Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Dławienie i utrata mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Majrasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 13 paź 2013, 21:44
Lokalizacja: Zielona G.

[B3 2.3 NG] Dławienie i utrata mocy

Post autor: Majrasss » 12 lip 2015, 12:30

Witam, tak jak w temacie czasami gdy mocniej depnę odczuwam strate mocy, doslownie jakby sie dławiła i gubiła prąd na świecach do tego pojawiaja sie czasami strzały z tłumika, nie reaguje na pedał gazu, dopiero ponowne uruchomienie silnika (po długim kręceniu i cisnieciu gazu) czasami poprawia cala sytuacje czasami nie.

Do wymiany mam napewno pompe paliwa bo buczy jak cholera, zawory do regulacji.
Czy coś z tego moze byc przyczyna takiego zachowania? Czy raczej coś z zapłonem? Kiedys mialem podobny problem jak mi jedna świeca wysiadła ale tutaj oprocz stukania zaworu nie slychac zeby ktoryś gar nie palil

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lip 2015, 12:48

Majrasss pisze: zawory do regulacji.
w audi nie reguluje się zaworów, luz zaworowy regulowany jest hydraulicznie

Majrasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 13 paź 2013, 21:44
Lokalizacja: Zielona G.

Post autor: Majrasss » 12 lip 2015, 12:53

PieterB pisze:
Majrasss pisze: zawory do regulacji.
w audi nie reguluje się zaworów, luz zaworowy regulowany jest hydraulicznie

Mógłbyś rozwinąć wypowiedź? Jeśli chodzi o sprawy silnika jestem kompletnie głupi i przyznaje sie do tego bez bicia ;p

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 lip 2015, 13:01

Luz zaworowy regulowany jest poprzez specjalne hydropopychacze

http://warsztatowiec.info/zawory-kilka-uwag/

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 12 lip 2015, 15:19

Najprawdopodobniej hal Ci daje ciała. Ja tak miałem.

Majrasss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 13 paź 2013, 21:44
Lokalizacja: Zielona G.

Post autor: Majrasss » 16 lip 2015, 11:26

Dalej żadnej konkretnej odpowiedzi :-/ Moze ktoś jeszcze ma jaskieś pomysły ?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 16 lip 2015, 14:11

A wszystko posprawdzane ?? układ wysokiego napięcia?? układ paliwowy ??

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 16 lip 2015, 17:11

Odpowiedz padła. Hal. Zmień aparat zapłonowy żeby był inny hal a zobaczysz że miałem rację. Jak widać nie sprawdzałeś wszystkiego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl