Hej. Posiadam audi 80 2.6 abc i posiada wskaznik temp zewnetrznej i AC, ale bez BC.
Chcialbym to zdemontowac i wsadzic do mojego 2.0 ace. na pewno bedzie problem z obrotomierzem, ale czy licznik od v6 z ac da sie zmodyfikowac do audi 2.0 4 gang?
pytanie nastepne co oprocz licznika do ac musze wyciagnac, chyba w tylnym lewym nadkolu jest modul ktory widzialem, ale czy cos jeszcze? obcinac kable czy jakies wiazki targac? czy w ogole warto i bedzie pootem to v6 dzialalo czy nie?
gdzie sie znajduje czujnik temp zewnetrznej, i czy mam wyciagac tez wiazke czy sam czujnik i wyswietlacz?
za pomoc dziekuje
[B4 2.6 ABC] Demontaż AC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Co do wyświetlacza temperatury to od czujnika w zderzaku do kabiny idą tylko dwa kable z tym jeden to masa także nie ma sensu rozwalać wiązki.Obetnij wtyczkę żółtą z kawałkami kabli od instalacji samochodu i zaizoluj dobrze przewody.
AC od V6 do R4 to będzie problem z dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju.Poczytaj o tym.
Jak wyciągniesz(odetniesz)przekaźnik z bagażnika i pod kierownicą to będziesz musiał połączyć trochę kabli jak te V6 ma jeszcze jeździć.
No i trzeba by było wyciągnąć pompkę spryskiwaczy z czujnikiem a otwór po czujniku zaślepić i wstawić zwykłą pompkę.
AC od V6 do R4 to będzie problem z dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju.Poczytaj o tym.
Jak wyciągniesz(odetniesz)przekaźnik z bagażnika i pod kierownicą to będziesz musiał połączyć trochę kabli jak te V6 ma jeszcze jeździć.
No i trzeba by było wyciągnąć pompkę spryskiwaczy z czujnikiem a otwór po czujniku zaślepić i wstawić zwykłą pompkę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
no to do czujnika temp nie wyciagam wiazki, to sie ogarnie. ale pytanie w takim razie jakies foto co wyciagnac co do ac. i ktore kable mniej wiecej polaczyc zeby cos dzialalo czyli licznik z ac do r4 bede mial szukac i tak
a ma ktos jakies schematy jak potem sie przekaznikami tymi modulami wpiasc w instalacje? ew ktos ze slaska kto ogarnia zebym nawet mogl przyjechac i za oplata nawet uruchomic to?
a ma ktos jakies schematy jak potem sie przekaznikami tymi modulami wpiasc w instalacje? ew ktos ze slaska kto ogarnia zebym nawet mogl przyjechac i za oplata nawet uruchomic to?
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Co do czujnika temp.to obetnij go za kostkami (pod maską) i tak jak pisałem jak najdłuższy kawałek wiązki idącej z instalacji samochodu do żółtych kostek przy liczniku.
Co do AC to przekaźnik z bagażnika i z pod kierownicy też z kawałkami kabli.Gdzieś był fajny poradnik montażu AC/BC autorstwa Sylwiastego.Jutro może znajdę to dam link.
Co do licznika to szukaj najlepiej modułu AC od R4/R5 bo inaczej musiałbyś odciąć kostkę od AC i wstawić kostkę i moduł MC.
Co do AC to przekaźnik z bagażnika i z pod kierownicy też z kawałkami kabli.Gdzieś był fajny poradnik montażu AC/BC autorstwa Sylwiastego.Jutro może znajdę to dam link.
Co do licznika to szukaj najlepiej modułu AC od R4/R5 bo inaczej musiałbyś odciąć kostkę od AC i wstawić kostkę i moduł MC.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt: