no słyszałemkangol666 pisze:Jedna śruba od kolektora ssacego niestety sie obkrecila
Audi 90 2.3NG
Na razie nie wrzucam bo nie mam czasu ani tyle kasy.... Dzisiaj dopiero zrzuciłem głowice bo weekend wesele i egzaminy i dzisiaj dopiero po egzaminie ogarnąłem na szybko no i szczerze nie wiedziałem ze będzie taka lipa bo uszczelka była ch....o dobrana bo pare otworów nie było i na dodatek połowa wodnych była zatkana.... także rozbieram resztę bloku i będziemy to przepłukiwać... duzo oleju brał w sumie wszystko przez odmę bo za***ne niemiłosiernie no ale cóz wazne ze ogarnie sie to i będzie silnik jak nówka <ok>
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-06-23, 09:09 ]
Damianie <nono> <nono> <nono>
[ Dodano: 2015-06-23, 18:14 ]
PieterB Juz poprawilem
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-06-23, 09:09 ]
Damianie <nono> <nono> <nono>
[ Dodano: 2015-06-23, 18:14 ]
PieterB Juz poprawilem
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, 18:14 przez kangol666, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakiś mały up trzeba zrobic ;P silnik już od wczoraj siedzi w budzie, nie malowałem bloku bo jest oryginalny lakier w super stanie a i tak miałem malować w czarny mat wiec na to samo wychodzi. miska i dekiel ogarnięte do tego kolektor ssący będzie w czarnym macie + polerka ale to na późniejszy czas. przepustnica wymyta po gazie jak i cały dolot. gaz wywalony całkowicie. co do silnika. głowica w całości po regeneracji wszystko nowe tylko skorupa stara + płaszczyzna zrobiona. dól silnika to panewki oryginalne 91r kwiecien 4 na 5 zjechane troszkę ale poszły nowe tak samo z pienianiami bo olejowe były słabe a reszta dobre ale komplet to komplet.. jutro składam resztę rozrząd, dolot i uklad chłodzenia i na testy <ok>
Sprayem bo nie mialem czasu wczesniej sie za to ogarnąc a juz wkladalismy silnik wiec na szybko na slonce i wyschlo w pare minut aby mozna bylo to przykrecic ale o dziwo ladnie wyszlo jak na spreyaudi88rsa pisze:Fajnie działasz teraz to będzie się super prezentowało
ps. czy malowałeś miskę i pokrywę, sprayem czy z pistoletu?
Niby sprey do wysokich temp zobaczymy jak to bedzie najwyzej sie poprawi bo jezeli chodzi o miske to niech sie łuszczy jak chce tyle ile mogłem to dałem jej zycia bo i tak była na straty skazanaRoman_S pisze:Tylko żeby nie schodził od gorąca. Ładny meksyk tam zrobiłeś i widzę że nie tylko ja mam brud w skórę wrośnięty :lol:
Audi już od piątku jeździ <ok> Po usunięciu złe założonego gazu były male problemy do wrócenia do ori stanu z wolnymi obrotami wczoraj dowiedziałem sie ze w bliskiej okolicy stoi 80 23 bez gazu od nowości wie od razu pojechałem i dorwalem fanty : gume od wtrysku do przepustnicy wszystkie węże podniesieniowe silnik krokowy ori przewody od nagrzewnicy listwę na przewody wysokiego napiecia prawie nowe przewody kopulka i palec moje były ori :mrgreen: do tego osłonę na chlodnice uszczelke pod kolektor ssacy i parę pierdol i to za ale 20zl ;d a no i jakiś tuningowy grill z siatki os ala RS dla 123krzysiek123 <ok>
Poskładane wszystko chodzi super równo az sie dziwie ze mechaniczny wtrysk tak moze chodzic ładnie odpala i trzyma ładnie obroty. <ok> <ok> Na dniach zrobię jakieś foto komory jak to wszystko wygląda po remoncie ;d
Poskładane wszystko chodzi super równo az sie dziwie ze mechaniczny wtrysk tak moze chodzic ładnie odpala i trzyma ładnie obroty. <ok> <ok> Na dniach zrobię jakieś foto komory jak to wszystko wygląda po remoncie ;d