Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Avant 2.2T mtm

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2015, 20:41

emanuel33 pisze:Wolalbys 1.6 niz 2.2T ? :-p Ja tez chce 2.2T :-D Wszyscy maja 2.2T chce i ja :-p
Myślę ze 1,2 byłoby lepsze:) a tak na poważnie 2,2t jest już sporo, może ktoś się o 2,7 bi pokusi albo R32 lub R36??

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 14 cze 2015, 20:51

Tego tez jest sporo na forum ;-) Poszukaj :-p

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 14 cze 2015, 21:05

Artur89 pisze:
Maciek_B4 pisze::shock: w Mrągowie są same kozackie Audi <ok>
jakie masz na mysli? :)
co tam pojadę po jakieś części to każdy ma pogrzebane Audi :-) np. biały avant z Piecek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 cze 2015, 21:19

AAN dobry wybór <ok> Będziesz z nim w środku coś robił, kucizna itp. ? Sterownik ori Motronic czy standalone ?

Ma ktoś info ile waży taki AAN z osprzętem, kolektory itp. ?
audki pisze: tak na poważnie 2,2t jest już sporo, może ktoś się o 2,7 bi pokusi albo R32 lub R36??
Jest sporo, bo szlaki już dawno przetarte no i dźwięk <ok> Ktoś od nas z forum 2.7 BiT już wsadził do Coupe, a kolejny 2.7 BiT już się robi w sedanie B4 ;-) Vr6 też fajna opcja, jedna B4 z forum już ma go pod maską.

Tylko teraz pytanie jak takie B2, B3, B4 ma skręcać z takim klocem pół metra przed przednią osią ? Takie Vr6T, 2.7Bit i 4.2 to dość ciężkie silniki. Samo wsadzenie torsena nie zrobi z tego Evo :roll:

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 14 cze 2015, 21:32

Cabrio tez lata z 2.7 Pare tematow widzialem z tym motorem. Z R32 tez czytalem temat. Masa silnika swoje robi i auta. Zanim wsadzisz, musisz wyremontowac.

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 14 cze 2015, 21:50

Sterownik ori Motronic. Jak narazie w planach jest zrobienie kompletnego serwisu dla silnika, do tego wiekszy IC, dolot no i chyba przy okazji pokusze sie o wydech z kwasu i skrzynie 6 biegowa.
Jak sie uda to bedzie tez turbo z RS2 i kolektor z 3B, a calosc skladana bedzie prawdopodobnie w Quattro Garage.
Maciek_B4 powiem Ci, ze tego bialego avanta z piecek na oczy jeszcze nie widzialem, ale wiem ze "jedzie" :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 cze 2015, 00:29

Audi Sport,

kompletny AAN waży około 210kg, 4.2 waży podobnie ale mniej, zależy od specyfikacji motoru, ale generalnie są lżejsze, alu blok.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 cze 2015, 02:38

Artur89, Moc seria czy coś będziesz podnosił ?

sagem, Niby tak, ale tłoki, korby, 2 głowice, 4 wałki, więcej zaworów, płynów ustrojowych itp. Ciekawi mnie jakie są różnice w masie między 32, a 40V. No i 4.2 to N/A, a uturbiając go dochodzą kolejne kilogramy. Aby cofnąć do tyłu silnik choćby o te 5cm w AAN chyba nic nie stoi na przeszkodzie ? W 4.2 trzeba by było coś ze servem zrobić.

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 07 lip 2015, 19:02

Audi Sport, narazie zloze zdrowa serie :)
A pozniej...... :-)
Graty juz sie zbieraja :p
Turbo Z Audi RS2 K24 7200 :mrgreen:
Obrazek
i do kompletu kolektor wydechowy, rowniez z Rs-a <ok>
Obrazek

silnik po umyciu
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 lip 2015, 21:06 przez Artur89, łącznie zmieniany 1 raz.

MarianZLW
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:48
Lokalizacja: Miłoszyce

Post autor: MarianZLW » 07 lip 2015, 20:20

Audi super. Mam podobna czyli avant 2,6 quattro lecz czeka mnie dużo pracy przy mojej. Po przeczytaniu całego tematu aż się chce iść do garażu i coś robić. Ten silnik 2.2T 20V jest dość często swapowany bo można z niego dużo osiągnąć z racji uturbienia. Powodzenia w dalszych modyfikacjach ;D

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 11 wrz 2015, 19:32

Siemanko! :-)
dawno nic nie pisalem, a dzieje sie wiec trzeba zrobic jakis update :-)
Podczas urlopu Audi zostalo doposazone w klimatronik, bardzo mi tego brakowalo, przy okazji dlubania wpadly dodatkowe białe zegary z s2, co z głównymi białymi zegarami i panelem klimatronika tworzy fajni i przyjemny klimat we wnetrzu. Zostało także zregenerowane cale przednie zawieszenie :) Wkońcu auto pojawiło sie na kilku zlotach, w bardzo doborowy towarzystwie <ok>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak wczesniej pisałem, kupiłem silnik 2.2 Turbo AAN, Chłopaki z quattro garage już temat ogarniaja :)
Komora jest juz w kolorze i w tym tygodniu Audi wraca na dalsze modzenie
Obrazek
Obrazek
w zwiazku z podniesieniem mocy wpadnie tez troszke wiekszy hamulec na przod
4-tłoczkowy zacisk brembo na tarczy z Audi S6 321 mm
Narazie jest to zestaw przejsciowy, z czasem wpadnie coś męskiego na obie osie :mrgreen:
Obrazek

W miare możliwości bede dodawal fotki z przebiegu prac, a w miedzy czasie polowanie na graty :)
W nowym sezonie o ile plan wypali, quattro wyjedzie troche w innym wcieleniu :)

Pozdrawiam <ok>
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2015, 20:03 przez Artur89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 wrz 2015, 19:37

Artur89, dla mnie bomba <ok>
ile Ci kosztował klimatronic :?:

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 11 wrz 2015, 19:41

czesci cos ok. 800 zl

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 11 wrz 2015, 19:48

Gdzie dopadłeś uchwyt na kubki w tunelu? Też chce taki. Licznik działa już normalnie?

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 11 wrz 2015, 20:04

Uchwyt mam jeszcze jeden jak bys chcial :-) a licznik ma straszne jazdy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl