[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
Dzięki Stasiu, chyba nawet pisałem do Ciebie na olx'ie.. na chwilę obecną temat kupna jest zamrożony, jutro mam jechać sprawdzić z mechanikiem ile jest wart AEB który siedzi w angolu niedaleko mnie. Na razie zrobił na mnie dobre wrażenie.
Wielkie dziękuję i ukłon w stronę forumowicza Paweloli, który to bardzo dużo już mi pomógł w kwestii potrzebnych gratów.
Mam jeszcze mega wiele pytań, jednak na razie się wstrzymam, bo większość z nich pewnie sama zniknie jak już zacznę grzebać
Może jedyne co, to pytanie czy prócz rozrządu zmieniać też łańcuch, czy tylko ślizgi(napinacz)? Bo chciałbym wrzucić odświeżony motor, uszczelniony itd żeby cieszyć się bezawaryjną jazdą...
EDIT:
Silnik już czeka, mam komplet z tym że nie bardzo podoba mi się ta wiązka z angola.. - czy można w jakiś sposób wyciągnąć kable z tego metrowego "batona" czy lepiej się w to nie bawić i kupić wiązkę z europejczyka (może ktoś ma na sprzedaj)?
Wielkie dziękuję i ukłon w stronę forumowicza Paweloli, który to bardzo dużo już mi pomógł w kwestii potrzebnych gratów.
Mam jeszcze mega wiele pytań, jednak na razie się wstrzymam, bo większość z nich pewnie sama zniknie jak już zacznę grzebać
Może jedyne co, to pytanie czy prócz rozrządu zmieniać też łańcuch, czy tylko ślizgi(napinacz)? Bo chciałbym wrzucić odświeżony motor, uszczelniony itd żeby cieszyć się bezawaryjną jazdą...
EDIT:
Silnik już czeka, mam komplet z tym że nie bardzo podoba mi się ta wiązka z angola.. - czy można w jakiś sposób wyciągnąć kable z tego metrowego "batona" czy lepiej się w to nie bawić i kupić wiązkę z europejczyka (może ktoś ma na sprzedaj)?
Dziękuje Frano! Jutro sobie pomierzę średnicę i coś kupie. a przy okazji, można tą przepustnice delikatnie wyprostować w środku..? Bo ma "garba" w jednym miejscu, który zakłóca przepływ powietrza, chyba że to nie ma żadnego znaczenia...?
Zacząłem "dziobać" moją wiązkę z anglika i nie jest najlepiej, na "batonie" pisze żeby nie zginać, no nic, myślałem ze jest to wiązka opleciona taśmą izolacyjną i zalana jakąś gumą, jest to jedna pianka! - przypomina piankę montażową wyglądem z tym że jest bardziej elastyczna. Niestety jedna część wiązki jest w oplocie a druga nie.. i pojedyncze kable są zalane w tej piance.. - oskubałem z grubsza jakieś 20cm i niestety wiązka jest nadal sztywna.. chyba najszybciej i najprościej będzie zakupić kabelki z europejczyka.. chyba że macie pomysł jak sie pozbyć tej pianki(jakiś rozpuszczalnik?) no i czy kabelki zrobią sie luźne..?
Zacząłem "dziobać" moją wiązkę z anglika i nie jest najlepiej, na "batonie" pisze żeby nie zginać, no nic, myślałem ze jest to wiązka opleciona taśmą izolacyjną i zalana jakąś gumą, jest to jedna pianka! - przypomina piankę montażową wyglądem z tym że jest bardziej elastyczna. Niestety jedna część wiązki jest w oplocie a druga nie.. i pojedyncze kable są zalane w tej piance.. - oskubałem z grubsza jakieś 20cm i niestety wiązka jest nadal sztywna.. chyba najszybciej i najprościej będzie zakupić kabelki z europejczyka.. chyba że macie pomysł jak sie pozbyć tej pianki(jakiś rozpuszczalnik?) no i czy kabelki zrobią sie luźne..?
daj foto, ale znajac zycie, po cos to tam jest :-opanda86 pisze:Dziękuje Frano! Jutro sobie pomierzę średnicę i coś kupie. a przy okazji, można tą przepustnice delikatnie wyprostować w środku..? Bo ma "garba" w jednym miejscu, który zakłóca przepływ powietrza, chyba że to nie ma żadnego znaczenia...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Lepiej go zostaw bo silnik może nie dać rady utrzymać wolnych obrotów. Te przepustnice nawet jeśli się zabrudzą powodują problem z obrotami. A ten garb jest po to aby lekkie uchylania przepustnicy zmieniały tylko lekko przepływ powietrza.panda86 pisze:można tą przepustnice delikatnie wyprostować w środku..? Bo ma "garba" w jednym miejscu, który zakłóca przepływ powietrza, chyba że to nie ma żadnego znaczenia...?
Tylko to co znajdziesz w odnoniku: http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt