Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] układ chłodzenia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

[b4 2.0 ABK] układ chłodzenia

Post autor: Jarek-LT » 22 cze 2015, 13:11

Panowie, w związku ze swoją przekładką głowicy mam zagwozdkę w temacie czujników założonych na wężu płynu chłodnicy w połowie głowicy u góry. Jest to widoczna po otwarciu maski bez zbędnego szukania. Czujnik trzypinowy okrągły i obok drugi chyba dwa piny. Są tam dwa czujniki które chciałbym przerzucić z tyłu głowicy na wyjście czy wlot chyba do nagrzewnicy.
Głowica którą zakładam nie ma możliwości- bez zabawy- na założenie ich w tym miejscu natomiast bez żadnej spinki można założyć czujniki z wyjściem właśnie z tyłu głowicy.

CZY Waszym zdaniem - wiąże się to ze złym ich funkcjonowaniem, może w tym miejscu
temperatura wody będzie miała wpływ na ich działanie.

Co o tym sądzicie.

http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5470236501

Czujniki o które mi chodzi są widoczne nad bagnetem/miarką oleju ale zasłonięte przez przewody paliwowe w metalowym oplocie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 cze 2015, 09:27

Jarek-LT pisze:CZY Waszym zdaniem - wiąże się to ze złym ich funkcjonowaniem, może w tym miejscu
moim zdaniem tak, to tak jak byś czujnik temp. zamocował na końcu węża zamiast na początku, w końcu pokaże prawidłową temp. ale po jakim czasie. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 25 cze 2015, 10:45

PieterB - sprawa rozwiązana przynajmniej teoretycznie.
W ACE czujnik temperatury dla ACU jest z tyłu głowicy i tam pozostanie. Sprawdziłem oporność prawie identyczna jak w ABK i ta sama wtyczka ale inny kolor czujnika.
Jeśli chodzi o 3 pinowy również pozostanie w ory ACE z ory czujnikiem. Przerobię tylko wtyczkę na ten czujnik i po sprawie.
Wychodzi więc na to, że pozbyłem się plastykowego króćca z ABK .
Jeszcze muszę rozkminić czujnik 3 pinowy jak go wpiąć w istniejącą instalację ABK/ wtyczka.

<ok> :-P <ok>

Całej reszcie dziękuję za ogrom podpowiedzi........ - może to i dobrze bo doszedłem moim zdaniem do najrozsądniejszego rozwiązania.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 cze 2015, 07:22

Jarek-LT pisze:W ACE czujnik temperatury dla ACU jest z tyłu głowicy i tam pozostanie. Sprawdziłem oporność prawie identyczna jak w ABK i ta sama wtyczka ale inny kolor czujnika.
no tak fakt mój pomyłek :oops: Tylko on jest chyba wkręcany w głowicę.
Czy oporność mają taką samą <nie wiem> może i tak.

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 26 cze 2015, 21:16

Temat do zamknięcia <ok>

Zablokowany

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl