Witam.
W moim audi wystepuje pewien problem , nie rowno wchodzi na obroty jak mu sie wolno dodaje gazu i buja silnikiem , nie ma odpowiedniego przyspieszenia ;/ nie wiem juz co mam robic , wymienilem rozrzad , olej , swiece i przewody , bylem ustawic zaplon , nowy czujnik temperatury silnika , filter paliwa. prosze o pomoc
chcialem jeszcze spytac ile kosztuje wtrysk i jak go sie dzieli bo slyszalem ze jest jakas gorna i dolna czesc i ile one odzielnie by kosztowaly . dodam ze pod pokrywa tego wtrysku ta okragla co tam jest filter jak odkreacm ja to na gornej jej czesci jest lekko zaolejone i wycieralem to juz pare razy ale to sie powtaza nie jest tego duzo , nie az tyle zeby tam olej stal ale widac ze jest naoliwione , najbardziej przy tym pomaranczowym okraglym plastiku co sa tam takie male 3 otwory , nad tym najbardziej widac slady oleju.
[80 B4 2.0 ABT] Nie równo pracuje
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Te śłady oleju jeśli są minimalne to jest normalny objaw przy większych przebiegach.
Jest tam bowiem podłączona odma(odpowietrzenie komory korbowej silnika). Sprawdź na początek sonde lambda, czujnik temperatury zassysanego powietrza, ciśnienie paliwa i ciśnienie sprężania i zczytaj ewentualnie błędy Vagiem z ECU. Jak wszystko będzie ok to pisz i będziemy radzić dalej. Sondę najłatwiej sprawdzić poprostu odłączając ją ECU wejdzie w tryb awaryjny i jeśli to jej wina to powinno się poprawić. Pozdrawiam.
Aha sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie zassysa ci lewego powietrza pod podstawą wtrysku. Masz gaz?
Jest tam bowiem podłączona odma(odpowietrzenie komory korbowej silnika). Sprawdź na początek sonde lambda, czujnik temperatury zassysanego powietrza, ciśnienie paliwa i ciśnienie sprężania i zczytaj ewentualnie błędy Vagiem z ECU. Jak wszystko będzie ok to pisz i będziemy radzić dalej. Sondę najłatwiej sprawdzić poprostu odłączając ją ECU wejdzie w tryb awaryjny i jeśli to jej wina to powinno się poprawić. Pozdrawiam.
Aha sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie zassysa ci lewego powietrza pod podstawą wtrysku. Masz gaz?
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie ma gazu , cisnienie 11.5 na kazdym tłoku , połączany pod kompa - zadnych błędów tak samo jak z sonda , nie lapie lewoego powtrza raczej na 99% przebieg 250 tys.
trudno to powiedziec nie wiem jak rozumiesz slowo minimalnie hmm ale wyglada to tak jak by na szmate polał oleju kuchennego i posmarował tą pokrywe
trudno to powiedziec nie wiem jak rozumiesz slowo minimalnie hmm ale wyglada to tak jak by na szmate polał oleju kuchennego i posmarował tą pokrywe
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
sagem, który czujnik temperatury wymieniłeś, niebieski?. Wymieniałeś palec i kopułkę rozdzielacza? Sprawdź koniecznie ciśnienie paliwa, może regulator ciśnienia się przyblokował i daje za duże lub za małe ciśnienie. Dziwne, że ECU nie zarejestrował błędów, bo objawy wskazują raczej na zalewanie lub ubogą mieszankę, a to w ECU powinno dać pojawienie się błędu mieszanki.
Co do tego oleju to trudno opisać co znaczy niewielki ślad, tak samo jak Twój opis nie jest zbyt obrazowy . Na początek proponuję zdjąć wąż odmy i go wyczyścić dokładnie bo jeśli nikt do niego nie zaglądał dawno to na pewno zebrało się tam sporo syfu, a to w połączeniu z niską temperaturą może powodować wypluwanie tej tłustej mazi do obudowy filtra.
Co do tego oleju to trudno opisać co znaczy niewielki ślad, tak samo jak Twój opis nie jest zbyt obrazowy . Na początek proponuję zdjąć wąż odmy i go wyczyścić dokładnie bo jeśli nikt do niego nie zaglądał dawno to na pewno zebrało się tam sporo syfu, a to w połączeniu z niską temperaturą może powodować wypluwanie tej tłustej mazi do obudowy filtra.