe wartości konsumpcyjną i zawiadamia.
Tylko poziom napięcia jest dopasowywany przez stopień poganiacza w górę.
Dla czytelników te nie doświadczać są tak technicznie:
Połączenie ster motorowy Pin 9 do tDI - komputerowy brzegu przystawki przez Meßwertzusatzelekronik do sterownika mikrofonu. Wyjście sterownika mikrofonu = modulowane rozległość puls sygnał kąt grabić z niskim poziomem napięcia, właśnie specyfikacji tego sterowników mikrofonu odpowiednio i właściwsza frekwencja dla BC. Sygnał my dopasować przez stopień poganiacza na poziom napięcia BC. Wyjście stopnia poganiacza jest potem bezpośrednie z imadłem 10, 10 - złączy poligen czarny BC wtyczki. Ogłoszenie BC leży teraz także na poziomie diesla.
Dokładność :
Dokładność została przez dalsze jazdy mierzące w minionym 2 latom przez strojenie z VAG 1551 sprzętem diagnozy (dobory faktycznego wartość konsumpcyjna steru) zwiększył jeszcze dalekiej.
Lub wyrazi inaczej dokładność leży nad poziomem Benziner
Odchylenia są jeszcze istniejącą, są w BC założą tu aktualizację wartości po orig. Dokumentacja w podręczniku wszystkie jechać
30 metrów zamiast znajdzie.
Możliwości operacji
Operacja przystawki jest możliwie przy tym
Audi 80 B4 (Limo / Avant) 1,9 TDI 66/90 KW / PS , MKB = 1Z, 202 Nm z Bj. 1994 – Bj - koniec
i
Audi kabriolet 1,9 TDI 66/90 KW / PS , MKB = 1Z lub później AHU
z Bj. 1995 do 2000.
Połączenia są po planie pędu rzeki identyczne, stery motorowe są po podręczniku naprawczym nawet przeciw sobie wymienne.
Dopasowanie na własny pojazd :
Każdy może to przystawki na jego pojazd nastrajają.
5 pola znającego jest odłożone w procesorze mikrofonu nią nad 3 dodatkowymi DIP- okienkiem (także mosty druciane dla stałego ustawienia możliwie) w BC przystawki mogą zostać wywołane.
Dip 1 Dip 2 Dip 3
off off off sygnał testu do testu sygnału na BC, ca powinien był. +- 6 litrów spożycie momentalne przy 100Km / h zawiadamiają
(Połączenie do Pin 9 steru nie niezbędnie)
On off off ustawienia podstawowego (moje ustawienie)
On On off dopasowania wokół + 0,4 litrów
On On On dopasowania wokół + 0,8 litrów
off On off dopasowania wokół - 0,4 litrów
off On On dopasowania wokół - 0,8 litrów
Tu jeszcze 3 Dipschalter są dla Feintuning BC na BC oprawie samych, które w + - 5 % krokom na do + - zmienić zostać mogą 15% dopasowania konsumpcyjnego. Są także w oryginalnym Rep - udokumentuje podręcznik komputera brzegu.
Potrzeba miejscowa
On mnie rozwinął propozycji platyny jest w około 55mm x 40 mm duży i umieścić z tym wszędzie.
Konstrukcja własna :
Koleje kierownika są ekstra grubo zatrzymywać z tym ją każdy bez komplikacje samego wytrawić może. Części budowy wybudują ca. 10 – 15 mm na.
Przylutują połączenia nad 4 żyłami do tego lub nad wtyczką to jest pozostawia Wam sam. Lista części budowy i Layout są dołączone. Ca 2 powinien był dla budowy samo-3 godziny planowane jest. Połączenie na 12 woltach napięcia brzegu z imadła 15
(włączonych nadwyżek – całkiem ważne), mas, pin 9 steru motorowego i pin 10 na czarnym BC wtyczek.
Osobliwości :
Procesor mikrofonu jest nie programować w tym połączeniu.
Kiedy sobie ktoś samego na programowanie tu odważą się chciałby tak on potrzebuje jednym przystawki programujące software i dużo czasu dla jazd próbnych.
Wpływ przez Tuning
Tuning przez Chiptuning
Komputerowy brzegu przystawek / komputerowy brzegu ogłoszenia nie jest wpływana przez Chiptuning. Jest podniesiony w zasięgach części ilości wstrzykujące lub rozkrzewiany przez Tuning. Tu to staje się przez ster w oparcia o zmienionych pola znających tak sterowany, wydania są także poprawne na sygnał konsumpcyjny. To znaczy to ewentualny nadmiar / spożycie mniejsze zawiadamiane jest także odpowiednio.
Tuning przez ster dodatku
Przy operacji steru dodatku wartośćmierzona stają się zasadniczo on / / tego czujnika pomiarowego, podrobi najczęściej ją pompy wtryskowej tablicy rozdzielczej. To znaczy na przykład ster staje się przez stopę gazową do określonego wygaśnięcia prawa do świadczeń pompy wtryskowej poruszony. W przypadku wzorca, bez steru dodatku, ster motorowy wyrusza pompę wtryskową tablicy rozdzielczej do dotarciu zażądanej wartości. Przy zwiększeniu wydajności przez ster dodatku zostanie na tym punkcie wzgl. już przedtem Sensorik podrabia i sterowi motorowemu pokazać sztuczka kuglarska przed wartość wyposażająca nie jest osiągnąć jeszcze i tak czegoś wyruszy dalej. To znaczy ster motorowy ma po uregulowaniu do wartości, której po polu znającym da fory wyruszył. Wyposażyło w rzeczywistości nieznacznie dalej. To znaczy obliczenie ster motorowy jest po wartościach poprawny ten sygnał konsumpcyjny tylko faktyczne spożycie odmięka potem zawsze w górę. Ster dodatku jest do zwiększenia wydajności zawsze włączyć jest przez jeden z innej Kennfeldprogramierung wartość zużywająca (Dip okienek w BC przystawek) czysty dopasować. Jak jest ster dodatku na przykład to z KW systemu z Akwizgranu, za - / czysty wyłączyć wartość zawiadamiająca moczy opisali od jak już.
[ Dodano: 2008-01-23, 14:50 ]
TDI- przystawka
Potrzeba części budowy serii 2006
Numer części budowy określenia ilości
R1, R2, R3 R 4,7 kOhm 3
R4, R5, R6, R8, R9 R 10 kOhm 5
R7 R 1,5 kOhm 1
C1 C 2,2 yF 1
C2 C 10 yF 1
T1, T2 BC547C 2
IC1 LP 2950 CZ 5 V 100mA 1
IC2 Dipschalter 3 polig 1
lub zalutują do środka do wyboru most druciany
IC4 C - Control mikrofon od Conrad 1
Cokół 8 polig DIL 1
D1, D3 Z- dioda 6,2 woltów 2
D6 1N4148 1
F1 uchwytów 5 x 20 1
F1 zabezpieczenia 0,1 A Żwawo 1
Skrętka czarno 0,5 mm 0,5 m masy
Skrętka czerwono 0,5 mm 0,5 m 12 woltów imadła 15
Skrętka żółto 0,5 mm 1,25 m Pin 10 czarniejszego BC wtyczek
Skrętka niebieski 0,5 mm 0,5 m Pin 9 na sterze motorowym
Oprawa ?
Platine ?
Płaski uchwyt zabezpieczenie
Zabezpieczenia płaskie 1 A
lub
Pozostałe
Sum łączny
[ Dodano: 2008-01-23, 14:55 ]
Miłego kombinowania, mam nadzieje ze sie uda
Przygotowania po oryginalnych komputerów brzegu (BC) przy tym
Audi 80 B4 TDI od Bj 1994 MKB "1Z" 202 NM
Audi kabriolet TDI od Bj 1996 MKB 1Z i później AHU
Dopasują to diesli - on sygnału konsumpcyjnego dla komputera brzegu
Trudności ona przy wbudowaniu podnieść się leżą samotnie przy sygnale konsumpcyjnym. Sygnał konsumpcyjny (frekwencja) diesli leży wokół pewne wyższego jako przy benzynach. To przychodzi tak to przy wbudowaniu BC's zawsze za wysokie wartości zawiadamiane są.
Sygnał konsumpcyjny zostanie przy ster motorowy do dyspozycji gestellt "pin 9" przy wariantach dieslowych. To przewodnictwo nie jest nałożyć na sterze motorowym i musi uzbroić po zostać za pomocą kontakt wtyczkowy. Dlatego nie znajdzie się także za instrumentem kombi allseits opisanych wtyczek z żółtą żyłą.
To nie jest 9 w oryginalnym planie pędu rzeki pin / dokumentacja o. g. Pojazdy znajdują do.
Jak stawiam ma pewnie to ja właściwym pin :
Mierzę z Multi metrem napięcie między masą i pin 9.
Wskazać uderzenie dadzą gazowe przy tym (-> 3000 U / min) napięcie podwyższa się aż do bliską do 3 - 5 woltów. Zabierze się gaz, zakład przesuwający, napięcie opada na 0 woltach. Ca zostaną w gazie legowiska. 0,3 – zawiadomić 0,5 woltów. To mierzenie jest przeprowadzone z powodzeniem i wartości odpowiadają około pierwsza przeszkoda jest zrobiona forom. Nic nie stoi teraz operacji BC przystawki więcej w tym dróg.
Jak sygnał jest jedną modulował rozległość puls napięcie prostokąta, ona także oryginał BC potrzebuje, nazwał następując zawsze "PWM".
PWM sygnału jest gładzone już przez ster motorowy uwolni (z grubych wahań).
Które zadanie ma BC przystawek:
Podnieść PWM sygnału steru motorowego i dopasować wydać znowu dla BC.
Jak funkcjonuje :
PWM sygnału jest dopasowywane w wejściu specyfikacji mikroprocesora.
Program podniesie wartośćmierzona oryginalnego sygnału konsumpcyjnego i dopasuje przez zestrojone własny pole znające to. On obliczył / zestrojona pole znać wartość wyjścia leży tu teraz z frekwencji na poziomie to BC rozumie także właściwe wartości konsumpcyjną i zawiadamia.
Tylko poziom napięcia jest dopasowywany przez stopień poganiacza w górę.
Dla czytelników te nie doświadczać są tak technicznie:
Połączenie ster motorowy Pin 9 do tDI - komputerowy brzegu przystawki przez Meßwertzusatzelekronik do sterownika mikrofonu. Wyjście sterownika mikrofonu = modulowane rozległość puls sygnał kąt grabić z niskim poziomem napięcia, właśnie specyfikacji tego sterowników mikrofonu odpowiednio i właściwsza frekwencja dla BC. Sygnał my dopasować przez stopień poganiacza na poziom napięcia BC. Wyjście stopnia poganiacza jest potem bezpośrednie z imadłem 10, 10 - złączy poligen czarny BC wtyczki. Ogłoszenie BC leży teraz także na poziomie diesla.
Dokładność :
Dokładność została przez dalsze jazdy mierzące w minionym 2 latom przez strojenie z VAG 1551 sprzętem diagnozy (dobory faktycznego wartość konsumpcyjna steru) zwiększył jeszcze dalekiej.
Lub wyrazi inaczej dokładność leży nad poziomem Benziner
Odchylenia są jeszcze istniejącą, są w BC założą tu aktualizację wartości po orig. Dokumentacja w podręczniku wszystkie jechać
30 metrów zamiast znajdzie.
Możliwości operacji
Operacja przystawki jest możliwie przy tym
Audi 80 B4 (Limo / Avant) 1,9 TDI 66/90 KW / PS , MKB = 1Z, 202 Nm z Bj. 1994 – Bj - koniec
i
Audi kabriolet 1,9 TDI 66/90 KW / PS , MKB = 1Z lub później AHU
z Bj. 1995 do 2000.
Połączenia są po planie pędu rzeki identyczne, stery motorowe są po podręczniku naprawczym nawet przeciw sobie wymienne.
Dopasowanie na własny pojazd :
Każdy może to przystawki na jego pojazd nastrajają.
5 pola znającego jest odłożone w procesorze mikrofonu nią nad 3 dodatkowymi DIP- okienkiem (także mosty druciane dla stałego ustawienia możliwie) w BC przystawki mogą zostać wywołane.
Dip 1 Dip 2 Dip 3
off off off sygnał testu do testu sygnału na BC, ca powinien był. +- 6 litrów spożycie momentalne przy 100Km / h zawiadamiają
(Połączenie do Pin 9 steru nie niezbędnie)
On off off ustawienia podstawowego (moje ustawienie)
On On off dopasowania wokół + 0,4 litrów
On On On dopasowania wokół + 0,8 litrów
off On off dopasowania wokół - 0,4 litrów
off On On dopasowania wokół - 0,8 litrów
Tu jeszcze 3 Dipschalter są dla Feintuning BC na BC oprawie samych, które w + - 5 % krokom na do + - zmienić zostać mogą 15% dopasowania konsumpcyjnego. Są także w oryginalnym Rep - udokumentuje podręcznik komputera brzegu.
Potrzeba miejscowa
On mnie rozwinął propozycji platyny jest w około 55mm x 40 mm duży i umieścić z tym wszędzie.
Konstrukcja własna :
Koleje kierownika są ekstra grubo zatrzymywać z tym ją każdy bez komplikacje samego wytrawić może. Części budowy wybudują ca. 10 – 15 mm na.
Przylutują połączenia nad 4 żyłami do tego lub nad wtyczką to jest pozostawia Wam sam. Lista części budowy i Layout są dołączone. Ca 2 powinien był dla budowy samo-3 godziny planowane jest. Połączenie na 12 woltach napięcia brzegu z imadła 15
(włączonych nadwyżek – całkiem ważne), mas, pin 9 steru motorowego i pin 10 na czarnym BC wtyczek.
Osobliwości :
Procesor mikrofonu jest nie programować w tym połączeniu.
Kiedy sobie ktoś samego na programowanie tu odważą się chciałby tak on potrzebuje jednym przystawki programujące software i dużo czasu dla jazd próbnych.
Wpływ przez Tuning
Tuning przez Chiptuning
Komputerowy brzegu przystawek / komputerowy brzegu ogłoszenia nie jest wpływana przez Chiptuning. Jest podniesiony w zasięgach części ilości wstrzykujące lub rozkrzewiany przez Tuning. Tu to staje się przez ster w oparcia o zmienionych pola znających tak sterowany, wydania są także poprawne na sygnał konsumpcyjny. To znaczy to ewentualny nadmiar / spożycie mniejsze zawiadamiane jest także odpowiednio.
Tuning przez ster dodatku
Przy operacji steru dodatku wartośćmierzona stają się zasadniczo on / / tego czujnika pomiarowego, podrobi najczęściej ją pompy wtryskowej tablicy rozdzielczej. To znaczy na przykład ster staje się przez stopę gazową do określonego wygaśnięcia prawa do świadczeń pompy wtryskowej poruszony. W przypadku wzorca, bez steru dodatku, ster motorowy wyrusza pompę wtryskową tablicy rozdzielczej do dotarciu zażądanej wartości. Przy zwiększeniu wydajności przez ster dodatku zostanie na tym punkcie wzgl. już przedtem Sensorik podrabia i sterowi motorowemu pokazać sztuczka kuglarska przed wartość wyposażająca nie jest osiągnąć jeszcze i tak czegoś wyruszy dalej. To znaczy ster motorowy ma po uregulowaniu do wartości, której po polu znającym da fory wyruszył. Wyposażyło w rzeczywistości nieznacznie dalej. To znaczy obliczenie ster motorowy jest po wartościach poprawny ten sygnał konsumpcyjny tylko faktyczne spożycie odmięka potem zawsze w górę. Ster dodatku jest do zwiększenia wydajności zawsze włączyć jest przez jeden z innej Kennfeldprogramierung wartość zużywająca (Dip okienek w BC przystawek) czysty dopasować. Jak jest ster dodatku na przykład to z KW systemu z Akwizgranu, za - / czysty wyłączyć wartość zawiadamiająca moczy opisali od jak już.
[ Dodano: 2008-01-23, 14:50 ]
TDI- przystawka
Potrzeba części budowy serii 2006
Numer części budowy określenia ilości
R1, R2, R3 R 4,7 kOhm 3
R4, R5, R6, R8, R9 R 10 kOhm 5
R7 R 1,5 kOhm 1
C1 C 2,2 yF 1
C2 C 10 yF 1
T1, T2 BC547C 2
IC1 LP 2950 CZ 5 V 100mA 1
IC2 Dipschalter 3 polig 1
lub zalutują do środka do wyboru most druciany
IC4 C - Control mikrofon od Conrad 1
Cokół 8 polig DIL 1
D1, D3 Z- dioda 6,2 woltów 2
D6 1N4148 1
F1 uchwytów 5 x 20 1
F1 zabezpieczenia 0,1 A Żwawo 1
Skrętka czarno 0,5 mm 0,5 m masy
Skrętka czerwono 0,5 mm 0,5 m 12 woltów imadła 15
Skrętka żółto 0,5 mm 1,25 m Pin 10 czarniejszego BC wtyczek
Skrętka niebieski 0,5 mm 0,5 m Pin 9 na sterze motorowym
Oprawa ?
Platine ?
Płaski uchwyt zabezpieczenie
Zabezpieczenia płaskie 1 A
lub
Pozostałe
Sum łączny
[ Dodano: 2008-01-23, 14:55 ]
Miłego kombinowania, mam nadzieje ze sie uda