[B4 2.0 ABK] Jak dobrać się do silniczka klapy regulacji tem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2014, 14:37
[B4 2.0 ABK] Jak dobrać się do silniczka klapy regulacji tem
Witam!
Mam problem z klimatyzacją. Bez względu na ustawienie temperatury z kratek nawiewu wydobywa się tylko ciepłe powietrze. Po diagnostyce VAG-iem dowiedziałem się, że jest problem z silniczkiem V68 (od klapy regulacji temperatury). Podczas testów wykonawczych silniczek słychać, więc podejrzewam, że klapa mogła się przyblokować.
Jak mogę dobrać się do klapy i silniczka?
(B4 ABK Avant, klimatronic)
Proszę o pomoc.
Mam problem z klimatyzacją. Bez względu na ustawienie temperatury z kratek nawiewu wydobywa się tylko ciepłe powietrze. Po diagnostyce VAG-iem dowiedziałem się, że jest problem z silniczkiem V68 (od klapy regulacji temperatury). Podczas testów wykonawczych silniczek słychać, więc podejrzewam, że klapa mogła się przyblokować.
Jak mogę dobrać się do klapy i silniczka?
(B4 ABK Avant, klimatronic)
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2015, 17:19 przez rafael1993, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2014, 14:37
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2014, 14:37
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2014, 14:37
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 paź 2014, 14:37
Pod spodem czego ? Tuneli ? Co muszę zdjąć żebym je zobaczył ?
[ Dodano: 2015-06-15, 23:54 ]
Problem rozwiązany, silniczek jest w za popielnicą. Można się do niego dostać odkręcając kolejno : popielnicę, wzmocnienie mocowane na 6 śrub (po 3 na stronę), sterownik poduszek oraz wyjmując tunele: najpierw doprowadzające powietrze na tył na nogi, a potem główny tunel doprowadzający powietrze na nogi. Po dostaniu się do silniczka okazało się, ze zblokowała się przekładnia, po wyczyszczeniu i przesmarowaniu śmiga jak nowa.
Dziękuję wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2015-06-15, 23:54 ]
Problem rozwiązany, silniczek jest w za popielnicą. Można się do niego dostać odkręcając kolejno : popielnicę, wzmocnienie mocowane na 6 śrub (po 3 na stronę), sterownik poduszek oraz wyjmując tunele: najpierw doprowadzające powietrze na tył na nogi, a potem główny tunel doprowadzający powietrze na nogi. Po dostaniu się do silniczka okazało się, ze zblokowała się przekładnia, po wyczyszczeniu i przesmarowaniu śmiga jak nowa.
Dziękuję wszystkim za pomoc